Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-13
Grybów: Usuwanie skutków powodzi z 2010 r. - zakup materiału kamiennego, gatunek I: klińca, tłucznia, kamienia łamanego dla potrzeb remontu dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Grybów wg planowanego zapotrzebowania
w ilości 1200 ton w następującym asortymencie:
- tłuczeń, frakcja 31,5-63 mm,
- kliniec, frakcja 20-31,5 mm,
- kliniec, frakcja 20-40 mm,
- kliniec, frakcja 5-31,5 mm,
- kliniec, frakcja 5-20 mm,
- kliniec, frakcja 2-8 mm,
- mieszanka tłuczniowo-klińcowa 5-63 mm,
- kamień łamany budowlany - nie sortowany, mieszanka tłuczniowo-klińcowa 5-63 mm.
Numer ogłoszenia: 249803 - 2010; data zamieszczenia: 13.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Grybów , ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, tel. 018 4450204, faks 018 4450204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrybow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie skutków powodzi z 2010 r. - zakup materiału kamiennego, gatunek I: klińca, tłucznia, kamienia łamanego dla potrzeb remontu dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Grybów wg planowanego zapotrzebowania w ilości 1200 ton w następującym asortymencie: - tłuczeń, frakcja 31,5-63 mm, - kliniec, frakcja 20-31,5 mm, - kliniec, frakcja 20-40 mm, - kliniec, frakcja 5-31,5 mm, - kliniec, frakcja 5-20 mm, - kliniec, frakcja 2-8 mm, - mieszanka tłuczniowo-klińcowa 5-63 mm, - kamień łamany budowlany - nie sortowany, mieszanka tłuczniowo-klińcowa 5-63 mm..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie skutków powodzi z 2010 r. - zakup materiału kamiennego, gatunek I: klińca, tłucznia, kamienia łamanego dla potrzeb remontu dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Grybów wg planowanego zapotrzebowania w ilości 1200 ton w następującym asortymencie: - tłuczeń, frakcja 31,5-63 mm, - kliniec, frakcja 20-31,5 mm, - kliniec, frakcja 20-40 mm, - kliniec, frakcja 5-31,5 mm, - kliniec, frakcja 5-20 mm, - kliniec, frakcja 2-8 mm, - mieszanka tłuczniowo-klińcowa 5-63 mm, - kamień łamany budowlany - nie sortowany, mieszanka tłuczniowo-klińcowa 5-63 mm..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Usuwanie skutków powodzi z 2010 r. - zakup materiału kamiennego, gatunek I: klińca, tłucznia, kamienia łamanego dla potrzeb remontu dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Grybów wg planowanego zapotrzebowania w ilości 1200 ton w następującym asortymencie: - tłuczeń, frakcja 31,5-63 mm, - kliniec, frakcja 20-31,5 mm, - kliniec, frakcja 20-40 mm, - kliniec, frakcja 5-31,5 mm, - kliniec, frakcja 5-20 mm, - kliniec, frakcja 2-8 mm, - mieszanka tłuczniowo-klińcowa 5-63 mm, - kamień łamany budowlany - nie sortowany, mieszanka tłuczniowo-klińcowa 5-63 mm.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wdium - nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga złożenia w ofercie przetargowej następujących oświadczeń i dokumentów, jak poniżej: 1. OŚWIADCZENIA: o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust 1 i 2, 2. DOKUMENTY potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy, a mianowicie: a) oferta cenowa; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) kopie świadectw lub certyfikatów potwierdzających, że oferowany materiał został dopuszczony do stosowania w budownictwie drogowym. e) wykaz wykonanych dostaw z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykonawca w ciągu ostatnich 3-ch lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) udokumentuje zrealizowanie zamówienia, polegającego na dostawie materiałów kamiennych w ilości 1200 ton w okresie jednego roku kalendarzowego na rzecz jednego zleceniodawcy wraz z podaniem wartości oraz potwierdzeniem że dostawa została wykonana należycie. f) koncesję na wydobywanie materiałów skalnych, g) opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, h) umowa. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Oferentów wymogów określonych w ustawie - Prawo Zamówień Publicznych i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, pod uwagę będą brane oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykaz wykonanych dostaw z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykonawca w ciągu ostatnich 3-ch lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) udokumentuje zrealizowanie zamówienia, polegającego na dostawie materiałów kamiennych w ilości 1200 ton w okresie jednego roku kalendarzowego na rzecz jednego zleceniodawcy wraz z podaniem wartości oraz potwierdzeniem że dostawa została wykonana należycie. Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian umowy na warunkach określonych poniżej: 1) Zmiany frakcji tłucznia lub klińca w stosunku do asortymentu przewidzianego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) Innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego. 3) Dopuszcza się zmianę nieistotnych postanowień umowy - zgodnie z art. 144 ustawy - PZP.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminagrybow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grybów, ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów, pok. nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2010 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Grybów, ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów, kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI GRYBÓW
- IR.ZP.271.14.2024 Przebudowa oraz nadbudowa budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Siołkowej
- IR.ZP.271.13.2024 Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Siołkowej
więcej: przetargi GRYBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żwiru drogowego na potrzeby Gminy Czyżew
- "Wzmocnienie konkurencyjności gospodarczej poprzez przebudowę i modernizację dróg w gminie Wierzchowo"
- Dostawa kruszywa na drogi gminne w 2024 roku
- Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Raciąż w 2024 r.
- Letnie utrzymanie dróg żwirowych na terenie Gminy Gołdap w zakresie konserwacji dróg
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.