eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie robót remontowych w budynku mieszkalnym przy ul. Cystersów 6 w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-26

Gdańsk: Wykonanie robót remontowych w budynku mieszkalnym przy ul. Cystersów 6 w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 249471 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w budynku mieszkalnym przy ul. Cystersów 6 w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynku mieszkalnym przy ul. Cystersów 6 w Gdańsku.
Przedmiotowy budynek jest budynkiem mieszkalnym, wielorodzinnym, trzykondygnacyjnym, podpiwniczonym, z poddaszem nieużytkowym, wykonanym w technologii tradycyjnej z dwoma wysuniętymi, usytuowanymi przy elewacji frontowej ryzalitami w formie trójkondygnacyjnej werandy. Mury piwnic i kondygnacji nadziemnych wykonano z cegły ceramicznej pełnej, strop nad piwnicą wykonano jako sklepienie ceramiczne odcinkowe oparte na belkach stalowych, stropy międzykondygnacyjne wykonano jako drewniane belkowe ze ślepym pułapem. Więźba dachowa drewniana. Schody wewnętrzne drewniane dwubiegowe proste. Pokrycie dachu papa na deskowaniu.
Obszar planu zagospodarowania terenu - Oliwa Górna Rejon Katedry Oliwskiej w Mieście Gdańsku karta nr 0231 wpisany jest do rejestru zabytków jako układ urbanistyczny Starej Oliwy wraz z zespołem Potoku Oliwskiego - teren objęty strefą ochrony konserwatorskiej - archeologicznej.
Powierzchnia zabudowy budynku - 263,59 m2
Powierzchnia użytkowa budynku - 616,18 m2
Kubatura budynku 3 180 m3
1. Zakres robót obejmuje:
- naprawę wraz z wymianą elementów konstrukcji drewnianej werandy i elementów drewnianych (wymianę rygli i słupków, wzmocnienie żywicami epoksydowymi rygli i słupków, renowację wszystkich okien krosnowych z wymianą szyb),
- wykonanie usztywnienia poziomego budynku (wykonanie ściągów w poziomie stropu II piętra oraz dodatkowych ław żelbetowych),
- naprawienie stropu nad piwnicą poprzez dospawanie do stopek belek stropowych ceownika 140 na płask;
- naprawienie spękań i zarysowań ścian budynku;
- wymianę nadproży na kondygnacji piwnic i parteru;
- wykonanie nowych schodów zewnętrznych przy wyjściu w elewacji tylnej wraz z balustradą stalową,
- wykonanie drewnianych podestów schodowych umożliwiających na czas wykonania robót dostęp do mieszkań budynku,
- naprawienie izolacji poziomej wszystkich istniejących murów wykonanej metodą iniekcji w poziomie stropu piwnicy,
- wyrównanie nierówności muru zaprawą cementową,
- wykonanie izolacji pionowej zewnętrznych ścian budynku grubopowłokową masą bitumiczną,
- ocieplenie ścian zewnętrznych budynku do wysokości istniejącego cokołu,
- odtworzenie studzienek przy oknach piwnicznych z bloczków betonowych;
- wykonanie opaski żwirowej wokół budynku;
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w posadzce piwnic z papy termozgrzewalnej,
- wykonanie warstw posadzkowych na gruncie w piwnicy,
- odtworzenie schodów drewnianych, wewnętrznych do piwnicy;
- wykonanie tynków renowacyjnych na ścianach i stropach - na poziomie kondygnacji piwnic i parteru (korytarz, klatka schodowa);
- wykonanie tynków na klatce schodowej wyższych kondygnacji budynku oraz pasów na ościeżach przy wymianie stolarki drzwiowej i okiennej,
- naprawienie posadzki z płytek w korytarzu na parterze przy głównym wejściu do budynku;
- wymianę desek na posadzkach klatki schodowej - piętra i spoczniki z desek dębowych,
- flekowanie lub wymiana stopni schodowych,
- docieplenie stropu drewnianego nad kondygnacją poddasza wełną mineralną dachową z paraizolacją,
- restauracja okien skrzynkowych i drzwi wejściowych w fasadzie budynku;
- montaż wyłazu na dach,
- montaż okien zespolonych drewnianych na wzór istniejących starych w pozostałych elewacjach,
- montaż nowych drzwi i renowacja starych,
- wykonanie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej wraz z obróbkami i uszczelnieniem przy kominach oraz obróbek blacharskich wraz z rynnami i rurami spustowymi,
- wykonanie robót wykończeniowych pomieszczeń,
- wykonanie zadaszenia nad wejściem do budynku w elewacji tylnej,
- montaż przewodów wentylacyjnych,
- wykonanie malowania na ścianach i sufitach, w mieszkaniach z likwidacją pleśni i grzybów na ścianach.
- wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
2.1. Projekt budowlano - wykonawczy. Remont budynku gminnego. Gdańsk ul. Cystersów 6 - załącznik nr 1 do siwz.
a) branża architektura - załącznik nr 1.1 do siwz:
- rysunek 2 - inwentaryzacja - rzut piwnic - załącznik nr 1.1a do siwz,
- rysunek 3 - inwentaryzacja - rzut parteru - załącznik nr 1.1b do siwz,
- rysunek 4 - inwentaryzacja - rzut I piętra - załącznik nr 1.1c do siwz,
- rysunek 5 - inwentaryzacja - rzut II piętra - załącznik nr 1.1d do siwz,
- rysunek 6 - inwentaryzacja - rzut poddasza - załącznik nr 1.1e do siwz,
- rysunek 7 - inwentaryzacja - rzut dachu - załącznik nr 1.1f do siwz,
- rysunek 8 - inwentaryzacja - przekrój A-A - załącznik nr 1.1g do siwz,
- rysunek 9 - inwentaryzacja - przekrój B-B - załącznik nr 1.1h do siwz ,
- rysunek 13 - projekt remontu - rzut piwnic - załącznik nr 1.1i do siwz,
- rysunek 14 - projekt remontu - rzut piwnic - załącznik nr 1.1j do siwz,
- rysunek 15 - projekt remontu - rzut parteru - załącznik nr 1.1k do siwz,
- rysunek 16 - projekt remontu - rzut parteru - załącznik nr 1.1l do siwz,
- rysunek 17 - projekt remontu - rzut I piętra - załącznik nr 1.1ł do siwz,
- rysunek 18 - projekt remontu - rzut II piętra - załącznik nr 1.1m do siwz,
- rysunek 19 - projekt remontu - rzut poddasza - załącznik nr 1.1n do siwz,
- rysunek 20 - projekt remontu - rzut dachu - załącznik nr 1.1o do siwz,
- rysunek 21 - projekt remontu - przekrój A-A - załącznik nr 1.1p do siwz,
- rysunek 22 - projekt remontu - przekrój B-B - załącznik nr 1.1r do siwz ,
- rysunek 23 - projekt remontu - elewacja frontowa - załącznik nr 1.1s do siwz,
- rysunek 24 - projekt remontu - elewacja boczna - płn. - załącznik nr 1.1t do siwz,
- rysunek 25 - projekt remontu - elewacja boczna - płd. - załącznik nr 1.1u do siwz,
- rysunek 26 - projekt remontu - elewacja tylnia zach.- załącznik nr 1.1v do siwz,
- rysunek 27 - zestawienie okien - załącznik nr 1.1w do siwz,
- rysunek 28 - zestawienie drzwi - załącznik nr 1.1y do siwz,
- rysunek 29 - detal - okno - załącznik nr 1.1z do siwz,
- rysunek 30 - detal, daszek, balustrada - załącznik nr 1.1ż do siwz,
b) branża konstrukcja - załącznik nr 1.2 do siwz:
- rysunek 1 - rzut piwnic - zakres prac - załącznik nr 1.2a do siwz,
- rysunek 2 - schody zewnętrzne - załącznik nr 1.2b do siwz,
- rysunek 4 - ściągi stalowe - załącznik nr 1.2c do siwz,
- rysunek 6 - elewacje - szczegóły naprawy - załącznik nr 1.2d do siwz,
c) orzeczenie techniczne z programem prac konserwatorskich - załącznik nr 1.3 do siwz:
d) instalacje sanitarne - załącznik nr 1.4 do siwz:
- rysunek 2 - rzut piwnic - instalacja wod - kan. - załącznik nr 1.4a do siwz,
- rysunek 3 - rzut parteru - instalacja wod - kan. - załącznik nr 1.4b do siwz,
- rysunek 4 - rzut I piętra - instalacja wod - kan. - załącznik nr 1.4c do siwz,
- rysunek 5 - rzut II piętra - instalacja wod - kan. - załącznik nr 1.4d do siwz,
- rysunek 6 - rozwinięcie instalacji kanalizacji - załącznik nr 1.4e do siwz,
- rysunek 7 - schemat instalacji wodociagowych - załącznik nr 1.4f do siwz.
2.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Remont budynku gminnego. Gdańsk ul. Cystersów 6. Roboty budowlane - załącznik nr 2 do siwz:
a) Wymagania ogólne - załącznik nr 2.1do siwz.
b) Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 2.2 do siwz.
c) Roboty w zakresie wykonania renowacji elewacji - załącznik nr 2.3 do siwz.
d) Betonowanie konstrukcji. Betonowanie bez zbrojenia - załącznik nr 2.4 do siwz .
e) Zbrojenie konstrukcji. Przygotowanie i montaż zbrojenia - załącznik nr 2.5 do siwz.
f) Roboty związane ze scaleniem ścian zewnętrznych w miejscach zarysowań z zastosowaniem kotew ze stali nierdzewnej - załącznik nr 2.6 do siwz .
g) Roboty hydroizolacyjne. Wykonanie iniekcji przeciw wilgoci podciąganej kapilarnie - załącznik nr 2.7 do siwz.
h) Roboty hydroizolacyjne. Izolacje przeciwwilgociowe i wodochronne części podziemnych i przyziemi budynków z zastosowaniem masy bitumiczno- polimerowej - załącznik nr 2.8 do siwz.
i) Konstrukcje stalowe - załącznik nr 2.9 do siwz.
j) Roboty murarskie - załącznik nr 2.10 do siwz.
k) Tynkowanie - załącznik nr 2.11 do siwz.
l) Tynkowanie. Ścianki i okładziny z płyt gipsowo - włókowych - załącznik nr 2.12 do siwz.
m) Bezspoinowe systemy ocieplania ścian budynków - załącznik nr 2.13 do siwz .
n) Wykonywanie pokryć dachowych. Krycie dachu papą wraz z obróbkami blacharskimi - załącznik nr 2.14 do siwz.
o) Roboty malarskie (na elementach drewnianych) - załącznik nr 2.15 do siwz .
p) Roboty malarskie (na farby emulsyjne) - załącznik nr 2.16 do siwz.
q) Stolarka okienna drewniana - załącznik nr 2.17 do siwz .
2.3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Gdańsku przy ul. Cystersów 6. Roboty instalacyjne. Instalacja wodociągowa i kanalizacyjna - załącznik nr 3 do siwz;
a) Wymagania ogólne - załącznik nr 3.1 do siwz.
b) Instalacje wodno - kanalizacyjne z rur z tworzyw sztucznych - załącznik nr 3.2 do siwz.
c) Instalacja wody zimnej - załącznik nr 3.3 do siwz.
2.4. Przedmiar - Remont budynku etap I. Usztywnienie poziome budynku. Gdańsk ul. Cystersów 6 - załącznik nr 4 do siwz;
2.5. Przedmiar - Etap II. Remont pokrycia dachu i wymiana podłóg strychowych. Gdańsk ul. Cystersów 6 - załącznik nr 5 do siwz;
2.6. Przedmiar - Remont budynku etap III. Renowacja okien, werandy i elewacji. Gdańsk ul. Cystersów 6 - załącznik nr 6 do siwz ;
2.7. Przedmiar robót - Etap IV. Remont klatki schodowej Gdańsk ul. Cystersów 6 - załącznik nr 7 do siwz;
2.8. Przedmiar robót - Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego. Gdańsk ul. Cystersów 6 - Instalacje sanitarne - załącznik nr 8 do siwz ;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 15 000,00 ZŁ

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polegającego na posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca musi posiadać uprawnienia do gospodarowania odpadami zgodnie z art. 17 ust 1a ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) budynków lub wykonania pod klucz nowych budynków, obejmujące roboty ogólnobudowlane i sanitarne.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
      - 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa.
      -1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 800.000,00 zł
      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


    -Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    -Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    -Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,
    -Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
    -Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów wraz z przyjętymi cenami. Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.
    -Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
    -Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
    1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
    2. Stawka podatku od towarów i usług,
    Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
    1. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
    2. Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
    3. W przypadku wystąpienia z okoliczności wymienionych w pkt 1 i 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
    4. Zmiana stawki podatku VAT może nastąpić w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych określonych w ustawie z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00.
    Cena brutto - 61,50 PLN.
    Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: do 09.01.2013.

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 11.12.2012 r. godzina 10:30, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 - świetlica pokój nr 6
    OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
    80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
    Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.