eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › Dostawa wodociągowej i kanalizacyjnej armatury naprawczej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-23

Koło: Dostawa wodociągowej i kanalizacyjnej armatury naprawczej.
Numer ogłoszenia: 249840 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji , ul. Zachodnia 22, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2720835, faks 063 2616125.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wodociągowej i kanalizacyjnej armatury naprawczej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wodociągowej i kanalizacyjnej armatury naprawczej w pakietach od nr I do nr V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla pakietów od nr I do nr V stanowi załącznik Nr A do SIWZ wraz z załącznikami nr od A1 do A 5. Dane techniczne dla pakietów od nr I do nr V są określone w załączniku nr A6. Pakiet nr I: 1. Zasuwy kołnierzowe klinowe oraz zasuwy do przyłączy domowych, 2. Hydranty nadziemne i podziemne DN 80, PN 16, 3. Opaski do nawiercania i opaski naprawcze oraz łączniki : typu ISO oraz rurowo kołnierzowe. Pakiet nr II: 1. Armatura przyłączeniowa i naprawcza, 2. Kształtki wodociągowe w zakresie średnic rur DN 80 - DN 250 - PN 10 3. Opaski naprawcze w zakresie średnic dn 15 - 100, 4. Skrzynki do zasuw i hydrantów, 5. Rury wodociągowe, Pakiet nr III: 1. Rury kanalizacyjne, 2. Kształtki kanalizacyjne. Pakiet nr IV: 1. Studnie kanalizacyjne, 2. Włazy nastudzienne, Pakiet nr V: 1. Zasuwa nożowa z wstawką montażową, 2. Warunki ogólne : 1) Wykonawca składa ofertę na dowolnie wybrane pakiety lub na całość dostawy. 2) Należy podać producentów określonych materiałów. 3. Wielkość i sposób realizacji dostawy : 1) Dostawy następować będą sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia wejścia w życie umowy, w ilościach i terminach podanych w zamówieniu telefonicznie, faksem przez Dział Zaopatrzenia MZWiK Koło. 2) Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia i podania nazwisk osób, numerów telefonu raz faksu do osób odpowiedzialnych za realizację dostaw. 3) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt. 4) Zamawiający zastrzega, że podane w SIWZ ilości zakresu rzeczowego przedmiotu umowy mogą ulec zmniejszeniu, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 5) Dostawa ma polegać na złożeniu stanów depozytowych w Magazynie Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Kole, ul. Zachodnia 22, w ilościach określonych przez Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. 6) Każdorazowe uzupełnienie stanów depozytowych będzie zgłaszane telefonicznie bądź faksem przez Dział Zaopatrzenia Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Kole. 7) Realizacja uzupełnienia stanów depozytowych będzie wynosić max. 24h od zgłoszenia Zamawiającego. 8) Przekazanie towaru do Działu Zaopatrzenia Zamawiającego zarówno w ramach pierwszej dostawy towaru, jak i kolejnych dostaw uzupełniających ilość depozytową towaru, następować będzie na podstawie dokumentu WZ. 9) Okres udzielenia gwarancji na dostarczony towar wynosi 3 lata od dnia pobrania przez Zamawiającego z Działu Zaopatrzenia Zamawiającego. UWAGA DLA WSZYSTKICH PAKIETÓW : W przypadku, jeżeli powyżej 10 % wartości armatury zdepozytowanej w ramach jednego pakietu do Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Kole, będzie zawierało materiał niezgodny z wymaganym, fakt ten będzie podstawą bezwarunkowego rozwiązania umowy z winy dostawcy . 5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY - załącznik nr 3 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.13.12.30 - 29.13.12.30 25.21.25.00 - 25.21.25.00 29.13.11.60 - 29.13.11.60 29.13.00.00 - 29.13.00.00 27.22.20.00 - 27.22.20.00 25.21.21.20 - 25.21.21.20 28.83.00.00 - 28.83.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone przepisami w art.22 ust.1 Ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (Zamawiający uzna, że Wykonawca ma wystarczające doświadczenie jeżeli w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia i o wartości co najmniej 60 % ceny brutto złożonej oferty dla każdej dostawy z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) usługi objęte zamówieniem publicznym wykonają sami lub z udziałem podwykonawców w zakresie określonym w ofercie, 3) przy ocenie spełnienia przez Wykonawców warunków określonych w pkt 1)b) , nie będzie uwzględniane doświadczenie podwykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył z ofertą następujące dokumenty: 1/ wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz oferty dla poszczególnych pakietów - wzór załączniku Nr 1 2/ wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz cenowy dla poszczególnych pakietów - załączniki nr A1 ÷ A5. 3/ podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- załącznik Nr 2 4/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy, wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5/ aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6/ aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8/ wykaz wykonanych minimum 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia i o wartości co najmniej 60 % ceny brutto złożonej oferty dla każdej dostawy z podaniem wartości dostaw, dat wykonania oraz odbiorców wraz załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie - załącznik Nr 4. 9/ jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kserokopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu składającego ofertę. 10/ akceptują istotne warunki Umowy (załącznik Nr 3 ) poprzez wpisanie danych dotyczących Wykonawcy i jej parafowanie oraz dołączenie do oferty; 11/ dokumenty potwierdzające cechy techniczne (karty katalogowe wraz z opisem technicznym dla całego asortymentu); 12/ aktualne atesty PZH ( dla wyrobów, które mają kontakt z woda pitna). 13/ jeden typ dokumentu do wyboru: certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne - będące dokumentami odniesienia ustalającymi zestaw wymagań dla wyboru, zgodnie z dalszymi wytycznymi oraz będące potwierdzeniem zgodności z odpowiednimi normami wykonania oraz użytych materiałów. 14/ certyfikaty zgodności CNBOP w Józefowie (dla hydrantów). 15/ świadectwo nadania Znaku jakości RAL przez Stowarzyszenie Ochrony antykorozyjnej (GSK) wystawione dla producenta (dot. zasuw); 16/ zakres i wartość zamówienia, które zostanie powierzone podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców) - na załączniku Nr 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzwik-kolo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul.Zachodnia 22, 62-600 Koło.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul.Zachodnia 22, 62-600 Koło - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.