eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › na wykonanie prac związanych z ujawnianiem w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa położonych na obszarze powiatu śremskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-03

Śrem: na wykonanie prac związanych z ujawnianiem w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa położonych na obszarze powiatu śremskiego
Numer ogłoszenia: 249491 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Śremie , ul. Adama Mickiewicza 17, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2837001, fax. 061 2829321.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-srem.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na wykonanie prac związanych z ujawnianiem w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa położonych na obszarze powiatu śremskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi badań katastralnych obejmujące wykonanie prac związanych z ujawnianiem w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa położonych na obszarze powiatu śremskiego. Zakres prac będzie obejmował dochodzenie geodezyjno-prawne stanu własności i podstaw nabycia nieruchomości przez Skarb Państwa. Wynikiem wykonania prac będą protokoły badania ksiąg wieczystych (KW) oraz wykazy zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 stycznia 2008 r. w sprawie wzoru wykazu oraz wzorów zestawień zbiorczych nieruchomości Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego podlegających ujawnieniu w księgach wieczystych oraz nieruchomości zabudowanych niepozostających w posiadaniu ich właścicieli (Dz. U. Nr 23, poz. 143). Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania: - zadanie nr 1 obejmujące gminę Brodnica ze 133 nieruchomościami (KW) i 952 działkami, z których 234 działki nie posiadają założonej księgi wieczystej, - zadanie nr 2 obejmujące miasto i gminę Dolsk ze 161 nieruchomościami (KW) i 897 działkami, z których 205 działek nie posiada założonej księgi wieczystej, - zadanie nr 3 obejmujące miasto i gminę Książ Wielkopolski ze 171 nieruchomościami (KW) i 1007 działkami, z których 337 działek nie posiada założonej księgi wieczystej, - zadanie nr 4 obejmujące miasto i gminę Śrem z 475 nieruchomościami (KW) i 1712 działkami, z których 237 działek nie posiada założonej księgi wieczystej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00 - 74.27.43.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy : a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) udzielą co najmniej 6 - miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, d) udzielą co najmniej 14 - dniowego terminu płatności, licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy, e) zagwarantują - zobowiążą się do usunięcia usterki w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od terminu zgłoszenia. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wykonawcy którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Ocena spełnienia warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca wymogi otrzyma ocenę spełnia natomiast oferta nie spełniająca wymogów otrzyma ocenę nie spełnia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę w przypadkach określonych przepisami art. 24 ustawy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów : 2) aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, aktualny odpis albo aktualne zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę; 3) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-srem.pl (BIP).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Śremie, ul. Mickiewicza 17, 63-100 Śrem.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Śremie ul.Mickiewicza 17 63-100 Śrem, pokój nr 6 (kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - zadanie nr 1 obejmujące gminę Brodnica ze 133 nieruchomościami (KW) i 952 działkami, z których 234 działki nie posiadają założonej księgi wieczystej;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - zadanie nr 2 obejmujące miasto i gminę Dolsk ze 161 nieruchomościami (KW) i 897 działkami, z których 205 działek nie posiada założonej księgi wieczystej;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - zadanie nr 3 obejmujące miasto i gminę Książ Wielkopolski ze 171 nieruchomościami (KW) i 1007 działkami, z których 337 działek nie posiada założonej księgi wieczystej;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - zadanie nr 4 obejmujące miasto i gminę Śrem z 475 nieruchomościami (KW) i 1712 działkami, z których 237 działek nie posiada założonej księgi wieczystej;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.