eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywewnej z zasilaniem elektrycznym oraz remont pokrycia dachowego w budynku Urzędu Skarbowego w Krapkowicach przy ul. Opolskiej 96A, 47-300 Krapkowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-23

Opole: Wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywewnej z zasilaniem elektrycznym oraz remont pokrycia dachowego w budynku Urzędu Skarbowego w Krapkowicach przy ul. Opolskiej 96A, 47-300 Krapkowice
Numer ogłoszenia: 249360 - 2015; data zamieszczenia: 23.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Opolu , ul. Ozimska 19, 45-057 Opole, woj. opolskie, tel. 077 453 68 86, faks 077 456 43 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.apodatkowa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywewnej z zasilaniem elektrycznym oraz remont pokrycia dachowego w budynku Urzędu Skarbowego w Krapkowicach przy ul. Opolskiej 96A, 47-300 Krapkowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywewnej z zasilaniem elektrycznym oraz remont pokrycia dachowego w budynku Urzędu Skarbowego w Krapkowicach przy ul. Opolskiej 96A, 47-300 Krapkowice. Szczegółowy zakres robót i sposób wykonania określony został w opinii technicznej, przedmiarze robót, obowiązujących przepisach, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, odnośnych przepisach oraz Specyfikacjach Technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. Zakres robót obejmuje między innymi: a) rozbiórkę świetlików dachowych, b) rozbiórkę obróbek blacharskich, c) rozbiórkę instalacji odgromowej, d) podmurowanie cegłą pełna kołnierzy pod świetliki oraz attyk w szczytach budynku, e) wykonanie izolacji cieplnej dachu wełną mineralną twardą o grubości 20 cm oraz dwukrotne krycie ocieplonego dachu, f) wykonanie obróbek z blachy cynkowo-tytanowej, g) dostawę i montaż nowych świetlików dachowych kopułowych, h) montaż rynien dachowych, i) montaż instalacji odgromowej wraz z wykonaniem niezbędnych pomiarów, j) wykonanie instalacji wentylacji wraz z automatyką i sterowaniem, k) obudowę wentylacji mechanicznej, l) prace porządkowe wraz z wywozem i utylizacją materiałów z rozbiórek..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 44.15.54.00 - 44.15.54.00 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 i 4 PZP Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/O OPOLE 20 1010 1401 0013 3913 9120 0000 z dopiskiem: Wadium - postępowanie na wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z zasilaniem elektrycznym oraz remont pokrycia dachowego w budynku Urzędu Skarbowego w Krapkowicach przy ul. Opolskiej 96A, 47-300 Krapkowice. Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 PZP, winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty sumy wadium na pierwsze żądanie (wystąpienie, wniosek, wezwanie) Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP z powołaniem się na określony przypadek zatrzymania wadium lub ze wskazaniem co najmniej przepisów PZP. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z odrębnych ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów PZP w art. 46 ust. 4a i 5. Wykonawcy, których oferty nie będą zabezpieczone odpowiednią formą wadium, zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 PZP. Zasady utraty, zwrotu oraz ponownego wnoszenia wadium reguluje art. 46 PZP.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 5.1. lit. b) to jest posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał bądź wykonuje: a) co najmniej 1 robotę o charakterze dekarskim o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto, robota ta winna dotyczyć jednego zamówienia i być realizowane na podstawie jednej umowy oraz b) co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu systemu wentylacji mechanicznej wraz ze sterowaniem o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto, robota ta winna dotyczyć jednego zamówienia i być realizowane na podstawie jednej umowy. W obu przypadkach określonych w p.pkt-cie a) i b) nie można sumować zamówień o mniejszej wartości, aby uzyskać wartość odpowiednio dla pkt a) 100.000,00 zł brutto, a dla pkt b) 150.000,00 zł brutto. Wykaz wykonanych/wykonywanych robót winien być złożony wraz z ofertą, opracowaną zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 2 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dokumentami, o których mowa powyżej są: poświadczenie lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 5.1. lit. c) dotyczący dysponowania potencjałem technicznym, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gdy Wykonawca oświadczy, że podczas realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, odpowiednio: a) dla kierownika budowy - Zamawiający uzna, że określony warunek uznany będzie za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż podczas realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą wymagane prawem uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z wymaganiami kwalifikacyjnymi w zakresie uprawnień budowlanych określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych przepisów. Osoba ta powinna wykazać się doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednej zakończonej inwestycji polegającej na remoncie, rozbudowie lub przebudowie obiektu budowlanego, a doświadczenie to powinno zostać nabyte po uzyskaniu stosownych uprawnień; b) dla kierownika robót elektrycznych - Zamawiający uzna, że określony warunek uznany będzie za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż podczas realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. c) dla kierownika robót - Zamawiający uzna, że określony warunek uznany będzie za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż podczas realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą wymagane prawem uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, w tym w szczególności urządzeń wentylacyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji osób zdolnych do wykonania zamówienia, pod warunkiem spełniania wszystkich wymogów określonych dla każdej z tych osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.5. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał bądź wykonuje: a) co najmniej 1 robotę o charakterze dekarskim o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto, robota ta winna dotyczyć jednego zamówienia i być realizowane na podstawie jednej umowy oraz b) co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu systemu wentylacji mechanicznej wraz ze sterowaniem o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto, robota ta winna dotyczyć jednego zamówienia i być realizowane na podstawie jednej umowy.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - roboty dot. dachu - 5
  • 3 - Gwarancja - roboty dot. wentylacji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 PZP, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy tylko w zakresie i w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT - stawka VAT zastosowana do obliczenia ceny oferty zostanie dostosowana do obowiązujących przepisów prawa, przy czym wartość netto przedmiotu zamówienia pozostanie bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opole.apodatkowa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.opole.apodatkowa.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2015 godzina 11:00, miejsce: Izba Skarbowa w Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole, pok. 315 (kancelaria) - III piętro, w godz. od 7:30 do godz. 15:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.