eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępice › Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego wysokości 1470000.00 PLN na finansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Kępice na 2006 rok



Ogłoszenie z dnia 2007-01-02

POZYCJA 2496

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Kępice: Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego wysokości 1470000.00 PLN na finansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Kępice na 2006 rok Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Kępice, do kontaktów: Kończak Janina Wojtowicz Bogusława, ul. Niepodległości, 77-230 Kępice, woj. pomorskie, tel. 059 8576621, fax 059 8576624, e-mail: umkepice@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): http://www.kepice.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.bip.kepice.pl 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie. Wartość zamówienia (bez VAT): 123917,25 EUR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego wysokości 1470000.00 PLN na finansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Kępice na 2006 rok. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 66. Główne miejsce świadczenia usług: Gmina Kępice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Kępice na rok 2006 2) kwota kredytu 1470000 PLN ( słownie: jeden milion czterysta siedemdziesiąt tysięcy złotych), postawiona do dyspozycji zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy do 31.12.2006r 3) wykorzystanie kredytu w formie przelewu na wskazany przez zamawiającego rachunek bankowy na podstawie pisemnej dyspozycji, 4) oprocentowanie kredytu zmienne obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego i okresu karencji w oparciu o wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych WIBOR 1M, notowany na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej ratyodsetkowej powiększony lub pomniejszony o marżę banku stała w okresie kredytowania (obowiązywania umowy) 5)spłata kredytu będzie następowała w ratach, począwszy od 30 września 2007 roku do 30 grudnia 2015 roku, w kwotach jak podano niżej: do 30 września 2007 roku - 10.000 zł do 30 grudnia 2008 roku - 40.000 zł do 30 grudnia 2009 roku - 60.000 zł do 30 grudnia 2010 roku - 100.000 zł do 30 grudnia 2011 roku - 100.000 zł do 30 grudnia 2012 roku - 100.000 zł do 30 grudnia 2013 roku - 100.000 zł do 30 grudnia 2014 roku - 480.000 zł do 30 grudnia 2015 roku - 480.000 zł 6) spłata odsetek od wykorzystanego kredytu będzie następowała w okresach miesięcznych, do 30- go dnia każdego miesiąca, począwszy od miesiąca listopada 2006 do grudnia 2015 roku 7)karencja w spłacie kapitału do 30 września 2007 roku 8)Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez pobierania przez Bank oprocentowania za okres po spłacie kredytu i prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu 9)zabezpieczenie: weksel in blanco 10)Zamawijący nie dopuszcza zastosowania w ofercie prowizji przygotowawczej 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część nr: Nazwa: V. 1 Data udzielenia zamówienia: 30.10.2006. 2) Liczba otrzymanych ofert: 2. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Ustce, ul. Marynarki Polskiej 38, 76-270 Ustka, woj. Polska/pomorskie. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 449026.01 Oferta z najniższą ceną: 449026.01 / oferta z najwyższą ceną: 491428.02 Waluta: PLN

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.