eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa mebli biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku i podległych Inspektoratów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-24

Gdańsk: Dostawa mebli biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku i podległych Inspektoratów
Numer ogłoszenia: 249578 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242272 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3078200, faks 058 3018459.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku i podległych Inspektoratów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Gdańsku i podległych Inspektoratów. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Oddział ZUS w Gdańsku, (ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk), 2) Inspektorat ZUS Gdańsk Wrzeszcz, (ul. Tuwima 9, 80-210 Gdańsk Wrzeszcz), 3) Inspektorat ZUS w Kwidzynie, (ul. Piłsudskiego 29A, 82-500 Kwidzyn), 4) Inspektorat ZUS w Gdyni, (ul. Władysława IV 24, 81-364 Gdynia), 5) Inspektorat ZUS w Kartuzach, (ul. Ceynowy 5, 83-300 Kartuzy), 6) Inspektorat ZUS w Wejherowie, (ul. Sobieskiego 294, 84-200 Wejherowo), 7) Inspektorat ZUS w Tczewie, (ul. Jagiellońska 55, 83-110 Tczew), 8) Inspektorat ZUS w Sopocie, (Al. Niepodległości 796, 81-805 Sopot), 9) Inspektorat ZUS w Pruszczu Gdańskim, (ul. Wita Stwosza 7, 83-000 Pruszcz Gdański), 10) Inspektorat ZUS w Pucku, (ul. E. Orzeszkowej 3, 84-100 Puck). Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 133.000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 69930.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe AS POMORZANKA Andrzej Szarmach, ul. Prusa 7, 83-220 Skórcz, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 69930.00
  • Oferta z najniższą ceną: 69930.00 oferta z najwyższą ceną: 69930.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.