eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo › Remont infrastruktury sportowo rekreacyjnej w zespołach Szkół Nr 1 i 4 w Mrągowie w celu prowadzenia działań profilaktyczno - sportowych dla dzieci i młodzieży szkolnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-25

Mrągowo: Remont infrastruktury sportowo rekreacyjnej w zespołach Szkół Nr 1 i 4 w Mrągowie w celu prowadzenia działań profilaktyczno - sportowych dla dzieci i młodzieży szkolnej
Numer ogłoszenia: 249482 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Mrągowo , ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 74190 00, faks 89 7412874.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mragowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont infrastruktury sportowo rekreacyjnej w zespołach Szkół Nr 1 i 4 w Mrągowie w celu prowadzenia działań profilaktyczno - sportowych dla dzieci i młodzieży szkolnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot i zakres zamówienia I. Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych (remontowych), polegających na remoncie pomieszczeń sal sportowych w Zespole Szkół Nr 4 os. Mazurskie 12 oraz Sali sportowej i auli widowiskowej w Zespole Szkół Nr 1 ul. Bohaterów Warszawy 2 w ramach zadania Remont infrastruktury sportowo rekreacyjnej w zespołach Szkół Nr 1 i 4 w Mrągowie w celu prowadzenia działań profilaktyczno - sportowych dla dzieci i młodzieży szkolnej zgodnie z: - specyfikacją istotnych warunków zamówienia, - dokumentacją techniczna, - obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej - przedmiarem robót II. Zakres zamówienia: CZĘŚĆ I. ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 UL. BOHATERÓW WARSZAWY: 1. SALA GIMNASTYCZNA: - cyklinowanie i lakierowanie parkietu - 549,6mkw, - uzupełnienie ubytków i przełożenie podłogi - 3*30=90 mkw, - montaż listew przypodłogowych wys. 10 cm - 66,64 mb, - malowanie ścian farbą emulsyjną - 642 mkw., - wymiana oświetlenia - 25 szt. lamp, -Należy zastosować oprawy wiszące lub montowane bezpośrednio do konstrukcji hali (konstrukcja stalowa), wstrząsoodporne, przeznaczone do obiektów sportowych. Oprawa i źródło światła powinny charakteryzować się następującymi cechami i parametrami: nieograniczona ilość załączeń bez wpływu na trwałość i sprawność źródeł światła, mały efekt olśnienia, duża sprawność świetlna, wysoki współczynnik oddawania barwy, duża trwałość ok. 100 000 godzin, natychmiastowy zapłon w dowolnym momencie, od razu bez potrzeby stygnięcia, szybki start przy pierwszym załączeniu, poniżej 40 s 90% jasności , stały pobór mocy w tym w trakcie zapłonu kąt rozsyłu światła D30 (40°), dostępna temperatura barwowa 2700 -6400K, współczynnik oddawania barw - RA >82 (przy 4000K), współczynnik mocy > 0,90 - zabezpieczenie narożników przy drzwiach pianką ochronną - 3 x 2 m x 1,5 m = 9 mb, - malowanie linii boisk: - koszykówka, siatkówka, piłka ręczna - likwidacja istniejących zaczepów do słupków - demontaż starych i montaż nowych tulei pod słupki aluminiowe do siatkówki - 1 kpl. (2 tuleje + ramy z deklem) - montaż tulei do bramek do piłki ręcznej - 1 kpl. - demontaż osłon grzejników - listwy drewniane - 540 mb osłony - wykonanie osłon grzejników z deski szer. 15 cm gr. 2,5 cm- 4 deski w rozstawie co 10-15 cm na istniejącym stelażu stalowym - dł ok. 540 mb. 2. AULA WIDOWISKOWA: - rozebranie istniejącego parkietu z klepki - 106,48 mkw., - ułożenie nowego parkietu - 106.48 mkw, - cyklinowanie parkietu - 106.48 mkw, - trzykrotne lakierowanie parkietu - 106,48 mkw. CZEŚĆ II. ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 4 OS. MAZURSKIE 12 1. SALA GIMNASTYCZNA NR 100 (duża sala) - cyklinowanie i lakierowanie parkietu -522,68mkw - uzupełnienie ubytków i przełożenie podłogi - 47,25 mkw - materiał z odzysku - rozbiórkowy - montaż listew przypodłogowych wys. 10 cm - 50 mb - malowanie ścian farbą emulsyjną - 511,22 mkw - malowanie ścian farbą olejną - lamperia - 212,76 mkw - malowanie sufitów - 522,68mkw + 254,4mkw (belki stropowe) - wymiana oświetlenia - wymiana świetlówek i zapłonników - 100 szt. lamp - zabezpieczenie narożników przy drzwiach i filarów pianką ochronną - (3x 2x1,5 ) + (8*2*1,5) = 33 mb - wykonanie maskownic kanałów wentylacyjnych - 12 kpl. - malowanie linii boisk: - koszykówka, siatkówka boisko główne 9x18, siatkówka boiska treningowe 7x14, piłka ręczna - likwidacja istniejących zaczepów do słupków - 4szt. - demontaż starych i montaż nowych tulei pod słupki do siatkówki - 3 kpl. (2kpl. tuleje + 1 kpl. naciągów ściennych) - demontaż osłon grzejników - listew drewnianych - 27 mb osłony o wys. ok. 1,5 m - wykonanie osłon grzejników z deski szer. 15 cm gr. 2,5cm- 4 deski w rozstawie co 10-15cm dł 27 mb. 2. SALA GIMNASTYCZNA NR 106 (mała sala) - cyklinowanie i lakierowanie parkietu -273,06 mkw - uzupełnienie ubytków i przełożenie podłogi - 3 mkw - demontaż starych i montaż nowych listew przypodłogowych wys. 10 cm - 73,32 mb - malowanie ścian farbą emulsyjną - 380,54 mkw - malowanie ścian farbą olejną - lamperia do wys. 3 m - 158,22 mkw - wymiana oświetlenia - - zabezpieczenie narożników przy drzwiach pianką ochronną - 3x2x1,5 = 9 mb - wykonanie maskownic kanałów wentylacyjnych - 6 kpl. - malowanie linii boisk: - koszykówka, - siatkówka - likwidacja istniejących zaczepów do słupków - 4szt. - demontaż starych i montaż nowych słupków naściennych wraz z osłonami - 1 kpl. - demontaż osłon grzejników - listy drewniane - 17mb osłony wys. ok. 1,5 m - wykonanie osłon grzejników z deski szer. 15 cm gr. 2,5cm- 4 deski w rozstawie co 10-15 cm dł 17mb. wys. ok. 1,5m.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie: 1. Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki wykonawca spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie: 1. Oświadczenia. 2. Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Spełnieniem tego warunku będzie wykonanie minimum dwóch robót dotyczących remontów w obiektach użyteczności publicznej (w tym roboty związane z wykonaniem parkietów) o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto każdy. Dowody o których mowa wyżej muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki wykonawca spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie: 1. Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki wykonawca spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie: 1. Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki wykonawca spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie: 1. Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki wykonawca spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Postanowienia ust. 2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę nie stanowią jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana, o której mowa jest możliwa gdy: 1) wynikła z nieprzewidzianych sytuacji takich jak nieprzewidziane kolizje elementów projektowanych z istniejącymi, nie możliwe do stwierdzenia na etapie projektu, wystąpienie robót dodatkowych, robót zamiennych, błędów projektowych , powodujące zmiany w projekcie poprzez zmianę (przedłużenie) terminu realizacji zamówienia o okres niezbędny na stosowne przeprojektowanie, wprowadzenie poprawek lub przeprowadzenie procedur administracyjnych 2) pozostających w związku z koniecznością realizacji postulatów osób trzecich nieuwzględnionych na etapie podpisania umowy, a ze względów społecznych koniecznych do spełnienia poprzez stosowną (technicznie uzasadnioną) zmianę terminu wykonania umowy oraz zwiększenia wynagrodzenia w oparciu o umowne zasady kosztorysowania, przyjęte z datą dokonywania zmiany umowy, 3) wynikających ze zmian w ustawodawstwie mających wpływ na wykonanie oraz wycenę przedmiotu umowy poprzez dostosowanie treści umowy do obligatoryjnych uregulowań zmienionych przepisów, 4) zaistnienia siły wyższej to jest zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań, poprzez przedłużenie terminu wykonania zobowiązania o czas trwania siły wyższej lub zawieszenia umowy. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia: a) wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych; b) terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa; c) skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę; d) klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi; e) bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców; f) inne wydarzenia losowe. 5) ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, mającego wpływ na termin wykonania, co nie wynika z winy Wykonawcy, poprzez przedłużenie terminu wykonania umowy o czas o którym mowa wyżej. 6) w przypadku zmiany podwykonawcy (za pomocą którego wykonawca spełnił warunki zamówienia), nowy podwykonawca spełnia te same wymogi co zastępowany. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiana danych teleadresowych, c) zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/mragowo_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 UL. BOHATERÓW WARSZAWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. SALA GIMNASTYCZNA: - cyklinowanie i lakierowanie parkietu - 549,6mkw, - uzupełnienie ubytków i przełożenie podłogi - 3*30=90 mkw, - montaż listew przypodłogowych wys. 10 cm - 66,64 mb, - malowanie ścian farbą emulsyjną - 642 mkw., - wymiana oświetlenia - 25 szt. lamp, -Należy zastosować oprawy wiszące lub montowane bezpośrednio do konstrukcji hali (konstrukcja stalowa), wstrząsoodporne, przeznaczone do obiektów sportowych. Oprawa i źródło światła powinny charakteryzować się następującymi cechami i parametrami: nieograniczona ilość załączeń bez wpływu na trwałość i sprawność źródeł światła, mały efekt olśnienia, duża sprawność świetlna, wysoki współczynnik oddawania barwy, duża trwałość ok. 100 000 godzin, natychmiastowy zapłon w dowolnym momencie, od razu bez potrzeby stygnięcia, szybki start przy pierwszym załączeniu, poniżej 40 s 90% jasności , stały pobór mocy w tym w trakcie zapłonu kąt rozsyłu światła D30 (40°), dostępna temperatura barwowa 2700 -6400K, współczynnik oddawania barw - RA >82 (przy 4000K), współczynnik mocy > 0,90 - zabezpieczenie narożników przy drzwiach pianką ochronną - 3 x 2 m x 1,5 m = 9 mb, - malowanie linii boisk: - koszykówka, siatkówka, piłka ręczna - likwidacja istniejących zaczepów do słupków - demontaż starych i montaż nowych tulei pod słupki aluminiowe do siatkówki - 1 kpl. (2 tuleje + ramy z deklem) - montaż tulei do bramek do piłki ręcznej - 1 kpl. - demontaż osłon grzejników - listwy drewniane - 540 mb osłony - wykonanie osłon grzejników z deski szer. 15 cm gr. 2,5 cm- 4 deski w rozstawie co 10-15 cm na istniejącym stelażu stalowym - dł ok. 540 mb. 2. AULA WIDOWISKOWA: - rozebranie istniejącego parkietu z klepki - 106,48 mkw., - ułożenie nowego parkietu - 106.48 mkw, - cyklinowanie parkietu - 106.48 mkw, - trzykrotne lakierowanie parkietu - 106,48 mkw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 4 OS. MAZURSKIE 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. SALA GIMNASTYCZNA NR 100 (duża sala) - cyklinowanie i lakierowanie parkietu -522,68mkw - uzupełnienie ubytków i przełożenie podłogi - 47,25 mkw - materiał z odzysku - rozbiórkowy - montaż listew przypodłogowych wys. 10 cm - 50 mb - malowanie ścian farbą emulsyjną - 511,22 mkw - malowanie ścian farbą olejną - lamperia - 212,76 mkw - malowanie sufitów - 522,68mkw + 254,4mkw (belki stropowe) - wymiana oświetlenia - wymiana świetlówek i zapłonników - 100 szt. lamp - zabezpieczenie narożników przy drzwiach i filarów pianką ochronną - (3x 2x1,5 ) + (8*2*1,5) = 33 mb - wykonanie maskownic kanałów wentylacyjnych - 12 kpl. - malowanie linii boisk: - koszykówka, siatkówka boisko główne 9x18, siatkówka boiska treningowe 7x14, piłka ręczna - likwidacja istniejących zaczepów do słupków - 4szt. - demontaż starych i montaż nowych tulei pod słupki do siatkówki - 3 kpl. (2kpl. tuleje + 1 kpl. naciągów ściennych) - demontaż osłon grzejników - listew drewnianych - 27 mb osłony o wys. ok. 1,5 m - wykonanie osłon grzejników z deski szer. 15 cm gr. 2,5cm- 4 deski w rozstawie co 10-15cm dł 27 mb. 2. SALA GIMNASTYCZNA NR 106 (mała sala) - cyklinowanie i lakierowanie parkietu -273,06 mkw - uzupełnienie ubytków i przełożenie podłogi - 3 mkw - demontaż starych i montaż nowych listew przypodłogowych wys. 10 cm - 73,32 mb - malowanie ścian farbą emulsyjną - 380,54 mkw - malowanie ścian farbą olejną - lamperia do wys. 3 m - 158,22 mkw - wymiana oświetlenia - - zabezpieczenie narożników przy drzwiach pianką ochronną - 3x2x1,5 = 9 mb - wykonanie maskownic kanałów wentylacyjnych - 6 kpl. - malowanie linii boisk: - koszykówka, - siatkówka - likwidacja istniejących zaczepów do słupków - 4szt. - demontaż starych i montaż nowych słupków naściennych wraz z osłonami - 1 kpl. - demontaż osłon grzejników - listy drewniane - 17mb osłony wys. ok. 1,5 m - wykonanie osłon grzejników z deski szer. 15 cm gr. 2,5cm- 4 deski w rozstawie co 10-15 cm dł 17mb. wys. ok. 1,5m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.