Ogłoszenie z dnia 2013-01-17
Tychy: Sprawowanie opieki serwisowej nad aplikacjami pakietu Ratusz na 2013 rok
Numer ogłoszenia: 24946 - 2013; data zamieszczenia: 17.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie opieki serwisowej nad aplikacjami pakietu Ratusz na 2013 rok.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania autorstwa firmy Rekord zainstalowanej u Zamawiającego. Usługa ta składa się z dwóch części: a) ryczałtowej z tytułu opieki autorskiej płaconej w okresach kwartalnych, na którą składa się: - w zakresie nadzoru autorskiego: udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze w godzinach 8.00 - 16.00, udzielanie konsultacji poprzez usługę NTRSupport w godzinach 8.00 - 16.00 za wyjątkiem prac określonych w §3 pkt 2 lit. b-c umowy, informowanie o zmianach w programach objętych umową, dostarczanie nowych wersji programów zwiększających ich funkcjonalność oraz dostosowanych do wymogów prawnych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, - w zakresie serwisu oprogramowania: usuwanie usterek i awarii systemów objętych umową, które nie wyniknęły z winy Zamawiającego w następujących terminach: w przypadku awarii interwencje serwisowe podejmowane będą z czasem reakcji do 24 godzin (1 dzień roboczy) od momentu przyjęcia zgłoszenia, zaś przywrócenie przez Wykonawcę ciągłości funkcjonowania systemu winno nastąpić w terminie 48 godzin od przyjęcia zgłoszenia, jeżeli utrata ciągłości funkcjonowania systemu jest zależna od Wykonawcy. Awarię rozumie się jako niepoprawne działanie oprogramowania, które jest niemożliwe do samodzielnego usunięcia przez Zamawiającego, a uniemożliwia eksploatację systemu, w przypadku usterki interwencje serwisowe podejmowane będą z czasem reakcji do 72 godzin (3 dni robocze) od momentu przyjęcia zgłoszenia, zaś usunięcie usterki nastąpi w terminie wyznaczonym przez Wykonawcę nie później jednak niż do 10 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia. Za usterkę przyjmuje się nieprawidłowe lub niezgodne z dokumentacją wykonywanie funkcji systemu, która jednak nie powoduje konieczności wstrzymania eksploatacji systemu. Podane terminy mogą ulec zmianie, każdorazowo w wyniku ustaleń pomiędzy stronami. Ustalenia te będą prowadzone w formie pisemnej. - w zakresie współpracy: zorganizowania raz w roku spotkania, w trakcie którego Zamawiający przedstawi wszelkie uwagi i wnioski dotyczące użytkowanych systemów oraz zostanie poinformowany o aktualnym stanie prac nad rozwojem pakietu RATUSZR, bezpłatnego udziału dwóch przedstawicieli Zamawiającego w corocznie organizowanej konferencji FORUM UŻYTKOWNIKÓW, stosowania systemu zniżek na usługi wykonywane na zamówienie Zamawiającego (10% na zakup nowego oprogramowania, 30% na szkolenia pracowników Zamawiającego w Ośrodku Szkoleniowym REKORD), - w zakresie asysty technicznej: udzielania konsultacji telefonicznych w dni robocze w godz.8.00-16.00, informowania o zmianach w oprogramowaniu serwera bazodanowego Firebird, zdalnego podniesienia wersji systemu bazodanowego Firebird na życzenie klienta, 20% zniżki na przygotowanie nowego serwera do pracy z systemem Ratusz. b) nie objętej ryczałtem, w zakresie wykonania prac wykraczających poza ramy opieki autorskiej, mające na celu usuwanie usterek i awarii systemów objętych umową, a wynikających z winy bądź niedopatrzenia Zamawiającego, oraz przeprowadzania na zlecenie Zamawiającego dodatkowych prac szkoleniowo-wdrożeniowych w zakresie pełnego wykorzystania oprogramowania objętego umową. W okresie trwania zamówienia publicznego zakres prac dodatkowych nie przekroczy ilości 50 roboczogodzin. W przypadku wykonania prac dodatkowych w siedzibie Zamawiającego do swego wynagrodzenia Wykonawca doliczy zryczałtowane koszty dojazdu w wysokości 82,66 zł brutto. Usługa w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego dotyczy następującego oprogramowania zainstalowanego u Zamawiającego: REX - podatek od posiadania psów - wersja DOS - sieciowa FIRMY (w zakresie koncesji na alkohol) - wersja DOS - sieciowa POJAZD - podatek od środków transportowych - wersja Windows - 3 licencje KASA - system rejestracji wpłat i wypłat gotówkowych - wersja Windows - 4 licencje FINANSE - system finansowo - księgowy - wersja Windows - 10 licencji BUDŻET - projekt wraz z analizą wykonania budżetu - wersja Windows - 6 licencji PRZELEW ELEKTRONICZNY - emisja przelewów - wersja Windows - 1 licencja KADRY - system ewidencji pracowników - wersja Windows - 3 licencje PŁACE - system płacowy - wersja Windows - 2 licencje PKZP - moduł księgowości kasy zapomogowo-pożyczkowej i funduszu mieszkaniowego - 1 licencja FAKTURA - system fakturowania - wersja Windows - 6 licencji (jednostka 3 licencje + dochody 3 licencje) POSESJA - podatek od nieruchomości rolny i leśny osób fizycznych - wymiar - wersja Windows - 5 licencji POSESJA - podatek od nieruchomości rolny i leśny osób fizycznych - księgowość - wersja Windows - 5 licencji FIRMY_PD - podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych - wymiar - wersja Windows - 1 licencja FIRMY_PD - podatek od nieruchomości, rolny i leśny osób prawnych - księgowość - wersja Windows - 2 licencje KASA PODATKOWA współpracująca z systemami dochodowymi - wersja Windows - 3 licencje DYSPONENT BUDŻETOWY - rejestr zamówień, umów, dokumentów rozliczeniowych - 13 licencji DZIERŻAWY - ewidencja umów z tytułu dzierżaw - wersja Windows - 3 licencje WIECZYSTE UŻYTKOWANIE - ewidencja umów z tytułu wieczystego użytkowania - wersja Windows - 6 licencji REJESTR OPŁAT - księgowość analityczna dochodów niepodatkowych - wersja Windows - 6 licencji EWID-POD (R_PESEL) - moduł komunikacji pomiędzy systemami podatkowymi a Ewidencją Ludności - wersja Windows - 1 licencja SŁOWNIKI - moduł współpracy programów dochodowych z ewidencją gruntów - wersja Windows - 1 licencja Moduł XML - umożliwiający eksport danych ewidencyjnych do pliku XML - wersja Windows - 1 licencja WYCIĄG BANKOWY - moduł płatności masowych - wersja Windows - 1 szt. GUS - moduł eksportu danych z bazy dochodowej dla GUS-u na potrzeby Narodowego Spisu Powszechnego - 1 licencja DODATKI MIESZKANIOWE- system obsługi dodatków mieszkaniowych - 3 licencje ŚRODKI TRWAŁE - system gospodarki środkami trwałymi - 3 licencje WYPOSAŻENIE - system ewidencji pozostałych środków trwałych - 1 licencja GOSPODARKA MATERIAŁOWA - system obsługi stanów magazynowych - 1 licencja POSESJA - dopłata do obsługi zapłat kartą płatniczą - 5 szt. FIRMY - dopłata do obsługi zapłat kartą płatniczą - 2 szt. POJAZD - dopłata do obsługi zapłat kartą płatniczą - 3 szt. REJESTR OPŁAT - dopłata do obsługi zapłat kartą płatniczą - 5 szt. KASA DOCHODOWA - dopłata do obsługi zapłat kartą płatniczą - 3 szt. NOTA (POSESJA) - dopłata do współpracy z systemem Finanse - 5 szt. NOTA (FIRMY) - dopłata do współpracy z systemem Finanse - 2 szt. NOTA (POJAZD) - dopłata do współpracy z systemem Finanse - 3 szt. NOTA (REJESTR OPŁAT) - dopłata do współpracy z systemem Finanse - 6 szt. R-CEPIK - moduł do wymiany danych z bazą Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców - 1 licencja [REWUCKI] - moduł do eksportu tytułów wykonawczych - 1 licencja ADMIN - administrator systemu do obsługi powyższych licencji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.60.00 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REKORD SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REKORD SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
- REKORD Systemy Informatyczne Spółka z o.o, ul. Kasprowicza 5, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114264,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 120011,10
Oferta z najniższą ceną: 120011,10 / Oferta z najwyższą ceną: 120011,10
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne - art. 67 ust. 1 pkt 1b ustawy PZP - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Uzasadnienie faktyczne - Firma REKORD Systemy Informatyczne Spółka z o.o. jest autorem oprogramowania pakietu Ratusz.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Dostawa artykułów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej Wrzos w Tychach - drugie półrocze 2024
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśnej 59/49 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Realizacja zadania inwestycyjnego pn.: "Doposażenie placu zabaw przy ul. Narcyzów"
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Browarowej 4/49 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- "Budowa naziemnego zbiornika magazynowego o pojemności około 3500 m3 w systemie zaprojektuj i buduj".
- Rozszczelnienie nawierzchni Placu Baczyńskiego w Tychach- II postępowanie
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania InfoMedica i AMMS produkcji Asseco Poland S.A. dla SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- USŁUGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
- ubezpieczenie budynków bloków parowo - gazowych w Polkowicach oraz Głogowie.
- Audyt bezpieczeństwa infrastruktury informatycznej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.