eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zakup serwerowni oraz platformy e-learningowej w ramach projektu Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-12

Rzeszów: Zakup serwerowni oraz platformy e-learningowej w ramach projektu Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 249282 - 2012; data zamieszczenia: 12.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie , ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8534097, faks 17 8534682.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup serwerowni oraz platformy e-learningowej w ramach projektu Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, montaż i uruchomienie serwerowni oraz zakup i wdrożenie platformy e-learningowej w ramach projektu Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego o następujących parametrach: - SERWEROWNIA SKŁADAJĄCA SIĘ Z : Szafa teleinformatyczna 42U - 1 szt. - wymagania minimalne Gwarancja min. 3 lata Szafa typu rack z cokołem w standardzie szerokości 19 cali o parametrach nie gorszych niż: - wymiary min. 740x1060 (szerokość x głębokość) - wysokość min. 42U - możliwość montażu drzwi jako lewo i prawo stronnych - drzwi i panele boczne zamykane na klucz - kompatybilność ze sprzętem różnych producentów - regulowana głębokość montażowa - możliwość zdjęcia osłon bocznych - konstrukcja szafy powinna zapewniać łatwy dostęp do zainstalowanych urządzeń jak również umożliwiać montaż/demontaż urządzeń w czasie pracy innych urządzeń zamontowanych w tej samej szafie. -wyposażenie szafy rack : Szafa rack musi być wyposażona w odpowiednią ilość elementów montażowych takich jak: - panele ethernet kat 6, - panele światłowodowe, kasety spawów zgodne z istniejącą infrastrukturą sieciową - organizery okablowania - panele osłonowe - półki (stałe i wysuwane) - patchcoordy Ethernetowe i światłowodowe - panele wentylatorów ze sterowaniem termicznym - listwy zasilające umożliwiającą instalację i uruchomienie dostarczonego systemu oraz jego integrację z istniejącą infrastrukturą sieciową Obudowa serwerowa dla serwerów blade - 1 szt. - wymagania minimalne Obudowa Maksimum 10U do instalacji w standardowej szafie serwerowej Rack 19 Ilość serwerów Obudowa powinna umożliwiać instalację minimum 8 wymaganych poniżej serwerów dwuprocesorowych bez konieczności rozbudowy o dodatkowe komponenty Standardowe moduły rozszerzeń Ethernet Zainstalowane 2 moduły przełączników typu gigabit Ethernet każdy o funkcjonalnościach: - min. 16 portów wewnętrznych Gigabit Ethernet (w tym min. 6 zewnętrznych RJ45) , dodatkowo min.2 porty 10Gb SFP+ - wsparcie dla: IEEE 802.1s, IEEE 802.1x, IEEE 802.1w, IEEE 802.3ad, pełny dupleks IEEE 802.3x na portach 100BASE-TX i 1000BASE-T, Spanning Tree Protocol IEEE 802.1D, VLAN IEEE 802.1Q, IEEE 802.3u 100BASE-TX, IEEE 802.3ab 1000BASE-T, IEEE 802.3z 1000BASE-X, 1000BASE-SX, 1000BASE-LX/LH, RMON (I i II), SNMPv1, SNMPv2c i SNMPv3, określanie priorytetów CoS IEEE 802.1p Moduły rozszerzeń FC8Gb Zainstalowane min. 2 moduły przełączników Hot-Plug I/O FC8 obsługujące wewnętrzne karty FC w układzie wszystkie pierwsze interfejsy z każdego serwera przyłączone do pierwszego modułu, drugie interfejsy do drugiego modułu. Wymagane aktywne minimum 16 portów wewnętrznych i 8 zewnętrznych oraz minimum 4 wkładki SFP+ 8Gb Zarządzanie Zintegrowany z obudową moduł switcha KVM umożliwiający przyłączenie lokalne (analogowe) monitora, klawiatury i myszy. System musi mieć zainstalowane w obudowie blade min. dwie karty zdalnego zarządzania (Hot-Plug) pracujące w redundancji. Wymiana jednej z nich nie może powodować przerw w dostępie do drugiej. System zarządzania musi umożliwiać: dostęp przez sieć LAN 10/100 Mb (osobne wyjście, własne IP sieci zarządzającej), zdalne włączanie i wyłączanie serwerów blade, podgląd logów sprzętowych serwera i karty, a także zarządzanie poszczególnymi serwerami (przejęcie ich konsoli w trybie graficznym i tekstowym - także w sesji BIOS, podłączenie wirtualnych napędów). Możliwość zarządzania jednocześnie wszystkimi serwerami blade, podgląd poboru energii całej obudowy i poszczególnych serwerów w trybie online. Wymagana możliwość zdalnego update i konfiguracji BIOS oraz detekcji przed awaryjnej. System musi umożliwiać wysyłanie przez e-mail komunikatów o błędach do administratorów. Karty zarządzające muszą mieć możliwość przechowywania wszystkich MAC adresów kart sieciowych serwerów oraz adresów WWN niezależnie od zainstalowanych przełączników. Obudowa wyposażona w wyświetlacz LCD umożliwiający diagnostykę. Zasilanie Obudowa musi być wyposażona w min. 6 zasilaczy Hot-Plug pracujących w redundancji: możliwe do zdefiniowania tryby pracy N+N oraz N+1 Wentylacja System musi zapewniać sprawną wentylację wszystkich serwerów zamontowanych w obudowie nie dopuszczając do ich przegrzania. Producent musi zagwarantować, że dla maksymalnej liczby serwerów w szafie rack wentylatory w obudowach zapewnią wydajne chłodzenie dla wszystkich urządzeń w maksymalnych konfiguracjach przy założeniu dostarczenia przed szafę powietrza o max. 25 stopni C. Wentylatory muszą być redundantne typu Hot-Plug. Warunki gwarancji dla obudowy Przynajmniej 3 lata gwarancji z czasem reakcji maksymalnie w ciągu czterech godzin od zgłoszenia, przyjmowanie zgłoszeń 24h/dobę 7dni w tygodniu; bezpośredni dostęp do certyfikowanych inżynierów producenta sprzętu Wszystkie naprawy gwarancyjne muszą być przeprowadzone na miejscu. Dostawca ponosi koszty napraw gwarancyjnych, włączając w to koszt części i transportu. W czasie obowiązywania gwarancji dostawca zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu nowych wersji BIOS, firmware i sterowników (na płytach CD lub stronach internetowych). Dokumentacja użytkownika Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub w języku angielskim wraz z tłumaczeniem na język polski Serwer blade - 3 szt. - wymagania minimalne Obudowa Typu blade do instalacji w oferowanej obudowie serwerów blade Płyta główna Płyta główna z możliwością zainstalowania do dwóch procesorów minimum sześciordzeniowych. Płyta główna zaprojektowana przez producenta serwera i oznaczona jego znakiem firmowym Procesor minimum dwa procesory sześciordzeniowe klasy x 86 dedykowane do pracy w serwerach zaprojektowane do pracy w układach dwuprocesorowych, pamięć podręczna minimum 12 MB, wydajność co najmniej 8100 pkt wg wskaźnika PassMark (http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) Pamięć RAM Min. 48GB DDR3 LV RDIMM, na płycie musi znajdować się nie mniej niż 12 slotów na moduły pamięci. Złącza Minimum dwa złącza USB wyprowadzone na przedni panel serwera i obsługujące bootowanie z napędów: dyskietek, CD/DVD, klucza USB Wbudowane interfejsy sieciowe min.: 4x interfejs sieciowy 1Gb Ethernet ze wsparciem dla standardu PXE, włączona funkcjonalność TOE (nie dopuszcza się wydzielanych przepustowości na wspólnym łączu 10Gbps), 2x interfejs FC 8Gb/s; Dyski twarde Dyski twarde min. 2 x co najmniej o pojemności 72GB typu SAS Kontroler RAID Sprzętowy umożliwiający konfigurację RAID0, RAID1 Bezpieczeństwo Wspierane systemy operacyjne MS Windows 2003, MS Windows 2008, Red Hat Enterprise Linux, SUSE Linux Enterprise Server, VMware, CitrixXenServer Warunki gwarancji dla serwera Przynajmniej 3 lata gwarancji z czasem reakcji maksymalnie w ciągu czterech godzin od zgłoszenia, przyjmowanie zgłoszeń 24h/dobę 7dni w tygodniu; bezpośredni dostęp do certyfikowanych inżynierów producenta sprzętu Wszystkie naprawy gwarancyjne muszą być przeprowadzone na miejscu. Dostawca ponosi koszty napraw gwarancyjnych, włączając w to koszt części i transportu. W czasie obowiązywania gwarancji dostawca zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu nowych wersji BIOS, firmware i sterowników (na płytach CD lub stronach internetowych). Serwis pogwarancyjny Zamawiający wymaga możliwości rozszerzenia serwisu o dwa kolejne lata po wygaśnięciu gwarancji Dokumentacja użytkownika Zamawiający wymaga dokumentacji w wersji elektronicznej i drukowanej w języku polskim lub w języku angielskim wraz z tłumaczeniem na język polski Macierz dyskowa - 1 szt. - wymagania minimalne Obudowa Do instalacji w standardowej szafie RACK 19 obudowa maksymalnie 4U Kontrolery Min. dwa kontrolery RAID pracujące w układzie active-active posiadające łącznie minimum osiem portów FC 8Gb/s do podłączenia serwerów, wyposażone w minimum 4 wkładki SFP+ 8Gb/s. Wymagane poziomy RAID 0, 1, 5, 6, 10, niezależny dostęp do dysku każdego z kontrolerów. Cache Min. 2GB na kontroler, pamięć cache zapisu mirrorowana między kontrolerami, z opcją zapisu na dysk lub inna pamięć nieulotną lub podtrzymywana bateryjnie przez min. 72h w razie awarii Dyski Zainstalowanych minimum 10 dysków hot-plug SAS o prędkości obrotowej co najmniej 10000obr/min zapewniające łączną pojemność min. 7,2TB; min. 6 dysków NL SAS o pojemności min. 1TB i min. prędkości obrotowej 7200obr, możliwość rozbudowy przez dokładanie kolejnych dysków/półek dyskowych do łącznie minimum 192 dysków, również dysków hot-plug typu SAS. Możliwość mieszania typów dysków w obrębie macierzy oraz pojedynczej półki. Kable Min. 4 sztuki po min. 2m kabli światłowodowych umożliwiających podłączenie oferowanej macierzy Oprogramowanie Zarządzające macierzą w tym powiadamianie mailem o awarii, umożliwiające maskowanie i mapowanie dysków. Możliwość rozbudowy funkcjonalności macierzy o kopie migawkowe (licencja na minimum 16 kopii na dysk logiczny). Możliwość rozbudowania oprogramowania o funkcjonalność pełnych kopii dysków logicznych. Możliwość utworzenia minimum 128 LUNów Licencja macierzy musi umożliwiać podłączanie minimum 2 hostów bez konieczności zakupu dodatkowych licencji dla macierzy. Wsparcie dla systemów operacyjnych MS Windows 2003/ 2008, RedHat Enterprise Linux Bezpieczeństwo Ciągła praca obu kontrolerów nawet w przypadku zaniku jednej z faz zasilania. Zasilacze, wentylatory, kontrolery RAID redundantne. Warunki gwarancji dla macierzy Przynajmniej 3 lata gwarancji z czasem reakcji na zgłoszenie awarii maksymalnie do czterech godzin od zgłoszenia, przyjmowanie zgłoszeń 24h/dobę 7dni w tygodniu; W przypadku awarii dyski twarde pozostają własnością Zamawiającego Wszystkie naprawy gwarancyjne muszą być przeprowadzone na miejscu. Dostawca ponosi koszty napraw gwarancyjnych, włączając w to koszt części i transportu. W czasie obowiązywania gwarancji dostawca zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu nowych wersji BIOS, firmware i sterowników (na płytach CD lub stronach internetowych). Dokumentacja użytkownika Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim lub w języku angielskim wraz z tłumaczeniem na język polski MS Windows 2008R2AE Ent w MOLP z SA - 3 szt. - wymagania minimalne Serwerowy system operacyjny z rodziny Windows z najnowszej dostępnej . Posiadający możliwość działania w wersji 64-bitowej. Obsługa minimum 3 procesorów i 30GB RAM. Możliwość pracy jako niezależny kontroler domeny zgodnej z Microsoft Active Directory. Licencjonowanie systemu musi pozwalać na instalację wielu instancji systemu w środowisku wirtualnym oraz musi posiadać możliwość aktualizacji do najnowszej wersji w ciągu roku od instalacji. Polska wersja językowa. Wykonawca zapewni działanie systemu w najnowszej dostępnej wersji oprogramowania w czasie roku od instalacji (ewentualne podniesienie wersji) Cale do MS Windows 2008R2 - 100 szt. Smart-UPS - 1 szt. - wymagania minimalne Bezprzerwowy zasilacz typu UPS, pozwalający na bezpieczną pracę przez co najmniej 5 minut przy 100% obciążeniu, oraz co najmniej 15 min przy 50% obciążeniu. Zasilacz ze względu na charakterystykę instalacji musi posiadać możliwość instalacji w zaproponowanej szafie rack jak również w postaci wolnostojącej. Zasilacz musi być dostarczone w komplecie z oprogramowaniem które będzie kompatybilne z dostarczonym serwerowym systemem operacyjnym pozwalające na zarządzanie podłączonym zasilaczem jak również na możliwość sterowania z zasilacza funkcjami ratunkowymi systemu - np. gładkie zamknięcie systemu w przypadku przekroczenia zakładanego procentu pojemności baterii przy jednoczesnym braku zasilania z sieci energetycznej. Parametry: - Moc pozorna nie mniejsza niż 2800 VA - moc rzeczywista co najmniej 2600W Gwarancja min. 3 lata naprawa albo wymiana Router - 2 szt. - wymagania minimalne Router wyposażony w co najmniej 6 gniazd w standardzie gigabit Ethernet, posiadający wygodne i w pełni funkcjonalne oprogramowanie do zarządzania jak i monitoringu sieci, jak również w pełni funkcjonalny interfejs linii komend pozwalający na wykonanie wszystkich czynności przez administratora w sposób zdalny. Router musi posiadać wydajność co najmniej 210 Mbitów / sekundę w trybie routingu przy włączonym firewallu i module śledzenia połączeń sieciowych (ramka 64 bajtów). Co najmniej 1GB RAM, Obsługa protokołów: IEEE 802.1Q - Virtual LANs IEEE 802.3ad - Link Aggregation Control Protocol IPv4 IPv6 Zapora ogniowa (Firewall) Generic routing encapsulation (GRE)/MGRE IPSec - IP Security (szyfrowanie) SNMP - Simple Network Management Protocol Gwarancja min. 3 lata naprawa albo wymiana UTM - 1 szt. - wymagania minimalne Firewall klasy Stateful Inspection. Translacja adresów NAT, PAT, 1-PAT. Administrator musi mieć możliwość zdefiniowania harmonogramu dla minimum 10 różnych zestawów reguł na firewallu określający dzień tygodnia, godzinę w jakich nastąpi automatyczne uruchomienie konkretnego zestawu. Firewall musi umożliwiać uwierzytelnienie i autoryzację użytkowników w oparciu o bazę lokalną, zewnętrzny serwer RADIUS lub LDAP (wewnętrzny i zewnętrzny) lub przy współpracy z uwierzytelnieniem Windows NT4.0 (NTLM) i Windows 2k(Kerberos). System detekcji i prewencji włamań (IPS) musi wykrywać włamania oraz anomalie w ruchu sieciowym przy pomocy analizy protokołów, analizy heurystycznej oraz analizy w oparciu o sygnatury kontekstowe. Urządzenie musi mieć możliwość kształtowania pasma w oparciu o priorytezację ruchu oraz minimalną i maksymalną wartość dostępnego pasma. Skaner antywirusowy musi skanować ruch poprzez mechanizm Proxy. Skanowane są protokoły HTTP, POP3, SMTP. Mechanizm klasyfikacji poczty elektronicznej określający czy jest pocztą niechcianą(SPAM). -Białe/czarne listy -DNS RBL -Moduł analizy heurystycznej Urządzenie musi posiadać wbudowany serwer VPN umożliwiający budowanie połączeń VPN typu client-to-site (klient mobilny - lokalizacja) lub site-to-site (lokalizacja-lokalizacja) w oparciu o protokoły: -PPTPVPN -IPSecVPN -SSLVPN Filtr URL musi działać w oparciu o: -klasyfikacje adresów URL dostarczoną przez producenta. -klasyfikacje adresów stworzoną przez administratora. Urządzenie musi pozwalać na uruchomienie systemu uwierzytelniania użytkowników w oparciu o: -lokalną bazę użytkowników(wewnętrzny LDAP), -zewnętrzną bazę użytkowników (zewnętrzny LDAP) , -integracje z serwerem Microsoft Active Directory. Liczba portów Ethernet 10/100/1000 - min. 3 Przepustowość Firewall-a wraz z włączonym systemem IPS wynosi min. 700 Mbps. Minimalna przepustowość tunelu VPN przy szyfrowaniu AES wynosi 160 Mbps. Maksymalna liczba tuneli VPN IPSec nie powinna być mniejsza niż 500. Obsługa min. 128 VLAN-ów Maksymalna liczba równoczesnych sesji wynosi 200 000. Podstawowy serwis min. 3 lata na urządzenie. Dodatkowa gwarancja na wymianę urządzenia Next Business Day licencja na min. 3 lata. Switch - 3 szt. - wymagania minimalne Przełącznik co najmniej 44 portowy w standardzie Gigabit Ethernet, posiadający możliwości rozbudowy o co najmniej dwa porty światłowodowe SPF, zgodny z wersją 6 protokołu IP. Prędkość magistrali wewnętrznej co najmniej 98 Gb/s, przepustowość co najmniej 73 mpps. Obsługa 2 i 3 warstwy protokołu ISO/OSI oraz: IEEE 802.1x - Network Login (Port-based Access Control) IEEE 802.3ad - Link Aggregation Control Protocol IEEE 802.1w - Rapid Convergence Spanning Tree IEEE 802.1s - Multiple Spanning Tree IEEE 802.1p - Priority IEEE 802.1Q - Virtual LANs TFTP - Trivial File Transfer Protocol IP QoS IPv4 LLDP - Link Layer Discovery Protocol Gwarancja na switch dożywotnia a gwarancja na wentylatory i zasilacze min. 3 lata - PLATFORMA EDUKACYJNA - 1 SZT. - WYMAGANIA MINIMALNE 1. System musi umożliwiać modyfikowanie i wprowadzanie treści artykułów poprzez edytor WYSWIG z poziomu przeglądarki internetowej. 2. Edytor WYSWIG wykorzystywany w systemie musi zapewniać: - wstawianie linii poziomych, oddzielających fragmenty tekstu, - formatowanie tekstu w oparciu o: pogrubienie, podkreślenie, kursywę, wielkości krój fontu - formatowanie i umieszczanie grafik - formatowanie i umieszczanie elementów multimedialnych: audio, video, flash - edycja i tworzenie tabel - tworzenie połączeń z innymi stronami WWW oraz pozycjami menu 3. System musi zapewniać definiowanie dostępu do poszczególnych artykułów i sekcji tak, by wybrane z nich były widoczne tylko dla osób zarejestrowanych. 4. System musi zapewniać tworzenie menu dowolną liczbę podmenu. 5. Umieszczanie w witrynie każdego rodzaju stosowanych na stronach WWW rozwiązań tzn.: nowinki, rozbudowane artykuły uporządkowane w działy tematyczne, a także sondy, księgę gości, katalog WWW, banery, FAQ, losowy generator wiadomości (newsflash) 6. System musi zapewniać wydruk każdej wiadomości i artykułu, a także wygenerowania podglądu i zapisania go przez odwiedzających w ich komputerach. 7. Edytor WYSWIG wykorzystywany w systemie musi mieć możliwość rozbudowy przy pomocy JavaScript i html o nowe funkcjonalności. 8. System musi zapewniać umieszczanie nowych egzaminów w oparciu o prosty formularz w formacie *.xls . System musi umożliwić również parametryzację egzaminu z poziomu formularza excel w szczególności: - możliwość doboru sposobu losowania pytań do testu lub rezygnacja z losowania(czyli jednakowa treść egzaminu dla wszystkich uczestników), - możliwość doboru pytań wg klucz tematycznego, tzn. pytania w formularzu pogrupowane są w bloki tematyczne a system losując dobiera do egzaminu pytania z poszczególnych bloków wg założeń ilościowych określonych przez egzaminatora, - możliwość warunkowania dostępu do następnego pytania udzieleniem odpowiedzi na bieżące, - możliwość udostępnienia lub ograniczenia możliwości wracania do pytań przez egzaminowanego i zmianę odpowiedzi, - możliwość pokazywania lub ukrywania wyników egzaminu egzaminowanemu, - określenia czasu na zakończenie egzaminu, - określenie poziomu pozytywnego zaliczenia egzaminu, - określenie ram czasowych w których egzamin jest dostępny, - określenie liczby podejść do testu, - określenie liczby podejść dopytania w teście. System musi zapewniać ilustrację pytań umieszczanych w formularzu *.xls przy pomocy plików *.jpg. 9. System musi umożliwiać przeprowadzanie ankiet na podstawie pytań wgrywanych przy pomocy pliku *.xls. Wyniki i statystyki z ankiet muszą być generowane do plików *.xls. Musi istnieć możliwość automatycznego przesyłania raportów z ankiet do organizatora ankiety(np. co poniedziałek) 10. System musi umożliwiać pełną obsługę szkoleń tradycyjnych. W szczególności planowanie sal, zasobów, rzutników, tworzenie i przypisywanie i grup, harmonogram zajęć, obecności. 11. Administrator Systemu musi posiadać możliwość wyboru interfejsu systemu dla kursantów. Powinny być zapewnione minimum dwa interfejsy. Pierwszy oparty wyłącznie o technologie HTML z wykorzystaniem JavaScript, Drugi interfejs w całości oparty na technologii FLASH-Player. Interfejs flash musi udostępniać API pozwalające na stworzenie we flashu przez Zamawiającego dowolnego interfejsu użytkownika, który pobiera dane takie jak zadania, lista kursów użytkownika, postęp w nauce czy kalendarz poprzez protokół SOAP bezpośrednio z platformy. 12. System musi posiadać funkcjonalność, która automatycznie na podstawie wyników osiąganych w kursach czy egzaminach przenosi kursanta do innych grup (np. po zaliczeniu egzaminu elearningowego z informatyki III użytkownik jest przypisywany do grupy warsztatowej informatyki IV). O przypisaniu do innej grupy uczestnik musi być poinformowany automatycznie przez System przy pomocy poczty e-mail. 13. System musi umożliwiać tworzenie i przypisywanie ścieżek szkoleniowych zawierających elementy takie jak kursy, egzaminy, zajęcia warsztatowe, wykłady tradycyjne, projekty do wykonania. Przypisanie ścieżki szkoleniowej musi automatycznie nadawać kursantowi odpowiedni harmonogram zadań (elementów ścieżki), harmonogram może być zarówno sekwencyjny (zaliczenie jednego elementu daje dostęp do następnego) jak i równoległy (np. przypisanie do ścieżki oznacza iż kursant ma automatyczny dostęp do wszystkich kursów w ścieżce). System musi zawierać funkcjonalność auto oceniania oznaczającego, iż każdy oceniany element ścieżki może otrzymać swoją wagę na podstawie, której po zaliczeniu wszystkich elementów ścieżki system automatycznie wystawia ocenę realizacji ścieżki na podstawie której Administrator Szkoleń może wydrukować certyfikat. Musi istnieć możliwość przypisywania ścieżki do grup użytkowników, każda zmiana grupy musi powodować automatyczne wypisanie/przypisanie użytkowników do elementów ścieżki. 14. System musi zapewniać warunkowanie dostępu do określonego kursu tylko z określonego adresu IP definiowanego z poziomu Systemu. 15. Razem z licencją na System wykonawca musi dostarczyć pakiet instalacyjny i licencję dla min. 8 użytkowników (min. 8 licencji) Zamawiającego na narzędzie do tworzenia szkoleń spełniające następujące warunki: Narzędzie musi zapewniać przygotowanie pakietów do nauki w postaci pliku *.exe bez podłączenia do Internetu (offline), a następnie umożliwić synchronizację wyników z systemem centralnym. Na systemie centralnym powinien być raportowany czas szkolenia bez połączenia do Internetu i wyniki w tym czasie przeprowadzonych testów (pod warunkiem, że użytkownik uruchomił synchronizację). Narzędzie musi zapewniać na podstawie wbudowanych kreatorów tworzenie wszystkich następujących typów zadań: jednokrotnego wyboru, wielokrotnego wyboru, jednokrotnego wybory z możliwością losowego generowania kolejności odpowiedzi, przeciągnij i upuść grafikę (Drag&Drop), wielokrotnego wyboru z możliwością losowego generowania kolejności odpowiedzi, przeciągnij i upuść tekst (Drag&Drop), uzupełnianie zdania (InputBox), zaznaczanie tekstu, wybór odpowiedzi z listy rozwijanej(ComboBox), suwak, pytania otwarte. Narzędzie musi być w pełni przystosowany do obsługi języka polskiego. Narzędzie musi zapewniać publikację szkoleń zabezpieczonych przed kopiowaniem i niepowołany dostępem poprzez wykorzystanie kluczy aktywacyjnych i rejestracyjnych Narzędzie musi zapewniać równoległą grupową pracę wielu użytkowników nad jednym kursem -wspólna jednoczesna edycja kursu (zakładając blokowanie edycji strony jeśli edytuje ją inny kursant) oraz udostępniać narzędzia do kontroli ich pracy oraz wprowadzanych zmian w projekcie. Narzędzie musi zapewniać zróżnicowaną ocenę zadań egzaminacyjnych (np. zadanie trudniejsze za 10pkt, łatwiejsze 5pkt.) Narzędzie musi zapewniać publikację szkoleń w standardach HTML, SCORM, AICC, RTF oraz umożliwiać publikację szkoleń w formacie plików wykonywalnych (*.exe). Narzędzie musi zapewniać wygenerowanie encyklopedii, którą następnie można udostępnić w systemie zarządzania szkoleniami. Encyklopedia musi być dostępna bezpośrednio z poziomu systemu zarządzania szkoleniami. Narzędzie musi zapewniać zróżnicowane wagowanie zadań (np. zadanie trudniejsze za10pkt, zadanie łatwiejsze 5pkt.). Narzędzie dopuszcza umieszczanie dokumentów zewnętrznych w formatach, które są interpretowane przez przeglądarkę internetową: *.doc, *.xls, *.txt, *.pdf,*.jpg, *.ppt, jako strony kursu. Narzędzie musi zapewniać generowanie kursu w wersji demonstracyjnej z wybranych stron gotowego szkolenia. Narzędzie musi mieć możliwość własnoręcznej rozbudowy przez Zamawiającego, poprzez dodawanie odpowiednich elementów do samej aplikacji. Narzędzie musi zapewniać eksport treści tekstowych tworzonego szkolenia do pliku, celem przetłumaczenia ich oraz import przetłumaczonego pliku. Narzędzie nie wymaga od autora testów znajomości jakiegokolwiek języka programowania (tworzenie testów opiera się na wbudowanych kreatorach i edytorach oraz narzędziach wirtualnych). Narzędzie musi zapewniać eksport treści z całego kurs do wydruku - do formatu *.rtf Narzędzie musi zapewniać tworzenie kursów na podstawie gotowych szablonów oraz możliwość tworzenia własnych szablonów. Szata graficzna eksportowanych kursów jest oparta o zdefiniowane szablony eksportu oraz zapewnia tworzenia własnych. Narzędzie musi zapewniać zdefiniowanie reguł klasyfikacji pytań w zestawach egzaminacyjnych. Narzędzie musi zapewniać import treści z plików w formacie *.ppt (MSPowerPoint). Razem z licencją Wykonawca ma obowiązek dostarczyć zaświadczenie zgodności, wydane przez audytora akredytowanego przez ADL, potwierdzające, iż wynik testu kursu wygenerowanego przez narzędzie potwierdza zgodność ze standardem SCORM1.2 na poziomie ADLCP-PIF1 Narzędzie musi mieć interfejs, co najmniej, w języku: polskim, angielskim, rosyjskim i niemieckim. Możliwa jest swobodna zmiana języka interfejsu przez użytkownika końcowego w czasie pracy programu, a nie tylko podczas instalacji. - LAPTOP - 4 SZT. - WYMAGANIA MINIMALNE Typ: Komputer przenośny Zastosowanie: Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych i multimedialnych Matryca: nie mniejsza niż 15.6 cali Typ matrycy: HD LED z powłoką antyrefleksyjną Nominalna rozdzielczość: Min. 1366 x 768 pikseli Procesor: Procesor powinien osiągać w teście wydajności Passmark CPU Mark: (http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) wynik min. 2710 pkt. Pamięć operacyjna: pojemność: min. 4GB (1 x 4096MB), min. 2 sloty Karta grafiki: Zintegrowana - wydajna karta graficzna obsługująca podstawową rozdzielczość proponowanego notebooka w aplikacjach biurowych i multimedialnych. Sieć: Karta sieciowa przewodowa, Min. 10/100/1000 - RJ 45, Karta sieciowa bezprzewodowa, Wireless LAN 802.11 b/g/n, Bluetooth: Tak Parametry pamięci masowej: Dysk twardy o pojemności min. 500GB. Wyposażenie multimedialne: Wbudowana karta dźwiękowa, Wbudowane głośniki i mikrofon, Zintegrowana kamera internetowa. Napęd optyczny: DVD +/- RW Waga: Waga nie większa niż 3 kg System operacyjny: Microsoft Windows 7 Professional PL 32-bit Pakiet biurowy: MS Office 2010 Pro PL EDU Inne: Dołączone CD/DVD ze sterownikami do wszystkich elementów proponowanego komputera. Dołączone oprogramowanie do nagrywania płyt CD/DVD. Gwarancja: Min. 36 miesięcy producenta Dołączone akcesoria: Torba min. 15 dedykowana do notebooka Mysz laserowa USB mini, rozdzielczość pracy - min. 1000 dpi Linka zabezpieczająca notebook na kluczyk Oprogramowanie antywirusowe (licencja na min. 3 lata): Antywirus: tak, Zapora sieciowa: tak, Antyspam: tak, Ochrona WWW: tak, Ochrona poczty e-mail: tak.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.12.00 - Osprzęt do dużych systemów komputerowych 30.21.13.00 - Platformy komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały okres związania ofertą w wysokości : 8 860,00 zł (słownie: osiem tysięcy osiemset sześćdziesiąt 00/100 złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacać na konto Zamawiającego: Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. 71 1930 1389 2700 0721194120017. Na przelewie należy umieścić informację:Wadium serwerownia i platforma e-learningowa. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwotą wadium podanego wyżej rachunku bankowego Zamawiającego. Zaleca się, aby do oferty Wykonawcy załączyli potwierdzenie przelewu kwoty wadium. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w biurze Zamawiającego - ul. Niedzielskiego 2, piętro, pokój nr , a do oferty dołączyć kopię, której zgodność z oryginałem poświadczono. Wadium musi być wystawione na Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie. 6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie. 7. Wykonawca, który we właściwym terminie nie wniesie wadium w akceptowanej formie zostanie z postępowania wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie. 9. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy wykażą się niezbędnym doświadczeniem tj. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: a) minimum 2 dostawy wraz z montażem i uruchomieniu sprzętu komputerowego obejmującego łącznie: serwery i peryferyjne urządzenia dołączane do serwerów, o wartości co najmniej 200 000 zł brutto każda; oraz b) minimum 2 dostawy wraz z wdrożeniem platformy e-learningowej, na której został umieszczony co najmniej 1000-godzinny zestaw szkoleń, z którego skorzystało co najmniej 5000 użytkowników wraz z co najmniej 12 miesięcznym wsparciem technicznym o wartości co najmniej 140 000,00 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować minimum 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe informatyczne oraz doświadczenie we wdrożeniu minimum 2 platform e-learningowych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500 000,00 zł oraz posiadają dostęp do środków finansowych w wysokości co najmniej 500 000,00 zł brutto. Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii). 3.Kopia gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. W przypadku, gdy Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu, winien dołączyć do oferty kopię polecenia przelewu na rachunek Zamawiającego, której zgodność z oryginałem poświadczono. W przypadku wniesienia wadium w innej formie, oryginał należy złożyć w biurze Zamawiającego, a do oferty dołączyć kopię, której zgodność z oryginałem poświadczył upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Postanowienia w przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców winno być dołączone do oferty. 3.Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych), ewentualnie przedłożyć umowę spółki lub Uchwałę Wspólników, określające zakres uprawnień do reprezentowania spółki przez wspólników (art. 865 KC). 4.Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.Oferta winna być sporządzona wg następujących zasad: a)formularz oferty i dokumenty o których mowa w Rozdziale IV pkt. I ppkt. 1-5, Rozdziale IV pkt. III ppkt. 1-3 Wykonawcy występujący wspólnie składają jako jeden łączny, podpisany przez pełnomocnika, b)załączniki wymienione w Rozdziale IV pkt.II ppkt. 1-6 powinny być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie. Postanowienia w przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę polegającego na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych: 1. Wykonawca, który będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależenie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, których dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1)zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia: a)siły wyższej. Siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzemieniu; 2)w zakresie zmiany typu/modelu dostarczonego sprzętu - w przypadku wystąpienia okoliczności, które zmuszają wykonawcę do dostarczenia innego sprzętu i w przypadku gdy Wykonawca przedstawi pisemną informację odnośnie przyczyn, które spowodowały tę sytuację. Sprzęt ten musi posiadać parametry nie gorsze niż sprzęt zaoferowany oraz być w tej samej cenie. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z zawarta umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcen.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-powyzej-14-tys.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Projektu EduKom, 38-120 Czudec, ul. Rzeszowska 82.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2012 godzina 13:45, miejsce: siedziba Zamawiającego tj. Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.