Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-04
Nowy Targ: Sporządzenie i zatwierdzenie projektów podziału nieruchomości oraz sporządzenie porównawczych wykazów zmian w m. Nowy Targ (ul. Szaflarska, ul. Szpitalna, ul. Św. Anny)
Numer ogłoszenia: 24898 - 2016; data zamieszczenia: 04.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu , ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 18 26-628-88.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.nowotarski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie i zatwierdzenie projektów podziału nieruchomości oraz sporządzenie porównawczych wykazów zmian w m. Nowy Targ (ul. Szaflarska, ul. Szpitalna, ul. Św. Anny).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania, polegającego w szczególności na opracowaniu na rzecz Zamawiającego: 1.geodezyjnych operatów podziałowych działek ewidencyjnych położonych w miejscowości Nowy Targ: 1)dz. ewid. nr 4482/6 (ul. Szpitalna) - wydzielenie pasa drogowego drogi powiatowej, która podlegać będzie przekazaniu na rzecz Miasta Nowego Targu w związku ze zmianą kategorii drogi. 2)dz. ewid. nr 4264 (ul. Św. Anny i Kościuszki) - wydzielenie pasa drogowego drogi powiatowej, która podlegać będzie przekazaniu na rzecz Miasta Nowego Targu w związku ze zmianą kategorii drogi (ul. Kościuszki). 3)dz. ewid. nr 4263 (ul. Św. Anny i Kościuszki) - wydzielenie pasa drogowego drogi powiatowej, która podlegać będzie przekazaniu na rzecz Powiatu (ul. Św. Anny) oraz pasa drogowego drogi powiatowej (ul. Kościuszki) w związku ze zmianą kategorii drogi. 4)dz. ewid. nr 12267/13 (ul. Szaflarska) - oddzielenie ulicy Szaflarskiej od drogi krajowej nr 47 (ul. Karkowska) i terenu byłego wysypiska śmieci oraz od drogi gminnej (aleja Solidarności) w związku z zaliczeniem tej części ulicy Szaflarskiej do kategorii dróg powiatowych. 2.Uzyskanie ostatecznych decyzji zatwierdzających powyższe podziały nieruchomości. 3.Sporządzenie map do celów prawnych - porównawczych wykazów zmian do wydzielonych pod pas drogowy działek ewidencyjnych z pkt 2), 4), działki ewidencyjnej nr 11157/1 (ul. Kościuszki od mostu do rynku). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w siwz..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Wypełniony i podpisany formularz oferty - na wzorze druku wg załącznika nr 1 do siwz, -Oświadczenie złożone na podstawie art. 44 Ustawy, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - na wzorze druku wg załącznika nr 2 do siwz. -Zgodnie z art. 23 ust. 1 Ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) musi być dołączone do oferty - o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Wykonawcy występujący wspólnie mogą złożyć tylko jedną ofertę. Dokumenty wymienione w pkt. III.4.2) (w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy oraz informacji o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5) winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 96
- 2 - Skrócenie terminu realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego przewidzianego przez Zamawiającego - 4
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W związku z art. 144 Ustawy Zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: 1. Zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie czy ofercie na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. 2. Zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. 3. Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: a) zawieszenia wykonywania usług przez Zamawiającego, b) zmiany terminu dokonania odbioru usług przewidzianych w umowie, c) protestów mieszkańców, d) przekroczenia ustawowych terminów wydania przez organy administracji lub innych instytucji branżowych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego 4. Zmiany sposobu płatności w szczególności ilości faktur przejściowych - z wyłącznej inicjatywy Zamawiającego. 5. Zmiany rozliczenia zamówienia na inny niż podany w projekcie umowy - z wyłącznej inicjatywy Zamawiającego. 6. Zamian przewidzianych w Ustawie na wniosek Wykonawcy (lub Zamawiającego) - w postaci pisemnej akceptacji Wykonawcy i Zamawiającego. 7. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana konta bankowego)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.nowotarski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu, ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Nowym Targu, ul. Szpitalna 14 (budynek kotłowni szpitala), w sekretariacie (II piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Wykonanie przebudowy parteru budynku Urzędu Miasta w Nowym Targu w celu zapewnienia dostępności parteru budynku dla osób niepełnosprawnych oraz remont budynku wraz z przebudową instalacji gazowej.
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla szkół w Gronkowie, Krempachach, Nowej Białej, GOK w Łopusznej i WDK w Krempachach oraz budynku gminnego w Krempachach
- Malowanie i remont Szkoły Podstawowej im. prof. Andrzeja Waksmundzkiego w Ostrowsku
- Likwidacja stanów awaryjnych elementów dróg i mostów
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Wymiana nawierzchni boiska sportowego przy SP nr 1 w Nowym Targu".
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Dokumentacja projektowa rozbudowy i przebudowy drogi powiatowej Nr 3505E Kiełczygłów-Chruścińskie, dł. ok. 3,7 km
- Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1521 K, 1571 K, 1577 K.
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla potrzeb rozbudowy drogi gminnej ulicy Majdańskiej w Duczkach.
- Dostosowanie bazy danych ewidencji gruntów i budynków dla jednostek ewidencyjnych: Krasnobród - Miasto, Zwierzyniec - Miasto, Zwierzyniec - obszar wiejski, Stary Zamość oraz Sułów
- Wykonanie map prawnych podziałowych dla dokumentacji projektowej rozbudowy DP Nr 4333W wraz z rozbudową skrzyżowania w Międzylesiu (odc. 8000m) gm. Poświętne - do wniosku ZRID
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.