eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pieszyce › Remont chodników wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 383ul. Kościuszki 13(od mostu na Piskorzów) do ul. Kościuszki 18a(siedziba Policji), Rościszów- od nr 63 do 68A

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-03

Pieszyce: Remont chodników wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 383: ul. Kościuszki 13(od mostu na Piskorzów) do ul. Kościuszki 18a(siedziba Policji), Rościszów- od nr 63 do 68A
Numer ogłoszenia: 249795 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pieszyce , ul. Kościuszki 2, 58-250 Pieszyce, woj. dolnośląskie, tel. 074 8365487, 8365488, fax. 074 8367230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pieszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodników wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 383: ul. Kościuszki 13(od mostu na Piskorzów) do ul. Kościuszki 18a(siedziba Policji), Rościszów- od nr 63 do 68A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 699,18m2 - ułożenie kostki brukowej betonowej - 699,18 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (PZP) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, którzy, złożą ważną ofertę wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami i wniosą wadium w wymaganej formie i wysokości do terminu podanego w SIWZ, posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a ponadto udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie roboty budowlane. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy dostarczą wymagane dokumenty i oświadczenia zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, ust. 2 pkt 1, 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r., poz. 605 ), tj.: 1) formularz ofertowy przedstawiający ceny za wykonanie robót określonych w SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru działalności gospodarczej albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) dokument potwierdzający, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wraz z zaświadczeniami o wpisie do centralnego rejestru członków właściwej izby samorządu zawodowego z potwierdzeniem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (zaświadczenia powinny być aktualne na dzień otwarcia ofert) 4) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i 2 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP 5) oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z podatkami i opłatami w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych i Urzędzie Skarbowym. 6) wykaz wykonanych robót budowlanych jak przedmiot zamówienia z podaniem nazwy Zamawiającego, miejsca robót, wartości oraz daty rozpoczęcia i zakończenia - zestawienie należy sporządzić wg załącznika 4 do SIWZ, do robót wykazanych w zestawieniu należy dołączyć potwierdzenie, że zostały wykonane terminowo i z należytą starannością (dokumentami potwierdzającymi taki stan są dla Zamawiającego referencje lub protokoły odbioru robót) 7) zaakceptowany projekt umowy przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy Zgodnie z art. 23 ust. 1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.pieszyce.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Kościuszki 2 58-250 Pieszyce pokój Nr 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski ul. Kościuszki 2 58-250 Pieszyce pokój Nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 21.11.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.