eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirosławiec › Sukcesywne dostawy produktów delikatesowych, kompotów, soków, wody mineralnej. Nr sprawy 51/ZYWN/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-13

Mirosławiec: Sukcesywne dostawy produktów delikatesowych, kompotów, soków, wody mineralnej. Nr sprawy 51/ZYWN/07
Numer ogłoszenia: 249407 - 2007; data zamieszczenia: 13.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3299, 78-651 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2505662, fax 0-67 2505920.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.12blot.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy produktów delikatesowych, kompotów, soków, wody mineralnej. Nr sprawy 51/ZYWN/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów delikatesowych, kompotów, soków, wody mineralnej o wartosci szacunkowej ponizej 137 000 euro. Dopuszcza się składania ofert częściowych Część I - sukcesywna dostawa soków i nektarów owocowych. CPV: 15.32.10.00-4 Część II- dostawa wody mineralnej CPV: 15.98.12.00-0 Część III - sukcesywna dostawa kompotów i zapraw kompotowych CPV: 15.33.21.00-5 Część IV-sukcesywna dostawa produktów delikatesowych: CPV: 15.83.00.00-5; 15.61.30.00-8; 15.89.00.00-3; 01.25.21.00-9; 15.24.14.00-3

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9, 15.84.10.00-5, 15.86.00.00-4, 15.33.10.00-7, 15.33.21.00-5, 15.83.31.00-7, 15.87.00.00-7, 15.40.00.00-2, 15.83.00.00-5, 15.61.30.00-8, 15.89.00.00-3, 15.84.20.00-2, 01.25.21.00-9, 15.24.14.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy 1.) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ponadto a) Posiadają zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno - spożywczymi do Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Wdrożyli lub wdrażają system HACCP. 2.) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ,spełnia - niespełna, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą złożyć: 1.) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych 3.) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia ofert; 4.) Potwierdzenie o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2005 Nr 187, poz. 1577 ze zm.), 5.) Dokument stwierdzające wdrożenie systemu HACCP potwierdzony przez Powiatowego Lekarza Weterynarii lub Państwowego Inspektora Sanitarnego bądź akredytowaną przez Polskie Centrum Akredytacji jednostkę certyfikującą lub zaświadczenie o objęciu nadzorem funkcjonowania wdrożonego lub o wdrażaniu systemu HACCP potwierdzone przez Powiatowego Lekarza Weterynarii lub Państwowego Inspektora Sanitarnego. Wykonawcy musza złożyć także: 6.) Formularz ofertowy 7.) Formularz cenowy 8.) Wykaz części zamówienia, której realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 9.) Umocowanie do działania w cudzym imieniu (pełnomocnictwo). Należy wskazać zakres umocowania. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 10.) Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcja) winni przedłożyć oświadczenie dotyczące wskazania pełnomocnika (lidera) do reprezentowania tych podmiotów w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (umocowanie musi jednoznacznie wynikać z treści oferty - np. z treści umowy wiążącej Wykonawców występujących wspólnie lub pełnomocnictwa przedłożonego oddzielnie wraz z ofertą, przy czym treść pełnomocnictwa powinna określać dokładnie zakres umocowania). 11.) Wymagania dotyczące Wykonawcy mają odpowiednie zastosowanie do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W zakresie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, każdy z uczestników oferty wspólnej musi spełniać wymagania Zamawiającego, natomiast w zakresie warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy- Prawo zamówień publicznych spełnienie warunków oceniane będzie łącznie przez wszystkich Wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 12.) składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania odpowiednio do zapisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12blot.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3299, 78- 651 Mirosławiec, lub moze zostac przesłana na pisemny wniosek wykonawcy w ciagu 5 dni..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Jednostka Wojskowa 3299 Mirosławiec, Kancelaria Jawna (pok. nr 30) budynek nr 9..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa soków i nektarów owocowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa soków i nektarów owocowych, o wartosci szacunkowej ponizej 137 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wody mineralnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wody mineralnej o warości szacunkowej ponizej 137 000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.12.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa kompotów i zapraw kompotowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa kompotów i zapraw kompotowych o wartosci szacunkowej ponizej 137 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.21.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sukcesywna dostawa produktów delikatesowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa produktów delikatesowych: CPV: 15.84.20.00-2; 15.81.00.00-9; 15.84.10.00-5;15.86.00.00-4; 15.33.10.00-7; 15.33.21.00-5; 15.83.31.00-7; 15.87.00.00-7;15.40.00.00-2;15.83.00.00-5; 15.61.30.00-8; 15.89.00.00-3; 01.25.21.00-9; 15.24.14.00-3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.20.00-2, 15.81.00.00-9, 15.84.10.00-5, 15.86.00.00-4, 15.33.10.00-7, 15.33.21.00-5, 15.83.31.00-7, 15.87.00.00-7, 15.40.00.00-2, 15.83.00.00-5, 15.61.30.00-8, 15.89.00.00-3, 01.25.21.00-9, 15.24.14.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.