Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-03
Milanówek: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Modrzewiowej i w ulicy Literackiej w Milanówku
Numer ogłoszenia: 249169 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Milanówku , ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, fax. 022 7248039.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Modrzewiowej i w ulicy Literackiej w Milanówku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w projektach budowlanych oraz Specyfikacji Technicznej Warunków Wykonania i Odbioru stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Dokumentację projektową Zamawiający udostępnia na zamówienie Wykonawcy. Za wykonanie kopii dokumentacji w formacie do A3 Zamawiający nie pobiera opłaty. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy niezależne części: Część I - budowa kanału sanitarnego w ulicy Modrzewiowej Zakres robót budowlanych obejmuje: a)budowę 139,0 m kanału kanalizacji sanitarnej z rur PVC O200 mm klasy S ze ścianką jednolitą, dla potrzeb budownictwa mieszkaniowego, z włączeniem do istniejącego ko-lektora w ulicy Gospodarskiej, b)budowę przyłączy z rur PVC o średnicy 160 mm klasy S ze ścianką jednolitą na odcin-ku od kanału ulicznego do pierwszej studni (licząc od strony kanału) na przyległych nieruchomościach przy ulicy Modrzewiowej Nr 34 i 3, wraz z wybudowaniem tej studni (wg projektu zagospodarowania terenu). c)odtworzenie nawierzchni pasa drogowego wg stanu przed rozpoczęciem robót budow-lanych. Część II - budowa przewodu wodociągowego w ulicy Modrzewiowej Zakres robót budowlanych obejmuje: a)budowę 65,7 m przewodu wodociągowego z rur PE O50x4,6 mm ciśnieniowych PN 10, z włączeniem do istniejącego wodociągu z rur PVC O110 mm w ulicy Podleśnej. b)odtworzenie nawierzchni pasa drogowego wg stanu przed rozpoczęciem robót budow-lanych. Część III - budowa kanału sanitarnego w ulicy Literackiej (boczna droga dojazdowa), w działkach nr ew. 48 i 27 Zakres robót budowlanych obejmuje: a)budowę 35,7 m kanału kanalizacji sanitarnej z rur PVC O160 mm klasy S ze ścianką jednolitą, dla potrzeb budownictwa mieszkaniowego, z włączeniem do istniejącej studni rewizyjnej w działce nr ew. 48, b)odtworzenie nawierzchni pasa drogowego wg stanu przed rozpoczęciem robót budow-lanych. Wykonawca wskaże w załączniku Nr 2 do SIWZ zakres robót, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Za działanie bądź zaniechanie ze strony podwykonawcy wszelką odpowiedzialność ponosi Wykonawca..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział wyłącznie oferenci, którzy: a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień pu-blicznych, spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 wymienionej ustawy oraz spełniają wymagania niniejszej SIWZ, b)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowy-mi, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, c)udokumentują doświadczenie przy wykonywaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e)posiadają polisę lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające ubezpieczenie od od-powiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 250 000 zł oraz będą ubezpieczeni na wymienioną kwotę przez okres realiza-cji zamówienia. f)zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w SIWZ i załączonym projekcie umowy, g)udzielą gwarancji na 36 miesięcy i rękojmi na 60 miesięcy, h)do oferty załączą oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 8 SIWZ. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu ocenione będzie według kryteriów spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca powinien dostarczyć niżej wymienione dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony lub potwierdzony z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społeczne-go potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcze-śniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 250 000 zł. 5.Dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie osoby lub osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi, będącymi przedmiotem zamówienia. 6.Dokumenty (referencje) potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamó-wienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania. 7.Dokument potwierdzający uprawnienie osoby do występowania w imieniu Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, uchwała wspólników spółki, konsorcjum) jeżeli nie wynika to z innych załączonych dokumentów. 8.Wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyli przy realizacji przedmiotu zamówienia (na załączniku Nr 3 do SIWZ). Uwaga: W przypadku Wykonawców działających wspólnie (konsorcjum), dokumenty wymienione w pkt. 1-3 muszą być złożone przez każdego z członków konsorcjum..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milanowek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Milanówku, ul. Kościuszki 45, Referat Technicznej Obsługi Miasta.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 12:00, miejsce: w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Milanówku ul. Kościuszki 45.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z MILANÓWKA
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W MILANÓWKU CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 3
- Remont dróg gminnych w Milanówku
więcej: przetargi w Milanówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Drohiczyn
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim wraz z systemem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich w roku 2024 z podziałem na zadania
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.