eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › modernizacja obiektu Domu Dziecka w zakresie remontu konserwatorskiego - etap I - rewaloryzacja muru ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-30

POZYCJA 24960

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: modernizacja obiektu Domu Dziecka w zakresie remontu konserwatorskiego - etap I - rewaloryzacja muru ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dom Dziecka nr 15 im. ks. G. P. Baudouina, do kontaktów: Maria Serafin, ul. Nowogrodzka 75, 02-018 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6298041, 6298042, 6280960, fax 022 6298041, e-mail: dommdziecka@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja obiektu Domu Dziecka w zakresie remontu konserwatorskiego - etap I - rewaloryzacja muru ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Warszawa,ul. Nowogrodzka 75. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - remontu konserwatorskiego muru ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi w obiekcie Domu Dziecka przy ul. Nowogrodzkiej 75 w Warszawie. Zakres prac przewidzianych niniejszym zamówieniem obejmuje w szczególności: - wyburzenia i uporządkowanie terenu, - renowację muru ogrodzenia. Wymienione prace są pierwszym etapem modernizacji obiektu w zakresie remontu konserwatorskiego, obejmującego w dalszej kolejności gruntowną renowację elewacji budynku i obiektów wolnostojących, budowę garażu, wiaty śmietnikowej, wraz z robotami towarzyszącymi. Roboty przeprowadzone mają być w obiekcie wybudowanym na przełomie XIX i XX wieku, wpisanym do gminnej ewidencji zabytków (procedurę wpisu do wojewódzkiego rejestru zabytków rozpoczęto w 2004r.), pozostającym pod nadzorem konserwatorskim. Z uwagi na funkcję jaką obecnie pełni obiekt (Dom Dziecka) od Wykonawcy wymaga się szczególnej dbałości o wykonywanie prac w sposób nie utrudniający bieżącej, bezpiecznej dla dzieci i personelu eksploatacji obiektu. Szczegółowy zakres robót określają książka przedmiarów, kosztorys nakładczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projekt remontu konserwatorskiego - każde w zakresie prac przewidzianych do realizacji w I etapie modernizacji obiektu. Zamawiający wymaga objęcia przedmiotu zamówienia okresem gwarancji min. 36 m-cy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie są wymagane. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 5

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 20 000,00 zł. Uwaga! Wadium nie wnosi się przy składaniu wniosków. Do wniesienia wadium zobowiązani będą jedynie Wykonawcy składający oferty w odpowiedzi na zaproszenie do złożenia oferty. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) wykażą się zrealizowaniem z należytą starannością, w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, co najmniej trzech kontraktów o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, o wartości min. 800 000 zł. brutto każdy, w tym min. jednego dotyczącego obiektu wpisanego do rejestru zabytków, a należytą staranność ich wykonania udokumentują (np. referencjami zleceniodawców). 3) dysponują osobami (osobą) posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2003, Nr 207, poz. 2016 ze zm.), w zakresie kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz posiadającymi wymagane kwalifikacje do kierowania robotami przy zabytkach nieruchomych - spełniającymi wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004r. Nr 150 poz. 1579), a także posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego. 4) wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 300 000 złotych (wartość kontraktowa i deliktowa w sumie) oraz oświadczą, że będą ubezpieczeni w zakresie i na kwotę jw., przez czas realizacji robót, lub oświadczą, że w przypadku wyboru ich oferty, w terminie do 7 dni od podpisania umowy, ubezpieczą się dla spełnienia ww warunków. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, dokonana będzie na podstawie analizy załączonych przez Wykonawcę do wniosku dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszym ogłoszeniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń, czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki, dokonując oceny metodą spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć następujące dokumenty: a) wypełniony formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a w szczególności wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; d) wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, kontraktów obejmujących wykonanie robót budowlanych o charakterze zbliżonym do określonych w opisie przedmiotu zamówienia, o wartości co najmniej 800 000 zł. brutto każdy, w tym min. jednego dotyczącego obiektu wpisanego do rejestru zabytków, z podaniem przedmiotu zamówienia, jego wartości, dat wykonania i nazwy zleceniodawcy; e) dokumenty (np. referencje zleceniodawców) potwierdzające, że prace wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie; f) wykaz osób przewidzianych do nadzorowania robót; g) kserokopie uprawnień wskazanych osób do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji do kierowania robotami przy zabytkach nieruchomych, aktualnych zaświadczeń o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego; h) kserokopia polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzająca, że Wykonawca na dzień składania wniosku jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż równowartość 300 000 zł., (wartość kontraktowa i deliktowa w sumie) - w przypadku polisy wyrażonej w innej walucie niż PLN wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po średnim kursie walut obcych ogłoszonym przez NBP na dzień poprzedzający termin składania wniosków w przedmiotowym postępowaniu; i) oświadczenie Wykonawcy, że utrzymana będzie ciągłość ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, lub (zamiennie do pkt 1. lit. h)) oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty, w terminie do 7 dni od podpisania umowy, ubezpieczy się dla spełnienia ww warunków. Wzory dokumentów wymienionych w lit. a), b), d), f), i), są dostępne w siedzibie Zamawiającego, można je również otrzymać faksem lub drogą elektroniczną (wysyłając prośbę o przesłanie wzorów dokumentów na nr faksu (022) 629-80-41 ww 23 lub adres e-mail: dommdziecka@poczta.onet.pl 2. Wykonawca zagraniczny a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1. lit. c), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) dokument, o którym mowa wyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. c) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 3. Wniosek składany wspólnie Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosków przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: - Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Wykonawcy-Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; - oryginał pełnomocnictwa powinien być załączony do wniosku i zawierać w szczególności: wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego Wykonawcy-Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę-Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji (pkt 1. lit. c) muszą zostać dołączone do wniosku. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie). Wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty, w miejscu nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną z zaznaczeniem Wykonawcy - Pełnomocnika. Formularz wniosku, oświadczenia, dokumenty, wykazy, muszą być podpisane przez Wykonawcę - Pełnomocnika. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Wykonawcą-Pełnomocnikiem. 4. Forma składanych dokumentów a) Wniosek, wykazy i oświadczenia - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. b) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. c) Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). d) W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. e) Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału. f) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający zaprosi do złożenia oferty Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, w liczbie nie większej niż 5. Zamawiający zastosuje kwalifikację (ranking) przyznając każdemu Wykonawcy po 1 pkt za każdy kontrakt wymieniony w wykazie, spełniający warunki określone w sekcji III. 2)pkt. 2. niniejszego ogłoszenia. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów przyznawanych wg wyżej wymienionych zasad. W przypadku równej ilości punktów o kolejności decydować będzie łączna wartość kontraktów. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.