eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynin › Remonty chodników na terenie miasta Gostynina

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-24

Gostynin: Remonty chodników na terenie miasta Gostynina
Numer ogłoszenia: 249800 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gostynina , ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2360737, faks 024 2360712.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gostynin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty chodników na terenie miasta Gostynina.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie chodników zlokalizowanych na terenie miasta Gostynina. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności: - rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 lub 35x35x5 w ilości ok. 11.000 m2, - rozebranie chodników z kostki brukowej grubości 6 cm w ilości ok. 3.000 m2, - rozebranie chodników z kostki brukowej grubości 8 cm w ilości ok. 1.000 m2, - rozebranie krawężników drogowych o wymiarach 15x30x100 w ilości ok. 5.000 mb, - rozebranie krawężników drogowych o wymiarach 20x30x100 w ilości ok. 3.000 mb, - rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x30x100 w ilości ok. 5.000 mb, - rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30x100 w ilości ok. 3.000 mb, - koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - warstwy podsypkowe cementowo-piaskowe, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej szarej grubości 6 cm - materiał podstawowy nowy w ilości ok. 7.500 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej kolorowej grubości 6 cm - materiał podstawowy nowy w ilości ok. 2.500 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej szarej grubości 8 cm - materiał podstawowy nowy w ilości ok. 1.125 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej kolorowej grubości 8 cm - materiał podstawowy nowy w ilości ok. 375 m2, - ustawienie krawężników drogowych o wymiarach 15x30x100 - materiał podstawowy nowy i z odzysku w ilości ok. 5000 mb, - ustawienie krawężników drogowych o wymiarach 20x30x100 - materiał podstawowy nowy i z odzysku w ilości ok. 2000 mb, - ustawienie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x30x100 - materiał podstawowy nowy i z odzysku w ilości ok. 5000 mb, - ustawienie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30x100 - materiał podstawowy nowy i z odzysku w ilości ok. 3000 mb, - wywiezienie gruzu z rozbiórki, - wywóz ziemi z korytowania, - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych w ilości ok. 150 szt., - wykonanie fragmentu odwodnienia liniowego (rynsztok), ewentualnie inne prace awaryjne - związane z przedmiotem zamówienia - zlecane przez Zamawiającego. Wszelkie materiały niezbędne do wykonania zamówienia zapewnia Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie, z wyłączeniem materiałów z odzysku (tj. kostka brukowa, płyty chodnikowe, obrzeża i krawężniki), które Zamawiający ewentualnie wskaże do ponownego wbudowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy, 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli umowy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę w/w dokumentów wg reguły spełnia/nie spełnia. Wykonawca, który nie spełnia każdego z w/w warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy (zgodnie z zał. nr 2 do siwz), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa równoważne dokumenty wymienione w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. W sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.), 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków oraz opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa równoważne dokumenty wymienione w § 2 rozporządzenia W sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa równoważne dokumenty wymienione w § 2 rozporządzenia W sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz odbiorców (zgodnie z zał. nr 4 do siwz); Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie chodników (lub dróg w skład których wchodziły roboty - w w/w zakresie - związane z chodnikami) na powierzchni nie mniejszej niż 500 m2 każda ; 6) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych wymienionych w wykazie (rekomendacje, opinie, referencje, itp.); 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; jeżeli w wykazie Wykonawca wskazuje osoby, którymi będzie dysponował, dołącza do wykazu pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; kierownik robót musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej (o których mowa w art. 14 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) lub w zakresie odpowiadającym zakresowi w/w specjalności, uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy - Prawo budowlane, być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz musi mieć doświadczenie min. 3 lata na podobnym stanowisku (zgodnie z zał. nr 5 do siwz), 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą kierownikami robót w realizowanym zamówieniu. Wszystkie kserokopie wymaganych powyżej dokumentów, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty przez inną osobę reprezentującą Wykonawcę lub Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest dołączenie do oferty stosownego pełnomocnictwa w oryginale lub jego poświadczonej notarialnie kserokopii - chyba, że reprezentacja wynika z innych dokumentów załączonych do oferty (np. z odpisu z rejestru). W przypadku składania oferty przez podmioty działające wspólnie (konsorcjum) do oferty musi być dołączone wystawione w oryginale lub poświadczonej notarialnie kserokopii, dla podmiotu wiodącego - lidera - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcie umowy. Forma składania dokumentów i oświadczeń w przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum): - każdy z podmiotów tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1, 2, 3 i 4, - w odniesieniu do dokumentów wymienionych w pkt 5, przynajmniej jeden z podmiotów tworzących konsorcjum musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego, - w odniesieniu do dokumentów wymienionych w pkt 7 podmioty tworzące konsorcjum mogą złożyć jeden wspólny dokument, Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem wiodącym - liderem konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umgostynin.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego (pok. 304, za zaliczeniem pocztowym fax. 024 236-07-12 lub e-mail: zp@gostynin.pl), w wersji papierowej 50,00 zł, na płycie CD 20, bezpłatnie na stronie internetowej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Gostynina - Rynek 26, 09-500 Gostynin, pok. 208 (sekretariat),.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.