eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, LAMPY DO FOTOTERAPII, APARATU DO POMIARU CIŚNIENIA KRWI, PRZENOŚNIKA ROLKOWEGO, MATERACY I MYJNI-DEZYNFEKTOR.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-21

Częstochowa: DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, LAMPY DO FOTOTERAPII, APARATU DO POMIARU CIŚNIENIA KRWI, PRZENOŚNIKA ROLKOWEGO, MATERACY I MYJNI-DEZYNFEKTOR.
Numer ogłoszenia: 248984 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego , ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3721990, faks 034 3721990.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, LAMPY DO FOTOTERAPII, APARATU DO POMIARU CIŚNIENIA KRWI, PRZENOŚNIKA ROLKOWEGO, MATERACY I MYJNI-DEZYNFEKTOR..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wskazanego asortymentu dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. prof. dr W. Orłowskiego w Częstochowie, ul. PCK 1 - w ilości określonych w Załączniku Nr 3 (Pakiety Nr 1-8) do SIWZ, tj.: Pakiet Nr 1 - Komora laminarna II klasy bezpieczeństwa typu Biohazard - szt.1. Pakiet Nr 2 - Wirówka automatyczna do płukania krwinek - szt. 1. Pakiet Nr 3 - Zamrażarka do osocza - szt. 1. Pakiet Nr 4 - Lampa do fototerapii - szt. 2. Pakiet Nr 5 - Aparat do pomiaru ciśnienia krwi - szt. 5. Pakiet Nr 6 - Przenośnik rolkowy - szt. 4. Pakiet Nr 7 - Materac przeciwodleżynowy - szt. 5. Pakiet Nr 8 - Myjnia - dezynfektor - szt. 1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.40 - Sprzęt biomedyczny 42.93.11.00 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria 42.51.31.00 - Urządzenia mrożące 31.51.50.00 - Lampy ultrafioletowe 38.42.31.00 - Ciśnieniomierze 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 39.14.31.12 - Materace 39.33.00.00 - Urządzenia dezynfekujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danego pakietu, na który Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 1.420,00 zł, a dla ofert częściowych: Nr Pakietu Wysokość wadium Słownie 1 300,00 zł trzysta złotych zero groszy 2 300,00 zł trzysta złotych zero groszy 3 100,00 zł sto złotych zero groszy 4 250,00 zł dwieście pięćdziesiąt złotych zero groszy 5 20,00 zł dwadzieścia złotych zero groszy 6 100,00 zł sto złotych zero groszy 7 100,00 zł sto złotych zero groszy 8 250,00 zł dwieście pięćdziesiąt złotych zero groszy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1)oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ, 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, /§ 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 24 maja 2006 r. Nr 87, Poz. 605) 3)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw (co najmniej 2 dostaw) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (każda z dostaw o wartości równej co najmniej 20% ceny brutto oferty), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Druk wykazu dostaw stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. /§ 1 ust. 2 pkt. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006 r. Nr 87, Poz. 605) 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt. 2 składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument(y), o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania. 3.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie ,,spełnia - nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz.czest.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego w Częstochowie, ul. PCK 1, Pawilon D - Dział Zamówień Publicznych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego, 42-200 Częstochowa, ul. PCK 1, Pawilon A - I piętro, Kancelaria Szpitala, pokoju nr 366..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KOMORA LAMINARNA II KLASY BEZPIECZEŃSTWA TYPU BIOHAZARD..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komora laminarna II klasy bezpieczeństwa typu Biohazard - 1 sztuka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.40-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WIRÓWKA AUTOMATYCZNA DO PŁUKANIA KRWINEK..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wirówka automatyczna do płukania krwinek..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAMRAŻARKA DO OSOCZA..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamrażarka do osocza - 1 sztuka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: LAMPA DO FOTOTERAPII..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa do fototerapii - 2 sztuki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.50.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: APARAT DO POMIARU CIŚNIENIA KRWI..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do pomiaru ciśnienia krwi - 5 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PRZENOŚNIK ROLKOWY..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przenośnik rolkowy - 4 sztuki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: MATERAC PRZECIWODLEŻYNOWY..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materac przeciwodleżynowy - 5 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.12-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: MYJNIA-DEZYNFEKTOR..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjnia - dezynfektor - 1 sztuka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.33.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.