eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Administrowanie i świadczenie usług w Oświęcimskim Inkubatorze Przedsiębiorczości oraz prowadzenie działań marketingowych mających na celu lokowanie firm w Miejskiej Strefie Aktywności Gospodarczej Nowe Dwory w Oświęcimiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-13

Oświęcim: Administrowanie i świadczenie usług w Oświęcimskim Inkubatorze Przedsiębiorczości oraz prowadzenie działań marketingowych mających na celu lokowanie firm w Miejskiej Strefie Aktywności Gospodarczej Nowe Dwory w Oświęcimiu
Numer ogłoszenia: 249459 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oświęcim, ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, fax 033 8429199.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.um.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie i świadczenie usług w Oświęcimskim Inkubatorze Przedsiębiorczości oraz prowadzenie działań marketingowych mających na celu lokowanie firm w Miejskiej Strefie Aktywności Gospodarczej Nowe Dwory w Oświęcimiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Administrowanie Oświęcimskim Inkubatorem Przedsiębiorczości OIP 2) Świadczenie usług na rzecz osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą 3) Świadczenie usług na rzecz przedsiębiorców w OIP 5) Opracowanie raportów dotyczących realizacji projektu Zintegrowany rozwój Miejskiej Strefy Aktywności Gospodarczej Nowe Dwory oraz bieżącego gromadzenia informacji wymaganych do sporządzenia takiego raportu. 6) Wykonywanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania zamówienia. 7) Usługi , o których mowa w rozdz. III SIWZ mają być świadczone w budynku OIP.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.15.00.00 - Usługi zarządzania przedsiębiorstwami holdingowymi Kod CPV wg słownika 2008: 79.91.00.00 - Usługi zarządzania przedsiębiorstwami holdingowymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z p. zm. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o których mowa w rozdz. VI pkt 3 specyfikacji. 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz co najmniej 2 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, o których mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.01.2005 r. ws. Krajowego Systemu Usług dla MSP. Kwalifikacje należy udokumentować zaświadczeniem wydanym przez PARP o wpisaniu osób do rejestru konsultantów KSU. 4. Ponadto oferta winna zawierać: 1 Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę, które winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.oswiecim.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oświęcim, ul. Solskiego 2 pok. 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferta powinna być złożona w Urzędzie Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2, pok. 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.