eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › usługa - odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych powstałych w Ginekologiczno - Położniczym Szpitalu Klinicznym Akademii Medycznej im. Karola Marcinkowskiego SP ZOZ w Poznaniu, przy ul. Polnej 33

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-30

POZYCJA 24945

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Poznań: usługa - odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych powstałych w Ginekologiczno - Położniczym Szpitalu Klinicznym Akademii Medycznej im. Karola Marcinkowskiego SP ZOZ w Poznaniu, przy ul. Polnej 33 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Akademii Medycznej im. Karola Marcinkowskiego SPZOZ, do kontaktów: Grażyna Czekalska, ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, fax 061 8419620, e-mail: gczekalska@gpsk.am.poznan.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gpsk.am.poznan.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Ginekologiczno - Położniczy Szpital Kliniczny Akademii Medycznej im. Karola Marcinkowskiego PS ZOZ, -sprawy merytoryczne:Hanna Ratajczak, -sprawy proceduralne:Grażyna Czekalska,, ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 841 92 09; 061 841 92 94, fax 061 841 96 20, e-mail: gczekalska@gpsk.am.poznan.pl, www.gpsk.am.poznan.pl/dzp. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego przy ul. Polnej 33, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 104 w Budynku Technicznym Szpitala (wejście E1), Grażyna Czekalska, ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 841 92 94, fax 061 841 96 20, e-mail: gczekalska@gpsk.am.poznan.pl, www.gpsk.am.poznan.pl/dzp. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: siedziba Zamawiającego przy ul. Polnej 33, Kancelaria Ogólna, pokój nr 317 w Budynku Wielofunkcyjnym Szpitala (wejście D1), Grażyna Czekalska, ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 841 92 94, fax 061 841 96 20, e-mail: gczekalska@gpsk.am.poznan.pl, www.gpsk.am.poznan.pl/dzp. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa - odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych powstałych w Ginekologiczno - Położniczym Szpitalu Klinicznym Akademii Medycznej im. Karola Marcinkowskiego SP ZOZ w Poznaniu, przy ul. Polnej 33. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: GPSK, ul. Polna 33, Poznań. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa - odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych powstałych w Ginekologiczno - Położniczym Szpitalu, przy ul. Polnej 33 z podziałem na części : Część nr 1 Odpady o kodzie 180102* (części ciała i organy) - 4 500 kg Odpady o kodzie 180103* (inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny) - 175 000 kg odpady o kodzie 180106* (chemikalia) - 3 000 kg Odpady o kodzie 180108* (leki cytostatyczne) - 1 500 kg Część nr 2 Odpady o kodzie 060404* (termometry) - 500 sztuk Odpady o kodzie 160213* (urządzenia elektryczne) - 1 200 kg Odpady o kodzie 160213* (świetlówki( - 900 sztuk Odpady o kodzie 160214 (sprzęt AGD) - 1 000 kg Odpady o kodzie 160604 (baterie alkaiczne) - 300 kg Faktyczny zakres wykonanej usługi będzie wynikał z ewidencji prowadzonej przez Zamawiającego i potwierdzonej przez Wykonawcę na dokumencie: Karta przekazania odpadu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - posiadanie aktualnej decyzji zezwalającej na zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2001r. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.) - posiadanie aktualnej decyzji zezwalającej na użytkowanie instalacji do termicznego unieszkodliwiania odpadów stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 129, poz. 902 ze zm.) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.22.40 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.44.00 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: od równowartości kwoty 60 000 EURO do 137 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5 660 PLN dla całości zamówienia. Wadium do części nr 1 wynosi 5 600 PLN, dla części nr 2 - 60 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, - nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, - posiadanie aktualnej decyzji zezwalającej na zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2001r. Nr 62, poz. 628, z późn. zm.), - posiadanie aktualnej decyzji zezwalającej na uzytkowanie instalacji do termincznego unieszkodliwiania odpadów stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku - Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2006 Nr 129, poz. 902 ze zm.) - wykonanie lub realizowanie obecnie co najmniej dwóch usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN każda dla części nr 1 i 4 000 PLN dla części nr 2. - dysponowanie specjalistycznymi środkami transportu przystosowanymi do przewozu odpadów o ładowności umożliwiającej odbiór odpadów od Zamawiającego w ilości i terminach wskazanych w specyfikacji. Ocena spełniania warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedstawionych w ofercie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedstawionych w ofercie Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - decyzja wydana przez właściwy organ administracji, na terenie którego prowadzona jest działalność zezwalająca na zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2001r. Nr 62, poz. 628, z późn. zm.)obejmującą okres realizacji zamówienia. - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres propwadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załącznia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga przedstawienia w w/w wykazie wykonanych lub aktualnie realizowanych co najmniej dwóch usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN każda dla części nr 1 i 4 000 PLN każda dla części nr 2, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca : Zamawiający wymaga przedstawienia informacji o posiadanych specjalistycznych środkach transportu przystosowanych do przewozu odpadów o ładowności umożliwiającej odbiór odpadów od Zamawiającego oraz informacji o urządzeniu do termicznego unieszkodliwiania odpadów wraz z decyzją na jego użytkowanie, - oświadczenie o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, - oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpsk.am.poznan.pl/dzp. Opłata: 12,2 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Podana cena dotyczy odbioru specyfikacji z siedziby zamawiającego, przy ul. Polnej 33, pokój nr 104, Dział Zamówień Publicznych. Zamawiający na wniosek Wykonawcy prześle specyfikację pocztą, wówczas jej cena zwiększy się o koszt przesłania. płatność przelewem na rachunek wskazany w dołączonej do specyfikacji fakturze. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.05.2007, godzina 09:30, siedziba Zamawiającego przy ul. Polnej 33 - Sala Konferencyjna w Budynku Wielofunkcyjnym Szpitala (wejście D1) - IV piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Usługa - odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych. 1) Krótki opis: Odpady o kodzie 180102* (części ciała i organy) - 4 500 kg Odpady o kodzie 180103* (inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny) - 175 000 kg Odpady o kodzie 180106* (chemikalia) - 3 000 kg Odpady o kodzie 180108* (leki cytostatyczne) - 1 500 kg. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.22.40. 3) Wielkość lub zakres: Faktyczny zakres wykonanej usługi będzie wynikał z ewidencji prowadzonej przez Zamawiającego i potwierdzonej przez Wykonawcę na dokumencie Karta przekazania odpadu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Usługa - odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych. 1) Krótki opis: Odpady o kodzie 060404* (termometry) - 500 sztuk odpady o kodzie 160213* (urządzenia elektryczne) - 1 200 kg Opady o kodzie 160213* (świetlówki) - 900 sztuk, Odpady o kodzie 160214 (sprzęt AGD) - 1 000 kg, odpady o kodzie 160604 (baterie alkaiczne) - 300 kg. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.22.40. 3) Wielkość lub zakres: Faktyczny zakres wykonanej usługi będzie wynikał z ewidencji prowadzonej przez Zamawiającego i potwierdzonej przez Wykonawcę na dokumencie: Karta przekazania odpadu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.