Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-06
Toruń: Zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenia zdrowotne
Numer ogłoszenia: 24897 - 2008; data zamieszczenia: 06.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Wytrzeźwień, ul. Kasztanowa 16, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 6458996, fax 0-56 6458996.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenia zdrowotne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenia lekarskie dla pacjentów Izby Wytrzeźwień polegające na: a/wykonywaniu badań lekarskich osobom nietrzeźwym doprowadzonym - w trakcie przyjęcia do wytrzeźwienia; b/stałej opiece lekarskiej od momentu przyjęcia do chwili opuszczenia Izby przez pacjentów; c/wykonywaniu badań lekarskich przy zwalnianiu z Izby; d/wykonywaniu obdukcji lekarskich dla ofiar przemocy w rodzinie. Przewidywana liczba osób objętych opieką podczas jednego dyżuru-23 osoby. Przewidywana ilośc godzin objętych zamówieniem -7 752 w skali roku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą brać udział oferenci nie wykluczeni na podst.art.24 i spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymogi określone w siwz; 2. Oferent określa w ofercie cenowej / zał.nr 2 specyfikacji/ jednolitą cenę za jedną godzinę dyżuru, bez względu na rodzaj pełnionego dyżuru. a/ 7 00 - 15 00 / 8 godz./ - w dni powszednie, b/ 15 00 - 7 00 / 16 godz. / - w dni powszednie, c/ 7 00 - 7 00 / 24 godz./ - w dni wolne, 3. Oferent składający ofertę na realizację zamówienia w części, określa liczbę dyżurów zgodnie z pkt. 2 które jest gotów pełnić w skali roku, przy czym jednostką podstawową jest jeden miesiąc. 4. Opis sposobu dokonywania oceny tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie kompletności wymaganych dokumentów zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ indywidualni: 1. dyplom ukończenia Akademii Medycznej; 2. prawo wykonywania zawodu; 3. zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 4. zezwolenie na wykonywanie indywidualnej praktyki lekarskiej; 5. zaświadczenie o wpisie do rejestru indywidualnych praktyk lekarskich; 6. zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON; 7. zobowiązanie do dostarczenia ważnej umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej z tytułu usług świadczonych w ramach umowy w przypadku jej podpisania. b/inni: 8. zakłady opieki zdrowotnej działające na podstawie ustawy o zakładach opieki zdrowotnej /Dz.U. z 2007r. Nr 14 poz.89 , z późn zm./ odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,9
- 2. Uprawnienia biegłego sądowego na dokonywanie obdukcji lekarskich - 0,05
- 3. Gotowość pełnienia dużurów w godzinach dopołudniowych - 0,05
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP Toruń
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Wytrzeźwień ul.Kasztanowa 16 87-100 Toruń, tel/fax 056/645-89-96.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Izba Wytrzeźwień ul.Kasztanowa 16 87-100 Toruń,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Liczba dyżurów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferent składający ofertę na realizację zamówienia w części, określa liczbę dyżurów zgodnie z pkt. 5.2 specyfikacji, które jest gotów pełnić w skali roku, przy czym jednostką podstawową jest jeden miesiąc..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,9
- 2. uprawnienia biegłego sądowego na dokonywanie obdukcji lekarskich - 0,05
- 3. gotowość pełnienia dyżurów w godzinach dopołudniowych - 0,05
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Przygotowanie i przeprowadzenie w 2024 roku kampanii informacyjno-promocyjnej promującej Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i usługa dystrybucji)
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych służących do oceny dysfunkcji płytek krwi.
- Świadczenie usług kserograficznych oraz dzierżawa z obsługą eksploatacyjno-serwisową urządzeń kopiujących
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Dobrzany wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- Remont instalacji wodociągowej - Wydział Sztuk Pięknych UMK w Toruniu ul. Szosa Bydgoska 50-56.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług całodobowej opieki wytchnieniowej w Gminie Miasta Brodnicy w roku 2024"
- "REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE"- ETAP II NR POSTĘPOWANIA 03/2024
- Ewaluacja Programu Wspierania Rodziny, opracowanie projektu tego Programu na kolejne lata wraz z monitoringiem realizacji celów i analizą standardów usług w placówkach wsparcia dziennego
- Prowadzenie zajęć specjalistycznych czwartej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Prowadzenie zajęć specjalistycznych drugiej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- "Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich we Wrocławiu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.