Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-22
Bukowno: Organizację kolonii śródrocznej tzw. zielonej szkoły w 2014r.
Numer ogłoszenia: 24938 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 w Bukownie , ul. Sławkowska 133, 32-332 Bukowno, woj. małopolskie, tel. 32 6421003, faks 32 6421003.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół w Bukownie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizację kolonii śródrocznej tzw. zielonej szkoły w 2014r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii śródrocznej tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas III szkoły podstawowej Zespołu Szkół nr 2 w Bukownie, w tym przewóz uczniów autokarem do miejsca kolonii oraz z powrotem. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii śródrocznej, tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas III szkoły podstawowej Zespołu Szkół nr 2 w Bukownie w miejscowości nadmorskiej Mrzeżyno 2. Przewidywana liczba uczniów 15. 3. Czas trwania wypoczynku 15 dni ( łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu), w tym 14 noclegów. 4. Wykonawca zobowiązany jest do : a) podstawienia w obie strony, zgodnie z ustalonym harmonogramem, czystego, sprawnego technicznie autokaru wysokiej klasy (klimatyzacja, WC, ciepła herbata, video), spełniającego wszelkie wymogi zezwalające na przewóz dzieci, b) zapewnienia przejazdu tam i z powrotem ubezpieczonym autokarem w ciągu dnia. Data wyjazdu w dniu 30.05.2014r. c) utrzymanie ważności ubezpieczenia autokaru przez czas trwania zamówienia, d) zapewnienie w przypadku awarii lub niedopuszczenia pojazdu do ruchu w dniu odjazdu przez funkcjonariuszy policji, autokaru zastępczego na własny koszt, e) zakwaterowania w pokojach 2,3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, TV, balkonami, bez łóżek piętrowych(wyklucza się pawilony z wyjściem z pokoju bezpośrednio na zewnątrz budynku), f) zakwaterowania wszystkich uczestników wyjazdu w jednym budynku, w którym znajduje się również stołówka. Dopuszcza się usytuowanie stołówki na terenie obiektu. g) zapewnienia bazy rekreacyjno - sportowej ( boiska do gier zespołowych, plac zabaw, miejsce na ognisko), h) wyposażenia obiektu w salę TV, salę dyskotekową, salę do prowadzenia zajęć dydaktycznych oraz basen na terenie ośrodka( może być odkryty), i) zapewnienia programu rekreacyjno - sportowego: a) dwie wycieczki autokarowe z przewodnikiem ( Kołobrzeg, wyspa Wolin ), b) rejs statkiem po morzu, c) impreza piracka w latarni morskiej w Kołobrzegu, j) zapewnienia wyżywienia : trzy posiłki o wzbogaconej wartości odżywczej (śniadanie, obiad, kolacja) i podwieczorek oraz suchy prowiant na drogę powrotną, na dwie wycieczki autokarowe, na rejs statkiem po morzu. Wyjazd do domu - po śniadaniu. k) zapewnienia bezpłatnego pobytu i odrębnych pokoi dla 2 opiekunów oraz odrębnego pokoju dla szkolnej pielęgniarki (koszt pobytu pielęgniarki pokrywa zamawiający). l) zapewnienia opieki medycznej : pielęgniarka 24 godziny na dobę na terenie ośrodka, lekarz na wezwanie, zapewnienie środków pierwszej pomocy. m) zapewnienia ogrzewania budynku w przypadku niskich temperatur. n) ubezpieczenia uczestników pobytu w pełnym zakresie w czasie przejazdu tam i z powrotem oraz w czasie pobytu. o) dostarczenie dokumentów wymaganych przy dofinansowaniu przez Gminę Bukowno i Fundusz Ochrony Środowiska. Przewidywany okres: od 30.05.2014r. - do 13.06.2014r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż posiadają wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, o którym mowa w przepisie art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych ( DZ. U. z 2004r. Nr 223, poz. 2268 ze zm. ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, iż wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływam terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie usługi o charakterze i zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia tj. zorganizowanie co najmniej 15-dniowych zielonych szkół ( Przez 15 dni Zamawiający rozumie pobyt 15 dniowy łącznie z dniem przyjazdu i wyjazdu, w tym 14 noclegów ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się dysponowaniem odpowiednim budynkiem z pokojami 2,3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, TV, balkonami, bez łóżek piętrowych (wyklucza się pawilony z wyjściem z pokoju bezpośrednio na zewnątrz budynku), niezbędnym do wykonania zamówienia, w którym odbywać się będzie pobyt uczestników, wyposażenia obiektu w salę TV, salę dyskotekową, salę do prowadzenia zajęć dydaktycznych oraz basen na terenie ośrodka( może być odkryty), wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie Osoby zdolne do wykonania zamówienia: nie opisano warunków w sposób szczegółowy - na potwierdzenie spełniania w/w warunku należy przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie opisano warunku w sposób szczegółowy na potwierdzenie spełniania w/w warunków należy przedłożyć oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
protokół straży pożarnej, zaświadczenie o stanie czystości środowiska odnoszące się do miejscowości, w której zostanie wykonana usługa
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo do podpisania oferty jeśli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę liczby uczestników pobytu , przy czym ich liczba nie będzie mniejsza niż 10 osób. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany przepisów dotyczących stawki podatku od towarów i usług VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs2bukowno.edupage.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Zespole Szkół nr 2 w Bukownie ul. Sławkowska 133 lub pobrać ze strony internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Zespołu Szkół nr 2, 32 -332 Bukowno, ul. Sławkowska 133.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa w zakresie rezerwacji,sprzedaży i dostarczenia biletów lotniczych i kolejowych na trasy krajowe i zagraniczne wraz z ubezpieczeniem dla potrzeb Ośrodka Studiów Wschodnich im.Marka Karpia
- Świadczenie usług pośrednictwa w zakresie zakupu: biletów lotniczych i kolejowych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie, miejsc hotelowych oraz usług konferencyjno-gastronomicznych (...)
- Zorganizowanie 7-dniowego pobytu wspierająco-szkoleniowego oraz dwóch wyjazdowych grup wsparcia dla uczestników projektu pn. ,,PODZIEL SIĘ DOMEM" do Krakowa.
- Kolonie letnie 2024 z programem profilaktycznym dla dzieci zagrożonych wykluczeniem społecznym
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.