eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Rębkowska › Przebudowa drogi powiatowej Nr 1325W Garwolin - Ruda Talubska - Łaskarzew - Polik - Maciejowice (ul. Garwolińska w m. Łaskarzew) z odwodnieniem skrzyżowania z drogą gminną (ul. Biała); Etap I i II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-27

Wola Rębkowska: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1325W Garwolin - Ruda Talubska - Łaskarzew - Polik - Maciejowice (ul. Garwolińska w m. Łaskarzew) z odwodnieniem skrzyżowania z drogą gminną (ul. Biała); Etap I i II
Numer ogłoszenia: 249490 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie , ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, woj. mazowieckie, tel. 025 6822215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgarwolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1325W Garwolin - Ruda Talubska - Łaskarzew - Polik - Maciejowice (ul. Garwolińska w m. Łaskarzew) z odwodnieniem skrzyżowania z drogą gminną (ul. Biała); Etap I i II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1325W Garwolin - Ruda Talubska - Łaskarzew - Polik - Maciejowice (ul. Garwolińska w m. Łaskarzew) z odwodnieniem skrzyżowania z drogą gminną (ul. Biała); Etap I i II ETAP I Przebudowa drogi powiatowej Nr 1325W Garwolin - Ruda Talubska - Łaskarzew - Polik - Maciejowice (ul. Garwolińska w m. Łaskarzew) w km 11+540 ÷ 11+950 nawierzchnia, w km 11+721 ÷ 11+951 i w km 12+391 ÷ 12+703 str. L i w km 12+598 ÷ 12+694 str. P chodnik z odwodnieniem skrzyżowania z drogą gminną (ul. Biała). Przebudowa obejmuje: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I ROZBIÓRKOWE Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym w ilości 0,233 km Rozebranie nawierzchni gr. 5 cm z mieszanek min.-bit. w ilości 349,5 m2 Rozebranie nawierzchni gr. 15 cm z betonu w ilości 349,5 m2 Rozebranie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm na podsypce cem.-piask. w ilości 528 m Rozebranie obrzeży trawnikowych o wym. 6x20 cm na podsypce piaskowej w ilości 332 m Rozebranie chodników, płyty betonowe o wym. 50x50x7 cm na podsypce piaskowej w ilości 1118 m3 Wywiezienie gruzu na odległość do 1 km w ilości 158,46 m3 ODWODNIENIE Wykonanie wykopów mechanicznie (pod kolektor) w gruncie kat. III na odkład w ilości 349,5 m3 Wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o średnicy 800 mm i głębokości 3 m w gotowym wykopie w ilości 8 szt. Wykonanie kolektora z rur z polipropylenu o podwójnej ściance o średnicy 30 cm na ławie z pospółki gr. 20 cm w ilości 233m Wykonanie studzienki ściekowej o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu w ilości 4 szt. Wykonanie przykanalików z rur PVC o średnicy 160 mm w ilości 17,5 m Regulacja pionowa kratek ściekowych w ilości 4 szt. Zasypanie wykopów, grunt kat. II w ilości 279,6 m3 ROBOTY NAWIERZCHNIOWE Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, w-wa górna, gr. w-wy 20 cm w ilości 349,5 m2 Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wg PN-EN, w-wa ścieralna, gr. w-wy 5 cm, KR-2 w ilości 349,5 m2 PODBUDOWA Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gr. kat. III. gł. koryta 20 cm w ilości 906,7 m2 Transport gruntu na odl. do 1 km w ilości 181,34 m3 Wykonanie podsypki piaskowej, gr. w-wy 5 cm w ilości 906,7 m2 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, w-wa górna, gr. w-wy 10 cm w ilości 906,7 m2 ELEMENTY ULIC Ustawienie krawężników betonowych wystających o wym. 15x30 cm na ławie betonowej i podsypce cem.-piask. w ilości 518 m2 Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30x8 cm na podsypce cem.-piask. z wypełnieniem spoin zaprawą cementową w ilości 332 m Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, szarej o gr. 8 cm na podsypce cem.-piask. w ilości 906,7 m2 Regulacja pionowa studzienek telefonicznych w ilości 8 szt. ZJAZDY PRZEZ CHODNIK Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gr. kat. III. gł. koryta 20 cm w ilości 176,7 m2 Transport gruntu na odl. do 1 km w ilości 35,34 m3 Wykonanie podsypki piaskowej, gr. w-wy 5 cm w ilości 176,7 m2 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, w-wa górna, gr. w-wy 15 cm w ilości 176,7 m2 Ustawienie krawężników betonowych wystających o wym. 15x30 cm na ławie betonowej i podsypce cem.-piask. w ilości 70 m Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, kolorowej o gr. 8 cm na podsypce cem.-piask. w ilości 176,7 m2 NAWIERZCHNIA Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie w ilości 2364,2 m2 Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową w ilości 2364,2 m2 Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym, KR-2 w ilości 118,21 Mg Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego wg PN-EN, w-wa ścieralna, gr. w-wy 4 cm, KR-2 z uszczelnieniem złączy poprzecznych i podłużnych taśmą asfaltową w ilości 2364,2 m2 ETAP II Przebudowa drogi powiatowej Nr 1325W Garwolin - Ruda Talubska - Łaskarzew - Polik - Maciejowice (ul. Garwolińska w m. Łaskarzew) w km 11+962 ÷ 12+391 str. L i w km 12+000 ÷ 12+464 str. P chodnik ROBOTY ROZBIÓRKOWE Rozebranie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm na podsypce cem.-piask. w ilości 711 m Rozebranie obrzeży trawnikowych o wym. 6x20 cm na podsypce piaskowej w ilości 783 m Rozebranie chodników, płyty betonowe o wym. 50x50x7 cm na podsypce piaskowej w ilości 1608,9 m2 Wywiezienie gruzu na odległość do 1 km w ilości 153,82 m3 PODBUDOWA Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gr. kat. III. gł. koryta 20 cm w ilości 1169,2 m2 Transport gruntu na odl. do 1 km w ilości 233,84 m3 Wykonanie podsypki piaskowej, gr. w-wy 5 cm w ilości 1169,2 m2 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, w-wa górna, gr. w-wy 10 cm w ilości 1169,2 m2 ELEMENTY ULIC Ustawienie krawężników betonowych wystających o wym. 15x30 cm na ławie betonowej i podsypce cem.-piask. w ilości 711 m Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30x8 cm na podsypce cem.-piask. z wypełnieniem spoin zaprawą cementową w ilości 783 m Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, szarej o gr. 8 cm na podsypce cem.-piask.w ilości 1169,2 m2 Regulacja pionowa studzienek telefonicznych w ilości 8 szt. ZJAZDY PRZEZ CHODNIK Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gr. kat. III. gł. koryta 20 cm w ilości 439,7 m2 Transport gruntu na odl. do 1 km w ilości 87,94 m3 Wykonanie podsypki piaskowej, gr. w-wy 5 cm w ilości 439,7 m2 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, w-wa górna, gr. w-wy 15 cm w ilości 439,7 m2 Ustawienie krawężników betonowych wystających o wym. 15x30 cm na ławie betonowej i podsypce cem.-piask. w ilości 157,1 m Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, kolorowej o gr. 8 cm na podsypce cem.-piask. w ilości 439,7 m2.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 972,90PLN (słownie; siedem tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt dwa złote 90/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat tj. 2008/2009/2010/2011,2012r. przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 robót drogowych (tj. robót przygotowawczych i rozbiórkowych, odwodnienia, robót nawierzchniowych, podbudowy, elementów ulic, zjazdów przez chodnik, elementów ulic, nawierzchni o wartości nie mniejszej niż 500 000,00zł brutto każda) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (załącznik Nr 5) oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada lub będzie dysponował jednostkami sprzętu wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. przewidzianego do wykonania zamówienia - na załączonym formularzu - załącznik Nr 4 - zgodnie z wyszczególnieniem w punkcie 5.3. Instrukcji dla Wykonawców; * Wytwórnia mas bitumicznych o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych - szt. 1, Koparka 0,60 m3 - szt. 1, Samochód samowyładowczy 5 t - w ilości zapewniającej ciągłość robót, Zrywarka przyczepna - szt. 1, Sprężarka powietrzna spalinowa 4-5 m3/min - szt. 1, Równiarka samojezdna 74 kW (100 KM) - szt. 1, Żuraw do 4 t - szt. 1, Walec statyczny samojezdny ogumiony 10 t - szt. 1, Walec statyczny samojezdny - szt. 1, Walec statyczny samojezdny ogumiony - szt. 1, Walec wibracyjny samojezdny - szt. 1, Rozkładarka mas bitumicznych o szer. 4.0 m - szt. 1, Samochód samowyładowczy 10-15 t - w ilości zapewniającej ciągłość robót, Szczotka mechaniczna samojezdna - szt. 1, Skrapiarka do bitumu samojezdna samochodowa 3 m3 - szt. 1, Ciągnik kołowy 29-37 kW (40-50 KM) - szt. 1, Walec stalowy wibracyjny samojezdny 8 t - szt. 1, Wibrator powierzchniowy - szt. 1, Piła do cięcia kostki - szt. 1,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający uzna dysponowanie osobami - Kierownik robót posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi (minimum jedna osoba), laborant (minimum jedna osoba), majster robót bitumicznych (minimum jedna osoba), operator skrapiarki, (minimum jedna osoba),Operator koparki 0,60 m3 (minimum jedna osoba), Operator zrywarki przyczepnej (minimum jedna osoba), Operator sprężarki powietrznej spalinowej 4-5 m3/min (minimum jedna osoba), Operator równiarki samojezdnej 74 kW (100 KM) (minimum jedna osoba), Operator żurawia do 4 t (minimum jedna osoba),Operator walca statycznego samojezdnego ogumionego 10 t (minimum jedna osoba), Operator walca statycznego samojezdnego (minimum jedna osoba), Operator walca statycznego samojezdnego ogumionego (minimum jedna osoba), Operator walca wibracyjnego samojezdnego (minimum jedna osoba), Operator rozkładarki mas bitumicznych o szer. 4.0 m (minimum jedna osoba), Operator szczotki mechanicznej samojezdnej (minimum jedna osoba), Operator skrapiarki do bitumu samojezdnej samochodowej 3 m3 (minimum jedna osoba), Operator ciągnika kołowego 29-37 kW (40-50 KM) (minimum jedna osoba), Operator walca stalowego wibracyjnego samojezdnego 8 t (minimum jedna osoba), Operator wibratora powierzchniowego (minimum jedna osoba), Operator piły do cięcia kostki (minimum jedna osoba), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. na załączonym formularzu - załącznik Nr 3, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna 1. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w kwocie 550 000,00zł niezbędnymi do wykonania zamówienia na załączniku Nr 2 2. posiadanie opłaconej polisy opiewającej na kwotę 50 000,00 lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty, wypełniony kosztorys ofertowy, wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako podwykonawcy wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6 SIWZ, Wykaz posiadanego sprzętu laboratoryjnego, a w przypadku braku własnego laboratorium należy podać laboratorium, które będzie obsługiwało zamówienie, oświadczenie, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w kwocie 550 000,00zł niezbędnymi do wykonania zamówienia na załączniku Nr 2 SIWZ, , pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia gdy wykonawca sam nie dysponuje takim potencjałem. Kopia dokumentu wadialnego,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgarwolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, pokój nr 6..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2013 godzina 12:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, pokój nr 3 tj. sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.