eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Usługa ochrony osób i mienia dla Sądu Rejonowego w Jaśłe



Ogłoszenie z dnia 2007-12-13

Jasło: Usługa ochrony osób i mienia dla Sądu Rejonowego w Jaśłe
Numer ogłoszenia: 249707 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Jaśle, ul. Armii Krajowej, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4462080, fax 013 4467062.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia dla Sądu Rejonowego w Jaśłe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie następujących usług: 1)całodobowa ochrona mienia (w tym budynków) Sądu Rejonowego w Jaśle oraz osób przebywających w budynkach, na terenie posesji przy ul. Armii Krajowej 3 w Jaśle; 2)utrzymanie w należytym stanie otoczenia Sądu w okresie zimy, w okresie: od 31 grudnia 2007 r. od godz. 16.00 do 30 stycznia 2009 r. do godz. 16.00. Ochrona winna być pełniona całodobowo zarówno w dni robocze jak i dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) w formie: 1)bezpośredniej stałej ochrony fizycznej wykonywanej: a)w okresie od 31 grudnia 2007 r. do 31 maja 2008 r. przez: -dwóch pracowników ochrony w dniach urzędowania Sądu - w godzinach: od 7.30 do 15.30 - przez cztery dni w tygodniu (wskazane przez zamawiającego), od 7.30 do 18.00 - przez jeden dzień w tygodniu (wskazany przez zamawiającego), -jednego pracownika ochrony w pozostałych dniach i godzinach. b)w okresie od 1 czerwca 2008 r. do 30 stycznia 2009 r. przez: -trzech pracowników ochrony w dniach urzędowania Sądu - w godzinach: od 7.00 do 16.00 - przez cztery dni w tygodniu (wskazane przez zamawiającego), od 7.00 do 18.30 - przez jeden dzień w tygodniu (wskazany przez zamawiającego), -jednego pracownika ochrony w pozostałych dniach i godzinach. 2)doraźnej bezpośredniej ochrony fizycznej w postaci interwencji wykonywanych przez grupę interwencyjną w przypadkach działań osób trzecich zagrażających zniszczeniem, dewastacją, uszkodzeniem, włamaniem, kradzieżą i innym naruszeniem substancji chronionego mienia, a także w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu życia i zdrowia osób przebywających w obiektach Sądu. Ochrona osób i mienia winna być wykonywana zgodnie z wymogami określonymi przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U.05. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.), aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz w oparciu o wydane przez Wykonawcę regulaminy, instrukcje i plany służb uwzględniające w specyfikę obiektów Sądu. II.Do obowiązków wykonawcy, w zakresie ochrony osób i mienia, należeć będzie w szczególności: 1)kontrolowanie osób wchodzących na teren Sądu poprzez nakaz przejścia przez bramkę do wykrywania metali; 2)sprawdzanie, czy bagaże wnoszone przez osoby wchodzące do Sądu nie zawierają niebezpiecznych metalowych przedmiotów;; 3)niedopuszczanie do wnoszenia na teren ochranianych obiektów materiałów niebezpiecznych, materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży w trybie sprzedaży bezpośredniej oraz ulotek i materiałów reklamowych; 4)sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z obiektów Sądu materiałów i wyposażenia, w tym sprzętu komputerowego; 5)ochrona obiektów przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchem, pożarem, napadem, kradzieżą i dewastacją; 6)podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku wewnątrz chronionych obiektów; 7)podejmowanie w uzasadnionych przypadkach działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń na zewnątrz budynków w obrębie chronionej posesji, 8)ochrona (w tym także z użyciem grupy interwencyjnej), w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia, osób przebywających na terenie chronionych obiektów; 9)powiadomienia policji w przypadku zakłócenia porządku na terenie ochranianych obiektów lub w otoczeniu Sądu; 10)obsługa istniejących w budynkach systemów: alarmowych napadu i włamania, telewizji przemysłowej, instalacji ochrony p-poż. i wykrywania pożaru, 11)niezwłoczne podejmowanie, w razie zagrożenia powstania szkody lub powstania szkody na ochranianym mieniu, w szczególności w przypadku: -awarii istniejących w chronionych obiektach instalacji, -pożaru, -uszkodzeń obiektów w wyniku działania czynników zewnętrznych, -włamania, -klęsk żywiołowych, stosownych do sytuacji czynności (w tym także z użyciem grupy interwencyjnej), mających na celu zapobieżenie powstania szkody lub ograniczenie jej rozmiarów; 12)powiadamianie, w razie: napadu, włamania, pożaru, uszkodzeń obiektów w wyniku działania czynników zewnętrznych, awarii, właściwych służb i straży, Prezesa Sądu, Kierownika Finansowego Sądu oraz innych pracowników Sądu wskazanych przez Zamawiającego; 13)wydawanie pracownikom Sądu i przyjmowanie z powrotem, za pisemnym potwierdzeniem, kluczy do pomieszczeń w obiektach Sądu oraz prowadzenie ewidencji wydawanych i odbieranych kluczy; 14)zamykanie na klucz wszystkich drzwi wejściowych do obiektów Sądu pół godziny po godzinach urzędowania Sądu oraz otwieranie drzwi wejściowych pół godziny przed godzinami urzędowania; 15)zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnętrznych w obiektach Sądu o godzinach wskazanych przez Zamawiającego; 16)dokonywanie, po godzinach urzędowania Sądu, obchodowych kontroli ochranianych obiektów, 17)sprawowanie, po godzinach urzędowania Sądu, ogólnego nadzoru nad pracą urządzeń wodno-kanalizacyjnych, rozdzielni elektrycznej, urządzeń pomiarowych i urządzeń centralnego ogrzewania, 18)udostępnianie pracownikom Sądu, w dni wolne od pracy oraz po godzinach pracy, pomieszczeń Sądu na podstawie pisemnych, imiennych zezwoleń Prezesa Sądu lub Kierownika Finansowego Sądu i odnotowywanie tego faktu w książce przebiegu służby; 19)obsługa urządzeń do transportu osób niepełnosprawnych oraz pomaganie, w razie potrzeby, osobom niepełnosprawnym w wejściu do budynków Sądu. 20)obsługa bramy wjazdowej na wewnętrzny dziedziniec Sądu; 21)gospodarowanie, według zaleceń Zamawiającego, miejscami parkingowymi Sądu przy ulicy Armii Krajowej oraz na wewnętrznym dziedzińcu Sądu; 22)prowadzenie książki przebiegu służby, w której odnotowywany będzie przebieg pełnionej ochrony, w tym godziny przekazania i przejęcia ochrony. III.Do obowiązków wykonawcy, w zakresie utrzymania w należytym stanie otoczenia Sądu w czasie zimy, należeć będzie w szczególności: 1)utrzymanie w stanie wolnym od śniegu i lodu oraz posypywanie piaskiem: -chodników znajdujących się na terenie działek oraz przylegających do działek, na których znajdują się obiekty Sądu - przy ulicach: Armii Krajowej, Sobieskiego i Staszica; -schodów wejściowych do obiektów Sądu i podjazdów dla osób niepełnosprawnych - przy ulicach Armii Krajowej i Sobieskiego; -wjazdu do garaży - od ulicy Sobieskiego; oraz dodatkowo w sezonie zimowym 2008;2009 - utrzymanie w stanie wolnym od śniegu i lodu oraz posypywanie piaskiem wewnętrznego dziedzińca Sądu i wjazdu na dziedziniec od ulicy Sobieskiego, 2)usuwanie, po zakończeniu okresu zimowego, piasku i innych zanieczyszczeń z odśnieżanych w okresie zimowym powierzchni, 3)zapewnienie narzędzi i środków (piasek, sól), niezbędnych do utrzymania w okresie zimy otoczenia Sądu w należytym stanie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 116161 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Bialik, prowadzący działalność gospodarczą, pod nazwą PHU ARGUS, ul. Baczyńskiego 20A, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 116161.00
  • Oferta z najniższą ceną: 116161.00 / oferta z najwyższą ceną: 136204,20
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.