eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Papowo Biskupie › Sieć kanalizacji ciśnieniowej z przyłączami w miejscowościachPapowo Biskupie, Wroclawki (V etap).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-22

Papowo Biskupie: Sieć kanalizacji ciśnieniowej z przyłączami w miejscowościach: Papowo Biskupie, Wroclawki (V etap).
Numer ogłoszenia: 249430 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Papowo Biskupie , 86-221 Papowo Biskupie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 7678101, 6769707, faks 056 6768101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.papowo.biskupie.win.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sieć kanalizacji ciśnieniowej z przyłączami w miejscowościach: Papowo Biskupie, Wroclawki (V etap)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.Opis przedmiotu zamówienia. 1)Kanalizacja tłoczna z rur PE d=110 mm ,L=3451 mb. 2)Kanalizacja tłoczna z rur PE d=90 mm,L=1354 mb. 3)Przyłącza kanalizac. z rur PE d=40 mm ,L=400 mb. 4)Przepompownie miejscowe -7 szt. 5)Przepompownie strefowe -2 szt.(w 1 wymiana urządzeń) 6)Połączenia z kanalizacją wewn. budynków z rur PCV d=160 mm L=151 mb..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium -15000.00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1)spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 3) wyrażają zgodę na następujące warunki rozliczania i płatności: a) rozliczanie fakturami i odbiorami częściowymi, b)płatność faktur częściowych do 30 dni od daty sprawdzenia faktury przez inspektora nadzoru, c)fakturowanie częściowe-wg zaawansowania robót,lecz przy założeniu: -płatność w roku 2009 50% ogólnej wartości robót, ( w miarę posiadanych środków do 70% ogólnej wartości robót), -pozostała część po odbiorze końcowym, d)płatność faktury końcowej do 30 dni od daty sprawdzenia przez inspektora nadzoru, e) odbiór końcowy -po umownym terminie zakończenia robót -15.04.2010r. 5)rozpoczną i zakończą realizację zamówienia w terminach określonych w SIWZ, zgodnie z projektem budowlanym ,przedmiarami robót, przepisami, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, warunkami SIWZ, 6)uwzględnią w swojej ofercie wszystkie całkowite, koszty realizacji ,gwarantujące prawidłowe wykonanie robót i funkcjonowanie kanalizacji ,zgodnie z projektem budowlanym, również nieuwzględnione czy pominięte w przedmiarze kosztorysowym 7/ udzielą na zrealizowane roboty budowlane minimum 3 lata gwarancji ,licząc od dnia odbioru końcowego, 8 )akceptują warunki przetargu i zawrą w razie wyboru ich oferty umowę na realizację zamówienia ,na warunkach określonych przez Zamawiającego w SIWZ, 9/wpłacą wymagane wadium, 10)posiadają kapitał obrotowy umożliwiający realizację zamówienia 11/ wykonali minimum 3 zadania obejmujące realizację kanalizacji tłocznej o podobnym zakresie i wartości co przedmiot niniejszego zamówienia 2.Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i warunki SIWZ. 3.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie zaświadczeń, oświadczeń i informacji zawartych w złożonych dokumentach. 4.Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2. Kopia uprawnień budowlanych branży wod-kan. osoby wyznaczonej do pełnienia obowiązków kierownika budowy. 3. Kopia zaświadczenia potwierdzającego przynależność kierownika budowy do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Oświadczenie, o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu. przetargowym(art.22 ust.1ustawy )i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania -art. 24 ustawy. 5. Oświadczenie o akceptacji warunków przetargu. 6. Informacja o zatrudnieniu podwykonawców. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to za ten okres, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, miejsca i terminów realizacji. 8.Dokumenty (referencje) potwierdzające ,iż zrealizowane roboty zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.papowobiskupie.win.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy papowo Biskupie 86-221 Papowo Biskupie pok.nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy papowo Biskupie 86-221 Papowo Biskupie pok.nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 13.09.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.