eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierakowice › Przeniesienie i rozbudowa zabytkowego Kościoła pw św. Marcina w Sierakowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Sierakowice: Przeniesienie i rozbudowa zabytkowego Kościoła pw św. Marcina w Sierakowicach
Numer ogłoszenia: 24928 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sierakowice , ul. Lęborska 30, 83-340 Sierakowice, woj. pomorskie, tel. 058 6816120, faks 058 6816601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeniesienie i rozbudowa zabytkowego Kościoła pw św. Marcina w Sierakowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest projekt przeniesienia i rozbudowy o wieżę zabytkowego drewnianego kościoła p.w. św. Marcina w Sierakowicach. Obiekt zostanie przeniesiony na działkę nr 362-17, 362-18 która jest położona na południowy wschód od działki nr. 388 gdzie obecnie usytuowany jest kościół p.w. św. Marcina. Adres: 83-340 Sierakowice woj. Pomorskie ul. Kartuska 1. A. Zagospodarowanie działki 1) Istniejący stan zagospodarowania: Projekt przeniesienia i częściowo zrekonstruowania obiektu zostanie zrealizowany na terenie działki nr 362-17, 362-18. Działka o powierzchni 10 265 m2 jest zlokalizowana jest wzdłuż ulicy Ks. Łosińskiego. Od strony wschodniej graniczy z niezabudowaną działką nr 348-17, od stron południowej z niezabudowaną działką nr 363-32, od strony zachodniej z działka nr 362-10 na której istnieje budynek mieszkalny w odległości 63m od projektowanego kościoła, a od północy z ul. Ks. Łosińskiego. Projektowana działka w części centralnej jest nie zadrzewiona, ze spadkiem w kierunku wschodnio - zachodnim. Wzdłuż granicy wschodniej i południowej rosną drzewa owocowe które pozostają zachowane w projekcie. Granica działki najwyżej położona w części północno - wschodniej znajduje się na wysokości 217,6 m.n.p.m, natomiast najniżej położona granica w części południowo - zachodniej znajduje się na wysokości 209,5 m.n.p.m. Działka nie zabudowana i nieuzbrojona. Wjazd na działkę - możliwy od ul. Ks. Łosińskiego. 2) Projektowane zagospodarowanie działki: Teren działki zostanie ogrodzony siatką stalową oraz żywopłotem od strony południowo - zachodniej. Pozostała część terenu pozostanie bez ogrodzenia. Projekt zakłada jedno wejście oraz wjazd na teren działki od strony ul. Ks. Łosińskiego w odległości ok. 40 metrów od południowo - zachodniej granicy działki. Wjazd utwardzony o szerokości 5 metrów zaprojektowany jako pieszo-jezdnia prowadzi do utwardzonego owalnego placu na którym usytuowany jest kościół. Wokół kościoła objazd o szerokości 4-5 metrów aby spełnić wymagania przeciwpożarowe. Projekt zakłada wyrównanie placu ze spadkiem 1% oraz drogi dojazdowej do wysokości 213,0 m.n.p.m. Od strony wschodniej placu znajdywać ma się murek otaczający plac wykonany z kamieni polnych o wysokości jednego metra. Murek ten oprócz funkcji dekoracyjnej wspiera skarpę o spadku 52% zaprojektowaną po zachodniej części placu. Wody opadowe zbierane będą do wpustów ulicznych usytuowanych w terenie utwardzonym wokół kościoła. Ze względu na zabytkowy charakter kościoła nie przewidziano odprowadzenia wód z dachu rynnami spustowymi, a jedynie naturalny spływ na teren. Dodatkowo wokół budynku drenaż opaskowy. - Powierzchnia terenu utwardzonego wynosi 1 500 m2 ; - Powierzchnia terenu biologicznie czynnego wynosi 85% działki; Na terenie działki znajdywać się będą instalacje: a) wodociąg oraz sieci hydrantów podłączonych do lokalnej sieci wodociągowej sanitarnej na warunkach określonych przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Sierakowicach; b) Kanalizacja deszczowa i drenaż opaskowy odprowadzające wody opadowe do zbiorczej sieci kanalizacji deszczowej na warunkach określonych przez Gminę Sierakowice, Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Sierakowicach; c) Instalacja elektryczna podłączona do lokalnej sieci energetycznej na warunkach określonych przez Energia - Operator SA w Kartuzach; d) Budynek ze względu na swój charakter zabytkowy nie posiada zaopatrzenia w energię cieplną. 3) Zestawienie powierzchni zagospodarowanej działki: - powierzchnia działki 10 265,00 m2; - powierzchnia terenu biologicznie czynnego 8765,00 m2; - powierzchnia terenu utwardzonego 1 500,00 m2; - powierzchnia zabudowy 374,20 m2; - kubatura 3608,00 m3. 4) Ochrona dóbr kultury: Rekonstruowany obiekt ze względu na swoje wysokie walory architektoniczne zalicza się do obiektów znajdujących się pod ochroną konserwatorską. Jako ostatni drewniany kościół w konstrukcji zrębowej na terenach woj. Pomorskiego będzie jednym z elementów tworzonego Parku Kulturowego w Sierakowicach. B. Zagospodarowanie obiektu: 1) Przeznaczenie i układ funkcjonalny obiektu: W kościół ma kwadratową wieże o wym. 8x8 m, nawy głównej o wym. 14,35x12,31 m i trójbocznie zamkniętego prezbiterium o wym. 9,14x10,51 m. Oś podłużna zorientowana jest w kierunku wschód - zachód. Do północnej ściany nawy głównej przylega kaplica św. Barbary o wym. 4,87x5,03 m. Przy ścianie północnej prezbiterium znajduje się zakrystia o wym. 4,02x3,23 m. Do południowej ściany nawy głównej przylega kruchta wejściowa o wym. 2,84x2,56 m. Główne wejście do kościoła znajduje się poprzez wieżę w zachodniej ścianie kościoła. Wejście boczne znajduje się w południowej kruchcie wejściowej. W części przyziemia nawy w narożniku północno - zachodnim znajduje się klatka schodowa prowadząca na emporę. Klatka schodowa oraz empora nie są dostępne dla osób przebywających w kościele. Poprzez emporę można się dostać na wieżę oraz więźbę dachową. Kościół jest jednonawowy przekryty dwuspadowym dachem o kącie pochylenia połaci dachowych 480. Dach wieży jest stromy ośmiopołaciowy o pochyleniu połaci 520 i 560. Przeniesiony i rozbudowany kościół będzie pełnił sporadycznie funkcję sakralną, która zostanie ograniczona dzięki budowie nowego kościoła znajdującego się na działce gdzie obecnie znajduje się drewniana świątynia. Poza obecną funkcją sakralną w kościele przewidziano zmianę sposobu użytkowania w rozszerzeniu o funkcję kulturalnooświatową. W kościele organizowane będą niewielkie koncerty oraz wystawy związane z kulturą i historią regionu. W przejściu wieży będzie istniała stała ekspozycja związana z historią drewnianego kościoła i tego rejonu Sierakowic. W kościele oraz w jego pobliżu na zagospodarowanej działce ze względu na zabytkowy charakter obiektu nie projektuje się toalet. Najbliższe toalety znajdują się w odległości 75m od projektowanego kościoła w budynku należącym do Parafii po drugiej stronie ulicy Księdza Łosińskiego. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI: 1. Prezbiterium - 83,50m2 2. Nawa główna - 160,70m2 3. Wieża - 59,00m2 4. Kaplica św. Barbary - 19,85m2 5. Zakrystia północna - 13,76m2 6. Kruchta wejściowa - 5,50m2 Powierzchnia użytkowa 342,31 m2 7. Empora 35,10m2 Powierzchnia zabudowy: 373,56 m2 Kubatura: 3608 m3 2) Fundamenty: Korona ścian fundamentowych, wystającą powyżej terenu część cokołową, wysokości około 60 - 70 cm wybudowana z muru kamiennego o grubości około 50 cm, ułożonego na zaprawie cementowej. Pod kamienną częścią cokołową fundament żelbetowy w formie ław fundamentowych o grubości 35 cm i szerokości 70, 100 i 110 cm. Konstrukcja wykonana z betonu min. B25 i stali A-III N. Otulinę realizować równą 5 cm. 3) Ściany fundamentowe: Ściany fundamentowe do poziomu cokołów kamiennych murować z bloczków betonowych szer. 25 cm lub wykonać w formie ściany betonowej ze zbrojeniem konstrukcyjnym - siatka z prętów 6mm 15x15 cm. 4) Ściany zewnętrzne: Ściany zewnętrzne nadziemia kościoła zostaływ konstrukcji zrębowej. Poszczególne elementy połączone są na zakład w typie jaskółczy ogon. Od zewnątrz ściany należy obić deskowaniem w układzie pionowym. Belki podwalinowe o przekroju 25x25 cm z drewna dębowego. Ściany wieży w konstrukcji ryglowej. Od zewnątrz ściany należy obić deskowaniem przy użyciu gwoździ kutych ręcznie. Elementy konstrukcyjne i dekoracyjne nadające się do wbudowania podczas rekonstrukcji obiektu, zostaną na etapie realizacji wbudowane w ich pierwotne miejsce. Brakujące elementy zostaną uzupełnione nową konstrukcją. 5) Strop: Nad nawą główną oraz prezbiterium strop drewniany z belek o przekroju 25x27 cm tworzące z krokwiami pełne wiązary. Do górnej krawędzi belek należy przybić deski podłogowe tworzące podłogę więźby dachowej. Pomiędzy belkami należy ułożyć wełnę mineralną jako warstwę izolacji termicznej. Do spodniej warstwy belek stropowych należy zamocować płyty GK REI-30 do których następnie należy przymocować warstwę deskowania tworzącą zewnętrzną warstwę stropu. Płytę GK REI-30 należy przymocować do wewnętrznej strony ściany kościoła na wysokość 80 cm od dolnej granicy stropu i oszalować deskami. 6) Schody oraz empora: Schody wewnętrzne prowadzące na emporę należy wykonać w konstrukcji drewnianej. Schody oraz empora są elementami rekonstrukcji w kościele i nie są dostosowane do warunków technicznych prawa budowlanego. Schody oraz empora nie są dostępne dla osób przebywających w kościele a jedynie służą jako forma rekonstrukcji dawnego wystroju. Balustrada empory powinna zostać wykonana jako balustrada płycinowa. 7) Więźba dachowa oraz przykrycie dachu: Więźba dachowa nad nawą i prezbiterium jest konstrukcji krokwiowo-stolcowej, z dwoma ramami stolcowymi. Nad nawą stolce ustawione są na podwalinach ułożonych na belkach stropowych, a nad prezbiterium bezpośrednio na belkach stropowych. Wiązary dachowe czopowane są w belki stropowe. Zróżnicowana jest forma dachów nad poszczególnymi członami budowli. Dach nad nawą dwuspadowy, nad prezbiterium wielopołaciowy w części wschodniej, obniżony w stosunku do dachu nad nawą, spływający od północy w formie dachu pulpitowego nad przybudowaną od tej strony zakrystię. Nad kaplicą św. Barbary dach czterospadowy o wklęsło wypukłej linii połaci dachowych Połacie dachów pobite tzw. szkudłami, pomorską odmianą gontów, przybijanymi do deskowania o gr.35 mm mocowanego do krokwi. Deskowania powinno być układane ze ściętymi narożnikami pod katem 30o. 8) Rekonstruowana dzwonnica: Sześciokondygnacyjna budowla zwieńczona wysokim dachem założonym na planie kwadratu, w górnej części przekształconym w czteroboczną iglicę zwieńczoną wysokim metalowym krzyżem z kulą i wiatrowskazem. Czworograniasty korpus dzwonnicy, zasadnicza część tej struktury, posadowiony jest na gruncie i obudowany z trzech stron aneksami przykrytymi obdaszkami. Dzwonnica ustawiona jest w odległości 130 cm od ściany zachodniej kościoła. Przestrzeń między dzwonnicą a zachodnią ściana nawy zadaszona jest dwuspadowym dachem włączonym w dolnej części w konstrukcję wąskich jednospadowych daszków nad bocznymi przybudówkami przy dzwonnicy. Górna część dzwonnicy, przewężona w stosunku do jej korpusu i ustawiona na konstrukcji stropu nad korpusem, przykryta jest wysokim hełmem. Podobnie jak w dolnej części dzwonnicy również przestrzeń między ścianami korpusu a ścianami górnej kondygnacji przykryta jest obdaszkami. Dzwonnica w konstrukcji słupowo-ramowej, od zewnątrz oszalowano pionowo przybijanymi deskami, z listwami na stykach desek. Dach i obdaszki przykryte są gontami. Uwaga: Wszystkie elementy drewniane należy zaimpregnować środkami owado i ognioochronnymi np. Expanyl, Hylotox i zabezpieczyć ciśnieniowo w autoklawie. Wszystkie elementy drewniane - słupy i rygle ścian po demontażu powinny zostać zakonserwowane i zabezpieczone przed korozją biologiczną i ponownie złożone. Poszczególne elementy połączone zostaną na złącza ciesielskie, kołkowane. 9) Izolacje przeciwwilgociowe: Poziome izolacje ław fundamentowych. Izolacje pionowe w postaci warstwy lepika asfaltowego na zimno. Wszystkie elementy drewniane należy odizolować od części murowanych i kamiennych warstwą poziomej izolacji. 10) Stolarka drzwiowa i okienna: Istniejąca stolarka okienna i drzwiowa powinna przed ponownym wbudowaniem zostać oczyszczona oraz wyremontowana. Okna w wieży należy wykonać w drewnianych ościeżach. Brakujące drzwi należy zrekonstruować na wzór drzwi już istniejących. Drzwi do wieży kościoła należy wykonać wg oddzielnego opracowania. 11) Podłogi: Na ubitym żwirze należy ułożyć warstwy termoizolacyjne na które następnie należy wylać 4 cm wylewkę. Na wylewce należy ułożyć drewniane legary o wymiarach 14x12 cm w rozstawie co 150 cm na które należy ułożyć drewniana podłogę w postaci desek o wymiarach 3,5 x 30 cm. 12) Wykończenie otoczenia budynku: Przeniesiony kościół zostanie usytuowany na placu owalnicowym wybrukowanym kamieniami. Wokół kościoła znajdywać się będzie cztero metrowy objazd ze względów pożarowych. Od strony wschodniej plac otoczony będzie kamiennym murem w wysokości jednego metra. Wokół kościoła i placu opaska z ustabilizowanym gruntem. 13) Wody opadowe: Odprowadzenie wód opadowych z połaci dachowej oraz terenu powierzchniowo na teren posesji. Wody deszczowe sprowadzone zostaną poprzez spadki terenu do punktów odbioru (wpustów deszczowych), a następnie rurami przyłącza odprowadzone zostaną do sieci kanalizacji deszczowej. W celu zabezpieczenia budynku przed napływem wód gruntowych oraz odprowadzenia wód opadowych przesączających się do gruntu, zaprojektowano drenaż opaskowy wokół budynku W celu zapobieżenia zjawisku sufozji oraz zabezpieczenia rurociągu przed zamuleniem zastosować obsypkę filtracyjną o grubości 30 cm wokół rury, ze żwiru o granulacji 8-32 mm. Wokół obsypki ułożyć warstwę geowłókniny. W obiekcie nie projektuje się rynien. Wody opadowe z dachów zostaną odprowadzone poprzez opaski drenażowe wokół obiektu. 14) Wentylacja i przewietrzanie: Ze względu na zabytkowy charakter obiektu nie przewidziano instalacji klimatyzacyjnych. Nieszczelna konstrukcja zrębowa drewnianych ścian, stropu, więźby dachowej oraz pokrycia dachu drewnianymi gontami zapewni kościołowi naturalne przewietrzanie. 15) Wykończenie wnętrza budynku: Wykończenie wnętrza budynku oraz kolorystyka może zostać wykonana po badaniach wykonanych podczas prac rozbiórkowych. Nie przewiduje się malowania ścian oraz stropu w kolorach innych niż odkryte podczas badań. W przypadku nie odnalezienia informacji dotyczącej kolorystyki ścian i stropów oraz podłogi należy pozostawić naturalny kolor drewna. 16) Kolorystyka elewacji: Kolorystyka elewacji zostanie uzgodniona po dodatkowych badaniach przy pracach rozbiórkowych. Podczas wstępnych badań architektonicznych natrafiono na wcześniejszą kolorystykę okien i ścian. Stwierdzono występowanie koloru błękitno szarego na stolarce okiennej i koloru ceglasto-bordowego na deskowaniu zewnętrznym ściany. Dokładny kolor tych elementów należy ustalić po badaniach istniejących resztek farby. 17) Przepierzenie: Wykonanie tymczasowego przepierzenia oddzielającego część drewnianą od części murowanej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.21.23.61 - Roboty budowlane w zakresie kościołów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 60 000,00 (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 47 8324 0001 0000 0358 2000 0040 z adnotacją Wadium do przetargu na przeniesienie i rozbudowę Kościoła św. Marcina w Sierakowicach; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; b) w gwarancjach bankowych; c) w gwarancjach ubezpieczeniowych; d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). w terminie 2010-02-18 2. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 3. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 4. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadają wiedzę i doświadczenie; 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń lub dokumentów opisanych w Rozdziale XI SIWZ, według formuły spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ; 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełniania warunek udziału w postępowaniu określony w art. 24 - wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 6 do SIWZ; 4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Za-kładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni?czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają-cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub za?świadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwol-nienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 9 i 10 do SIWZ; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karne?go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 7; 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karne?go w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 8. * Warunki wymienione w części A mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalno?ści jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na kompleksowej przebudowie, rozbudowie lub remoncie w tym przynajmniej 1 roboty dotyczącej obiektu objętego nadzorem konserwatora zabytków. Prace prowadzone na tychże obiektach powinny obejmować swoim zakresem minimum 3000 m3 każda z poda?niem wielkości i wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców, oraz załączeniem dokumentów po?twierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Referencje) - wypełniony załącznik nr 11 do SIWZ; 2) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (z załączeniem uprawnień, aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego) - wypełniony załącznik nr 12 do SIWZ; Wykonawca będzie dysponował osobami, które będą spełniały co najmniej niżej wymienione wymagania: a. kierownik budowy - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadający min. 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika budowy. Kierownik budowy musi ponadto posiadać co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z § 8 ust.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. - Dz. U. z 2004 r. Nr 500, poz. 1579). b. kierownik robót elektrycznych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiada min. 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika robót; c. kierownik robót sanitarnych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiada min. 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika robót. * Warunki wymienione w części B Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) polisę, a w przypadku jej braku inny dokumen?t potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 2.000.000,00 zł - załącznik nr 14 do SIWZ; 2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych (minimum 2 500.000,00 zł) lub zdolność kredytową na kwotę minimum 2 500.000,00 zł, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 13 do SIWZ. * Warunki wymienione w części C Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. D. Inne dokumenty lub oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy wg. wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - załącznik nr 15 do SIWZ; 3) dowód wpłaty wadium - załącznik nr 1 do SIWZ; 4) Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867). UWAGA: Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy. Kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert. * Warunki wymienione w części D Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. E. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części A składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożeni na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w tekście w części A, B, C i D opatrzone gwiazdką i pogrubionym drukiem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin wykonania - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sierakowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sierakowice ul. Lęborska 30 83-340 Sierakowice pok. 201 Referat ds. Unii Europejskiej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Sierakowice ul. Lęborska 30 83-340 Sierakowice pok. 102 Biuro Podawcze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego 2007-2013. Działanie 8.1.2. Lokalna infrastruktura wspierająca rozwój gospodarczy Wniosek nr WND-RPPM.08.01.02-00-023/09.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.