eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa sprzętu informatycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-21

Rzeszów: Dostawa sprzętu informatycznego
Numer ogłoszenia: 248992 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Rzeszowie , ul. Jacentego Gałęzowskiego 4, 35-074 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8536223, faks 017 8536223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rzeszow.pbw.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: serwera - 1 szt.; macierzy - 1 szt.; przełączników FC - 2 szt.; routera -1 szt.; szafy teleinformatycznej - 1 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    1. Zgodnie z art. 22 Pzp, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
    -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia;
    -nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.
    2. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymaganiami SIWZ i Pzp.
    3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w punktach 5.1 - 5.2 SIWZ.
    -warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli zostanie jednoznacznie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę,
    -warunek zostanie uznany za nie spełniony, jeżeli nie zostanie jednoznacznie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę lub dokumenty w ogóle nie zostaną złożone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, każdy z Wykonawców złoży w ofercie:
    -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    -Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    2. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w art. 22 Pzp, oprócz powyższych dokumentów, każdy z Wykonawców złoży w ofercie oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie zobowiązania innych podmiotów, składa oświadczenie, zgodne z wzorem załącznik Nr 2 do SIWZ oraz przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia.
    3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców złoży w ofercie:
    -wypełniony Szczegółowy opis oferowanego sprzętu informatycznego zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ;
    -certyfikaty, dokumentacje (dopuszczalne również w oryginalnej wersji językowej) określone szczegółowo w Załączniku nr 1 do SIWZ.
    4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1 SIWZ składa dokumenty wskazane w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605).
    5. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców składających ofertę wspólną (spółka cywilna / konsorcjum) są opisane w punkcie 10 SIWZ.
    6. Dokumenty wymienione w punkcie 5.1 SIWZ mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Osobę/Osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Równocześnie powinno być dołączone pełnomocnictwo, jeżeli uprawnienia Osoby/Osób podpisujących ofertę nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/wjo/pbw_rzeszow/zam_publ.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Rzeszowie Adres: 35-074 Rzeszów, ul. Gałęzowskiego 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Rzeszowie Adres: 35-074 Rzeszów, ul. Gałęzowskiego 4 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.