eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz zjazdem z ul.Nocznickiego w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Warszawa: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz zjazdem z ul.Nocznickiego w Warszawie
Numer ogłoszenia: 248987 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany , ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 37 33 333, faks 022 37 33 382.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: zamawiający nie zamierza ustanawiać DSZ i nie zamierza zawierać umowy ramowej

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz zjazdem z ul.Nocznickiego w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek mieszkalny będzie miał 8 kondygnacji (parter + 7 pięter) oraz 1-ną kondygnacje podziemną (parking podziemny). Budynek mieszkalny będzie wyposażony w instalacje ciepłej wody i c.o. z sieci miejskiej, gazu (kuchenki gazowe), kanalizacji sanitarnej podłączonej do sieci miejskiej, kanalizacji deszczowej podciśnieniowej podłączonej do sieci miejskiej, wody z sieci miejskiej, hydrantową (garaż podziemny), telefoniczną, oświetleniową, gniazd wtykowych, odgromową. Na parterze budynku zaprojektowano 6 mieszkań oraz wiatrołap z miejscem na skrzynki listowe, klatkę schodową, korytarz, wózkownię i szyb windowy mieszczący dwie windy. Piętra I - VII sa powtarzalne i mieszczą po 6 mieszkań oraz klatkę schodową, korytarz i szyb windowy z dwiema windami. Dach budynku płaski z niewielkimi spadkami. Konstrukcja budynku żelbetowa (wylewana na budowie), stropy płaskie żelbetowe. Budynek będzie podpiwniczony. W piwnicy znajdują się komórki lokatorskie, dwa przedsionki łączące garaż podziemny z budynkiem mieszkalnym, pomieszczenie wentylatorni, węzła cieplnego, pomieszczenie techniczne oraz pomieszczenie na wodomierz z zestawem hydroforowym. Kubatura całkowita - 15 608,1 m3. Ilość mieszkań - 48. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.55.00.00 - 45.55.00.00 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 100.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z art.24 ust.1 i 2, oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z póżn. zm.), ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, a) że w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał minimum jedno zamówienie w zakresie budowy budynku mieszkalnego o wartości brutto minimum 7.500.000,00 zł i kubaturze minimum 15.000,00 m3. Na potwierdzenie należytego wykonania zamówienia należy dołączyć stosowne dokumenty np. referencje. b) że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 4.000.000,00 zł; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 i 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004 r., wg wzoru określonego w zał. nr 36 do siwz. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie w imieniu wszystkich składa Pełnomocnik. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na zał. 36a. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca (uczestnik konsorcjum). 3. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy (konsorcjanci) w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. 4) Wykaz zrealizowanych zamówień opisanych w punkcie 1.2) część III siwz - zał. Nr 37 do siwz. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa ten Wykonawca lub Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika. 5) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 4.000.000,00 zł W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa ten Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika. Ponadto należy złożyć: 1. Ofertę o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 33 do siwz. W przypadku podmiotów występujących wspólnie ofertę składa Pełnomocnik. 2.Wykaz oferowanych materiałów i urządzeń równoważnych - wg wzoru zał. Nr 34 do siwz opisanych w Informacji dotyczącej cech równoważnych zał. Nr 24 wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymaganych parametrów - w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje materiały lub urządzenia równoważne. W przypadku podmiotów występujących wspólnie formularz składa Pełnomocnik. 3 Pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa dokument, o którym w części III punkt 2 lit.c) d) siwz wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydz. Zam. Publ. dla Dzielnicy Bielany przy ul. Żeromskiego 29 pok.383, pon-pt. 8:00-16:00 (cena 300,- zł) lub złożyć wniosek o przesłanie (do ceny specyfikacji będą doliczone koszty przesłania.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Wydz. Zam. Publ.dla Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. Żeromskiego 29 pok. nr 383. Otwarcie w tym samym dniu o godz. 11:00 przy ul.Żeromskiego 29 sala nr 352.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy za wyjątkiem: 1) w przypadku zmiany dokumentacji projektowej przez Zamawiającego, nie prowadzącej do zmiany przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ i umowie, w sytuacji zmiany dokumentacji projektowej w wyniku wystąpienia wady projektowej, której Wykonawca nie miał obowiązku sprawdzić, która uniemożliwiałaby prawidłowe wykonanie zamówienia i której nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy ustala się możliwość: a) obniżenia wynagrodzenia za niewykonane roboty b) zmianę terminu realizacji gdy zajdzie uzasadniona konieczność c) jeżeli zaistnieje przesłanka udzielenia zamówienia dodatkowego (odrębna umowa) wykonawca zobowiązuje się, że podstawą do negocjacji wynagrodzenia będą przyjęte jako maksymalne ceny jednostkowe z kosztorysu ofertowego a w przypadku ich braku średnie kwartalne ceny publikowane w wydawnictwie SEKOCENBUD, z okresu realizacji robót. 2) zmiany wartości rozliczeń w danym roku w przypadku zmiany uchwały budżetowej, 3) jeżeli zostanie udzielone zamówienie dodatkowe może nastąpić w uzasadnionych sytuacjach zmiana terminu realizacji..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.