eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lisięcice › REMONT BUDYNKU ZOL W KIETRZU Z DOSTOSOWANIEM DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z PRZEZNACZENIEM NA DPS W KLISINIE FILIA KIETRZ ORAZ MONTAŻ SYSTEMÓW DOSTOSOWUJĄCYCH W/W BUDYNEK DO WYMAGAŃ PRZEPISÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-28

Lisięcice: REMONT BUDYNKU ZOL W KIETRZU Z DOSTOSOWANIEM DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z PRZEZNACZENIEM NA DPS W KLISINIE FILIA KIETRZ ORAZ MONTAŻ SYSTEMÓW DOSTOSOWUJĄCYCH W/W BUDYNEK DO WYMAGAŃ PRZEPISÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ
Numer ogłoszenia: 249590 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie , Klisino 100, 48-118 Lisięcice, woj. opolskie, tel. 077 4857593, faks 077 4857594.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dps-klisino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU ZOL W KIETRZU Z DOSTOSOWANIEM DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z PRZEZNACZENIEM NA DPS W KLISINIE FILIA KIETRZ ORAZ MONTAŻ SYSTEMÓW DOSTOSOWUJĄCYCH W/W BUDYNEK DO WYMAGAŃ PRZEPISÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT BUDYNKU ZOL W KIETRZU Z DOSTOSOWANIEM DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z PRZEZNACZENIEM NA DPS W KLISINIE FILIA KIETRZ ORAZ MONTAŻ SYSTEMÓW DOSTOSOWUJĄCYCH W/W BUDYNEK DO WYMAGAŃ PRZEPISÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ CZĘŚĆ I - Remont budynku ZOL w Kietrzu z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych z przeznaczeniem na DPS w Klisinie filia Kietrz Branża budowlana, branża elektryczna, stolarka drzwiowa, wykładzina podłogowa Szczegółowe informacje znajdują się w projekcie i przedmiarze robót Miejsca wykonywania prac: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie Filia Kietrz 48-130 Kietrz, Plac Biskupa Konrada 1 a CZĘŚĆ II - Montaż systemu sygnalizacji pożarowej, systemu oddymiania, zamknięć ogniowych, oświetlenia awaryjnego, przeciwpożarowego wyłącznika prądu oraz wydzieleń pożarowych w budynku ZOL w Kietrzu przeznaczonym na DPS w Klisinie filia Kietrz. Zakres prac: system sygnalizacji pożaru, system oddymiana, system trzymaczy drzwi, oświetlenie awaryjno-ewakuacyjne, wydzielenia p. poż. Zamawiający wymaga montażu wyłącznie czujek optycznych dymu. Szczegółowe informacje znajdują się w projekcie, w przedmiarze robót oraz w ekspertyzie technicznej Miejsca wykonywania prac: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie Filia Kietrz 48-130 Kietrz, Plac Biskupa Konrada 1 a.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.21.00-8, 44.48.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu zgodnie z art. 45 ust. 1 Pzp jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie: Dla części I: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) do dnia 15.07.2013 roku do godz. 08:45 Dla części II: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100) do dnia 15.07.2013 roku do godz. 08:45

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla potwierdzenia tego warunku zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów określonych w pkt. 5 ust. 1, 2, 3 i 4 niniejszej specyfikacji;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dla części I - za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający będzie uznawał wykonanie robót ogólnobudowlanych w budynkach - Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną robotę o wartości nie mniejszej niż 450 000,00 zł brutto. Dla części II - za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający będzie uznawał wykonanie robót w zakresie montażu systemu sygnalizacji pożaru, systemu oddymiania, oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego i innych robót zapewniających bezpieczeństwo pożarowe budynków - Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną robotę o wartości nie mniejszej niż 190 000,00 zł brutto. Wykonawca obowiązany jest załączyć do wykazu dokumenty wystawione przez wymienionych w wykazie odbiorców, potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie - załącznik nr 5.1, 5.2 W przypadku gdy uprzednio wykonane zamówienie na roboty budowlane obejmuje szerszy zakres prac od podanych powyżej, w celu zastosowania jednakowych kryteriów oceny ofert wobec wszystkich Wykonawców, Zamawiający wymaga aby wyodrębniona została wartość faktycznie wykonanych robót stanowiących przedmiot tego postępowania, obejmujących wyłącznie prace z zakresu tego postępowania. Tak wyliczona wartość zrealizowanych robót wina spełniać w/w warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 i załącznik nr 7 Wykonawca wykaże, że ma do dyspozycji co najmniej 1 osobę, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia oraz posiada doświadczenie w nadzorowaniu robót z tego zakresu. Dla części I - doświadczenie w kierowaniu robotami ogólnobudowlanymi oraz uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno-budowlane Dla części II - doświadczenie w kierowaniu robotami w zakresie montażu systemu sygnalizacji pożaru, systemu oddymiania, oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego i innych robót w zakresie dostosowania budynku do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej budynków oraz uprawnienia budowlane w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 i załącznik nr 7 Wykonawca wykaże, że ma do dyspozycji co najmniej 1 osobę, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia oraz posiada doświadczenie w nadzorowaniu robót z tego zakresu. Dla części I - doświadczenie w kierowaniu robotami ogólnobudowlanymi oraz uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno-budowlane Dla części II - doświadczenie w kierowaniu robotami w zakresie montażu systemu sygnalizacji pożaru, systemu oddymiania, oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego i innych robót w zakresie dostosowania budynku do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej budynków oraz uprawnienia budowlane w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków. Zamawiający dokona oceny w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

NIE DOTYCZY

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewidziano następujące zmiany: a) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy a majacy wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) wystąpienia siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, c) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, d) zmiany nazw, siedziby strony umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych, e) zmiany podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego, f) możliwość zmian cen w przypadku zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Zmiany są wprowadzone aneksem. Zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto. Cena netto pozostanie niezmienna. O zmianie VAT-u na przedmiot umowy, Wykonawca informuje pisemnie Zamawiającego z 14-dniowym wyprzedzeniem przed terminem dostawy towaru, którego cena ulegnie zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps-klisino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE KLISINO 100 48-118 LISIĘCICE osobiście: codziennie od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 do 14.00 lub za pośrednictwem poczty.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2013 godzina 08:45, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE KLISINO 100 48-118 LISIĘCICE sekretariat pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont budynku ZOL w Kietrzu z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych z przeznaczeniem na DPS w Klisinie filia Kietrz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe informacje znajdują się w projekcie i przedmiarze robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Montaż systemu sygnalizacji pożarowej, systemu oddymiania, zamknięć ogniowych, oświetlenia awaryjnego, przeciwpożarowego wyłącznika prądu oraz wydzieleń pożarowych w budynku ZOL w Kietrzu przeznaczonym na DPS w Klisinie filia Kietrz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe informacje znajdują się w projekcie i przedmiarze robót.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00-8, 44.48.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.