eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olesno › Zarządzanie budynkami, administrowanie lokalami mieszkalnymi , użytkowymi i terenami zewnętrznymi w zasobie komunalnym Gminy Olesno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-26

Olesno: Zarządzanie budynkami, administrowanie lokalami mieszkalnymi , użytkowymi i terenami zewnętrznymi w zasobie komunalnym Gminy Olesno
Numer ogłoszenia: 249301 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227233 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olesna, ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, woj. opolskie, tel. 034 3597841-44 w. 204, faks 034 3597283.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie budynkami, administrowanie lokalami mieszkalnymi , użytkowymi i terenami zewnętrznymi w zasobie komunalnym Gminy Olesno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest sprawowanie zarządu i administrowanie nieruchomościami będącymi własnością, współwłasnością lub w posiadaniu Gminy Olesno. 3.2. Do obowiązków przyszłego zarządcy należy w szczególności: 1. Zapewnienie dostawy energii elektrycznej i cieplnej, wody, gazu, odbioru ścieków, wywozu śmieci i innych mediów nie wymienionych, a funkcjonujących w nieruchomości; 2. Zapewnienie utrzymania w należytym stanie porządku i czystości w budynkach jak i wokół nich, oraz na terenach zielonych należących do nieruchomości, w okresie zimowym odśnieżania i posypywania piaskiem ciągów pieszych; 3. Zapewnienie utrzymania w należytym stanie terenów zielonych należących do nieruchomości; 4. Prowadzenie księgi obiektów budowlanych oraz dokumentacji technicznej nieruchomości zgodnie z wymogami obowiązujących w tej mierze przepisów prawa; 5. Zapewnienie wykonania okresowych przeglądów technicznych nieruchomości i urządzeń stanowiących ich wyposażenie, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów prawa; 6. Zapewnienie usług kominiarskich oraz innych związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych; 7. Zapewnienie wykonania bieżących konserwacji i napraw, usuwania awarii i ich skutków, zlecając te czynności podmiotom wyłonionym w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień Publicznych. 8. Powiadamianie pisemnie i na bieżąco zamawiającego o powstałych awariach i dokonywanych naprawach oraz prowadzenie w tym zakresie stosownej dokumentacji; 9. Zapewnienie ubezpieczenia nieruchomości w pełnym zakresie; 10. Dokonywanie protokolarnego przyjmowania zdawanych lokali i przekazywania ich wskazanym przez zamawiającego nowym najemcom lub właścicielom; 11. Dokonywanie niezbędnych rozliczeń związanych z przejęciem lokali od najemcy wynikających z amortyzacji i zużycia wyposażenia lokalu i zapewnienie dokonania niezbędnych wymian zużytych elementów wyposażenia; 12. Przygotowywanie do końca października każdego roku planów rzeczowo - finansowych poszczególnych nieruchomości na rok następny i przekazywanie ich do zamawiającego celem akceptacji i zatwierdzenia; 13. Wykonanie obowiązków wyszczególnionych w pkt. od1 do 3, od 5 do 7 oraz pkt. 9 odbywać się będzie poprzez zawarcie stosownych umów; 14. Zawieranie umów na wszelkie uzasadnione roboty lub usługi w zakresie zatwierdzonych planów rzeczowo - finansowych; 15. Wszelkie umowy na dostawy i usługi należy zawierać po przeprowadzeniu stosownej procedury wynikającej z aktualnych przepisów ustawy prawo zamówień publicznych; 16. Nadzorowanie realizacji zleconych robót oraz kontrolowanie ich wykonania pod względem rzeczowym, finansowym i merytorycznym (sprawdzanie kosztorysów dostarczanych przez Wykonawców). 17. Prowadzenie dokumentacji finansowo - księgowej oraz realizowanie świadczeń dodatkowych w tym zakresie wynikających z odrębnych przepisów prawnych wraz ze sprawozdawczością i zobowiązaniami podatkowymi; 18. Sporządzanie sprawozdania o poniesionych kosztach i uzyskanych przychodach z podziałem na poszczególne nieruchomości w okresach kwartalnych, a także dokonywanie w tych okresach obciążeń finansowych poniesionych uzasadnionych kosztów; 19. Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych dla poszczególnych nieruchomości w terminie do końca stycznia roku następnego, które podlegają zatwierdzeniu przez zamawiającego pod rygorem możliwości rozwiązania umowy; 20. Wydawanie w imieniu zamawiającego użytkownikom lokali zaświadczenia i poświadczenia dotyczące zajmowanych lokali; 21. Ewidencjonowanie wpłat wynikających z użytkowania lokali mieszkalnych i użytkowych, odprowadzanych przez Najemców na wydzielone konto bankowe Zamawiającego a obejmujących głównie: - czynsze z tytułu najmu. - opłaty za dostawę wody i odbiór ścieków, - opłaty za dostawę energii cieplnej, - opłaty za usuwanie nieczystości stałych, - inne opłaty związane z przedmiotem umowy. 22. Dokonywanie zmiany opłat niezależnych, w przypadku dokonanych zmian cen przez dostawców; 23. Powiadamianie najemców w wymaganym terminie o zmianach opłat czynszowych oraz stosowanie nowych opłat w przypadku ich zmian dokonywanych na podstawie odrębnych przepisów prawa lokalnego Gminy Olesno 24. Naliczanie odszkodowania za bezumowne korzystanie z lokalu w przypadku utraty prawa do niego; 25. Prowadzenie ewidencji zadłużeń należności, jak również czynności windykacyjne dotyczące wezwań do uregulowania należności z wyznaczeniem dodatkowego miesięcznego terminu spłaty, ich skutecznego dostarczania; 26. Dostarczanie na żądanie zamawiającego aktualnych danych, w tym wydruków komputerowych lub CD dotyczących poszczególnych lokali i ich rozliczeń; 27. Ponoszenie odpowiedzialności odszkodowawczej w stosunku do zamawiającego za zawinione działanie lub zaniechania, we własnym imieniu i osób za pomocą, których realizuje przyjęte obowiązki; 28. Inicjowanie działania zmierzającego do pozyskiwania dodatkowych środków pozabudżetowych, szczególnie pochodzących z funduszy pomocowych UE, zmierzających do zachowania zarządzanych nieruchomości w stanie niepogorszonym; 29. Przyjmowanie w zarząd budynków i budowli oraz wyłączanie ich z zasobu na wniosek Zamawiającego, a także niezwłocznie bez odrębnego wniosku w uzasadnionych interesem Gminy Olesno przypadkach spowodowanych np.: przedłużającym się prowadzonym remontem, sprzedażą, wyłączeniem z użytkowania itp. 30. Prowadzenie innych spraw związanych z zarządzaniem nieruchomościami, w tym m.in. obsługę prawną związaną z zarządzaniem zasobami; 31. Wykonawca zobowiązany będzie do otworzenia i prowadzenia filii swojej firmy w mieście Olesno, która powinna być dostępna w godzinach pracy Urzędu Miejskiego; 32. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia i aktualizowania własnej strony internetowej umożliwiającej korespondowanie i zgłaszanie awarii Najemcom posiadającym dostęp do internetu. 3.3. Zarząd i administrowanie zasobem komunalnym należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. 3.4. Aktualny stan zasobu komunalnego podlegający przekazaniu określony jest w załączniku nr 4 do siwz. 3.5. Planowany harmonogram sprzedaży budynków komunalnych i mieszkań we wspólnotach mieszkaniowych określony jest w uchwale stanowiącej załącznik nr 5 do siwz. 3.6. Do wykonania przedmiotu zamówienia mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., nr 102, poz.651). 3.7. Oferenci zobowiązani są do przeprowadzenia na własny koszt wizji mienia komunalnego Gminy Olesno. Szczegółowych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzielane są w pok. 102 Urzędu Miejskiego w Oleśnie, ul. Pieloka 21 w godz. 7.30 - 15.00.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PORANEK s. c., Zarządzanie Nieruchomościami L.K.M. Kenar 45-362 Opole, ul. Ligonia 2A/3, jw., 45-362 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 278463,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 308598,84

  • Oferta z najniższą ceną: 308598,84 / Oferta z najwyższą ceną: 308598,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.