eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Remont nawierzchni parkingu i chodnika przy bud. Mszczonowska 47 i 49, Budowa chodnika na odc. ul. Kopernika, Utwardzenie terenu przy ul. Mickiewicza , Remont chodnika wraz z wymianą krawężnika przy ul. Trzcińskiej od. od ul. Kopernika do ul. Cichej, Budowa chodnika w ul. Chabrowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-25

Skierniewice: Remont nawierzchni parkingu i chodnika przy bud. Mszczonowska 47 i 49, Budowa chodnika na odc. ul. Kopernika, Utwardzenie terenu przy ul. Mickiewicza , Remont chodnika wraz z wymianą krawężnika przy ul. Trzcińskiej od. od ul. Kopernika do ul. Cichej, Budowa chodnika w ul. Chabrowej
Numer ogłoszenia: 248976 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni parkingu i chodnika przy bud. Mszczonowska 47 i 49, Budowa chodnika na odc. ul. Kopernika, Utwardzenie terenu przy ul. Mickiewicza , Remont chodnika wraz z wymianą krawężnika przy ul. Trzcińskiej od. od ul. Kopernika do ul. Cichej, Budowa chodnika w ul. Chabrowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne: Remont nawierzchni parkingu i chodnika przy bud. Mszczonowska 47 i 49, Budowa chodnika na odc. ul. Kopernika, Utwardzenie terenu przy ul. Mickiewicza , Remont chodnika wraz z wymianą krawężnika przy ul. Trzcińskiej od. od ul. Kopernika do ul. Cichej, Budowa chodnika w ul. Chabrowej zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Orientacyjny zakres inwestycji pn. 1. Remont nawierzchni parkingu i chodnika przy bud. Mszczonowska 47 i 49. Roboty polegać będą między innymi na wykonaniu remontu nawierzchni placu i chodników oraz remont opaski i zjazdu o : 1) Konstrukcja nawierzchni chodników: a) kostka betonowa gr. 6 cm szara, b) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm, c) podbudowa z kruszywa łamanego 0/31.5 gr. 10 cm, d) warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm. 2) Konstrukcja nawierzchni placu: a) kostka betonowa gr. 8 cm szara, b) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 8 cm, 3) Konstrukcja nawierzchni opaski: a) kostka betonowa gr. 8 cm szara, b) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 4 cm, c) podbudowa z kruszywa łamanego 0/31.5 gr. 10 cm, d) warstwa piasku średniego gr. 15cm, 4) Regulacji wysokościowej urządzeń podziemnych zlokalizowanych w obrębie prowadzonych prac. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. 2. Budowa chodnika na odc. ul. Kopernika. Roboty polegać będą między innymi na budowie przy krawędzi jezdni chodnika o szerokości 2,00 m o konstrukcji: a) kostka betonowa gr. 6 cm szara, b) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, c) podbudowa z kruszywa łamanego 0/31.5 gr. 15 cm, d) warstwa piasku średniego gr. 10cm, Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. 3. Utwardzenie terenu przy ul. Mickiewicza Roboty polegać będą między innymi na: 1) rozebraniu istniejących nawierzchni zjazdów, budynku, wycinka i wykarczowanie drzew 2) wykonaniu nawierzchni miejsc postojowych i dojazdów o konstrukcji: a) kostki betonowej grub. 8 cm, b) podsypki cem.piask. O 1:4 4 cm, c) podbudowy z kruszywa łamanego stab.mech 0/63 18 cm, d) kruszywo naturalne (pospółka) gr. 10 cm, 3) wykonanie nawierzchni zjazdów z: a) kostki betonowej fazowana grub. 8cm, b) podsypki cementowo-piaskowej 1:4 grub. 4 cm, c) podbudowa z kruszywa łamanego stab.mech. 0/63 18 cm, d) kruszywo naturalne (pospółka) gr. 10 cm, 4) wykonanie odwodnienia placu, 5) odbudowanie nawierzchni jedni po robotach kanalizacyjnych, 6) wykonanie oświetlenia placu. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. 4. Remont chodnika wraz z wymianą krawężnika przy ul. Trzcińskiej od. od ul. Kopernika do ul. Cichej. Roboty polegać będą między innymi na wykonaniu remontu chodników i krawężników: 1) konstrukcja nawierzchni chodników: - kostka betonowa gr. 6 cm szara, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31.5 gr. 15 cm, - warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm, 2) krawężniki betonowe 15x30 cm na ławie z betonu C12/15 z oporem o przekroju ławy 0,075 m2, 3) obrzeża betonowe 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej o Rm=5MPa gr. 5 cm i szer. 13 cm, 4) regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych zlokalizowanych w obrębie prowadzonych prac. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. 5. Budowa chodnika w ul. Chabrowej. Roboty polegać będą między innymi na: 1. rozebraniu istniejących nawierzchni z kostki betonowej, krawężników i obrzeży, 2. wykonaniu nawierzchni chodnika z: a) kostki betonowej grub. 8 cm , b) podsypki cem.piask. O 1:4 gr. 3 cm, c) podbudowy z kruszywa łamanego stab.mech 0/31.5, d) warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm 3. wykonaniu nawierzchni zjazdów z: a) kostki betonowej grub. 8 cm , b) podsypki cem.piask. O 1:4 gr. 3 cm, c) podbudowy z kruszywa łamanego stab.mech 0/3 2.0, d) warstwa z piasku średniego gr. 10 cm. 4. regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych zlokalizowanych w obrębie prowadzonych prac. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 48 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w dokumentacjach projektowych na wykonanie zadania oraz w Specyfikacjach Technicznych, które są dostępne w Wydziale Dróg i Komunikacji Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Floriana 9 w pokoju nr 12 oraz na stronie internetowej BIP UM Skierniewice (załączniki do ogłoszenia o zamówieniu). Uwaga! Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podani w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi oraz w porozumieniu z projektantem. Podział zamówienia na części Zamówienie dzieli się na następujące części stanowiące odrębne zadania inwestycyjne: 1) Część I - Remont nawierzchni parkingu i chodnika przy bud. Mszczonowska 47 i 49, 2) Część II - Budowa chodnika na odc. ul. Kopernika, 3) Część III - Utwardzenie terenu przy ul. Mickiewicza, 4) Część IV - Remont chodnika wraz z wymianą krawężnika przy ul. Trzcińskiej od. od ul. Kopernika do ul. Cichej, 5) Część V - Budowa chodnika w ul. Chabrowej. Termin wykonania zamówienia Zamówienie należy zrealizować w terminach: a) Część I - do 15 października 2014 r. b) Część II - do 15 października 2014 r. c) Część III - do 15 października 2014 r. d) Część IV - do 15 października 2014 r. e) Część V - do 15 października 2014 r.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67, ust. 1, pkt 6 Ustawy. Zamówienia uzupełniające stanowić mogą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu zamówienia takiego samego rodzaju.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.24-4, 45.23.31.00-0, 45.31.10.00-0, 45.23.32.50-6, 45.23.32.90-8, 45.23.24.50-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część I zamówienia wg pkt. 4 SIWZ - w wysokości 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych), b) w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część II zamówienia wg pkt. 4 SIWZ - w wysokości 600,00 zł (sześćset złotych), c) w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część III zamówienia wg pkt. 4 SIWZ - w wysokości 18 000,00 zł (osiemnaście tysiący złotych). d) w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część IV zamówienia wg pkt. 4 SIWZ - w wysokości 2 000,00 zł ( dwa tysiące złotych). e) w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część V zamówienia wg pkt. 4 SIWZ - w wysokości 2 500,00 zł ( dwa tysiące pięćset złotych). 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy o nr konta: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA nr 81 1020 3352 0000 1402 0193 3969 z dopiskiem: DK - wadium do przetargu pn.: w przypadku złożenia oferty na zadanie stanowiące część I zamówienia: DK - wadium do przetargu pn.: Remont nawierzchni parkingu i chodnika przy bud. Mszczonowska 47 i 49 - część I, w przypadku złożenia oferty na zadanie stanowiące część II zamówienia: DK - wadium do przetargu pn.:Budowa chodnika na odc. ul. Kopernika - część II, w przypadku złożenia oferty na zadanie stanowiące część III zamówienia: DK - wadium do przetargu pn.: Utwardzenie terenu przy ul. Mickiewicza - część III. w przypadku złożenia oferty na zadanie stanowiące część IV zamówienia: DK - wadium do przetargu pn.: Remont chodnika wraz z wymianą krawężnika przy ul. Trzcińskiej od. od ul. Kopernika do ul. Cichej - część IV. w przypadku złożenia oferty na zadanie stanowiące część V zamówienia: DK - wadium do przetargu pn.: Budowa chodnika w ul. Chabrowej - część V. 5. Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym i jego zwrot nastąpi zgodnie z art. 46, ust. 4 ustawy Pzp. 6. Wadium w innych dopuszczonych formach należy wnieść w kasie Urzędu Miasta Skierniewice. 7. Zwrot wadium nastąpi w przypadkach i na warunkach przewidzianych w art. 46 Ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Wadium należy wnieść na okres związania ofertą

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w SIWZ oraz dostarczą dokumenty wymagane w SIWZ. Informacje dotyczące wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i oświadczeń zostały określone w pkt. 15 SIWZ. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzony w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b) Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże co najmniej dwie roboty budowlane wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, o wartości minimum: (a) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część I zamówienia - 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy parkingów, zjazdów, chodników z kostki betonowej o wartości minimum 100 000,00 zł brutto. (b) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część II zamówienia -25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy parkingów, zjazdów, chodników z kostki betonowej o wartości minimum 25 000,00 zł brutto. (c) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część III zamówienia - 800 000,00 zł (osiemset tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy parkingów, zjazdów, chodników z kostki betonowej o wartości minimum 800 000,00 zł brutto. (d) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część IV zamówienia - 90 000,00 zł (dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy parkingów, zjazdów, chodników z kostki betonowej o wartości minimum 90 000,00 zł brutto. (e) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część V zamówienia - 130 000,00 zł (sto trzydzieści tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy parkingów, zjazdów, chodników z kostki betonowej o wartości minimum 130 000,00 zł brutto. Wykonawca do oferty winien załączyć: Wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, o wartości minimum: (a) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część I zamówienia - 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy parkingów, zjazdów, chodników z kostki betonowej o wartości minimum 100 000,00 zł brutto. (b) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część II zamówienia - 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy parkingów, zjazdów, chodników z kostki betonowej o wartości minimum 25 000,00 zł brutto. (c) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część III zamówienia - 800 000,00 zł (osiemset tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy parkingów, zjazdów, chodników z kostki betonowej o wartości minimum 800 000,00 zł brutto. (d) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część IV zamówienia - 90 000,00 zł (dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy parkingów, zjazdów, chodników z kostki betonowej o wartości minimum 90 000,00 zł brutto. (e) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część V zamówienia - 130 000,00 zł (sto trzydzieści tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy parkingów, zjazdów, chodników z kostki betonowej o wartości minimum 130 000,00 zł brutto. Wykaz należy sporządzić wg załącznika nr 4. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzony w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzony w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzony w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: (a) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część I zamówienia - 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych), (b) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część II zamówienia 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych), (c) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część III zamówienia - 800 000,00 zł (osiemset tysięcy złotych). (d) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część IV zamówienia - 90 000,00 zł (dziewięćdziesiąt tysięcy złotych). (e) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część V zamówienia - 130 000,00 zł (sto trzydzieści tysięcy złotych). Zamawiający wymagał będzie przed podpisaniem umowy przedłożenia polisy OC o wartości minimum wartości kontraktu. Wykonawca do oferty winien załączyć: Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część I zamówienia - 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych), w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część II zamówienia - 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych), w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część III zamówienia - 800 000,00 zł (osiemset tysięcy złotych), w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część IV zamówienia - 90 000,00 zł (dziewięćdziesiąt tysięcy złotych). w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część V zamówienia - 130 000,00 zł (sto trzydzieści tysięcy złotych). Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzony w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykaz Cen - sporządzony wg załącznika 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 do SIWZ: a) Wykonawcy winni oddzielnie wycenić każdą pozycję w Wykazie Cen (CW) (załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 do SIWZ), przestrzegając zasad dotyczących wyliczenia wartości w każdej pozycji oraz podsumowania kwot ogólnych podanych w CW. Wykonawcy nie wolno zmieniać ilości podanych w CW, b) CW należy odczytywać łącznie z innymi dokumentami kontraktowymi. Przyjmuje się, iż Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, jakie mają zostać wykonane i sposobem ich wykonania. Całość Robót winna być wykonana zgodnie z zamierzeniem i przeznaczeniem przedmiotu zamówienia, c) ilości podane w każdej pozycji wykazu są wielkościami informacyjnymi, wskazującymi jedynie orientacyjny zakres prac, które powinny być wykonane dla skompletowania danego elementu (roboty), za którą przysługuje wyliczone dalej wynagrodzenie ryczałtowe i nie mają znaczenia przy rozliczaniu wartości danego elementu (roboty) po jego wykonaniu, d) niezależnie od wymienionego poprzednio przeznaczenia, ilości w CW zostały podane dla stworzenia wspólnych i porównywalnych wycen na potrzeby przetargu, e) krótkie opisy pozycji przedstawione w CW są podane tylko dla celów identyfikacyjnych i w żaden sposób nie modyfikują czy anulują szczegółowych opisów zawartych w specyfikacjach technicznych i projektach. 3. Potwierdzenie wniesienia wadium - wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt. 11 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, o wartości minimum: (a) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część I zamówienia - 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy parkingów, zjazdów, chodników z kostki betonowej o wartości minimum 100 000,00 zł brutto. (b) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część II zamówienia - 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy parkingów, zjazdów, chodników z kostki betonowej o wartości minimum 25 000,00 zł brutto. (c) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część III zamówienia - 800 000,00 zł (osiemset tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy parkingów, zjazdów, chodników z kostki betonowej o wartości minimum 800 000,00 zł brutto. (d) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część IV zamówienia - 90 000,00 zł (dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy parkingów, zjazdów, chodników z kostki betonowej o wartości minimum 90 000,00 zł brutto. (e) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część V zamówienia - 130 000,00 zł (sto trzydzieści tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy parkingów, zjazdów, chodników z kostki betonowej o wartości minimum 130 000,00 zł brutto. Wykaz należy sporządzić wg załącznika nr 4. 6. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 7.Informację dotyczącą podwykonawców i zakresu robót, który wykonawca zamierza im powierzyć - wg zał.6 Jeśli wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawców wówczas w załączniku nr 6 wpisuje Nie Dotyczy. Uwaga: W przypadku korzystania z podwykonawców, przed podpisaniem umowy z podwykonawcą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wzór umowy z podwykonawcą. 8.Informację o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 9.Pełnomocnictwo (gdy jest wymagane). 10.W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy do oferty należy dołączyć dokumenty: a) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy, b) dokumenty wymienione w punktach od 15.6 SIWZ do 15.9 SIWZ i 15.11 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot, c) pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 15 podmioty składają wspólnie jako konsorcjum, d) w przypadku ofert składanych wspólnie warunki zawarte w pkt. 15 muszą być spełnione wspólnie lub przynajmniej przez jeden podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: przedłużenia terminu realizacji, terminów płatności. Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę postanowień umowy pod warunkiem, że zmiany te wynikać będą z okoliczności nieprzewidzianych i niezawinionych przez Wykonawcę (warunki pogodowe, odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki terenowe, zwłoka lub odmowa w wydawaniu pozwoleń i uzgodnień przez odpowiednie urzędy, konieczność usunięcia błędów w dokumentacji projektowej). Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko poprzez zawarcie pisemnego aneksu pomiędzy stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, Wydział Dróg i Komunikacji pok. 12 (wejście od Pl. Św. Floriana).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, sekretariat pokój 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont nawierzchni parkingu i chodnika przy bud. Mszczonowska 47 i 49.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegać będą między innymi na wykonaniu remontu nawierzchni placu i chodników oraz remont opaski i zjazdu o : 1) Konstrukcja nawierzchni chodników: a) kostka betonowa gr. 6 cm szara, b) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm, c) podbudowa z kruszywa łamanego 0/31.5 gr. 10 cm, d) warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm. 2) Konstrukcja nawierzchni placu: a) kostka betonowa gr. 8 cm szara, b) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 8 cm, 3) Konstrukcja nawierzchni opaski: a) kostka betonowa gr. 8 cm szara, b) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 4 cm, c) podbudowa z kruszywa łamanego 0/31.5 gr. 10 cm, d) warstwa piasku średniego gr. 15cm, 4) Regulacji wysokościowej urządzeń podziemnych zlokalizowanych w obrębie prowadzonych prac. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.24-4, 45.23.31.00-0, 45.31.10.00-0, 45.23.32.50-6, 45.23.32.90-8, 45.23.24.50-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa chodnika na odc. ul. Kopernika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegać będą między innymi na budowie przy krawędzi jezdni chodnika o szerokości 2,00 m o konstrukcji: a) kostka betonowa gr. 6 cm szara, b) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, c) podbudowa z kruszywa łamanego 0/31.5 gr. 15 cm, d) warstwa piasku średniego gr. 10cm, Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.24-4, 45.23.31.00-0, 45.31.10.00-0, 45.23.32.50-6, 45.23.32.90-8, 45.23.24.50-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utwardzenie terenu przy ul. Mickiewicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegać będą między innymi na: 1) rozebraniu istniejących nawierzchni zjazdów, budynku, wycinka i wykarczowanie drzew 2) wykonaniu nawierzchni miejsc postojowych i dojazdów o konstrukcji: a) kostki betonowej grub. 8 cm, b) podsypki cem.piask. O 1:4 4 cm, c) podbudowy z kruszywa łamanego stab.mech 0/63 18 cm, d) kruszywo naturalne (pospółka) gr. 10 cm, 3) wykonanie nawierzchni zjazdów z: a) kostki betonowej fazowana grub. 8cm, b) podsypki cementowo-piaskowej 1:4 grub. 4 cm, c) podbudowa z kruszywa łamanego stab.mech. 0/63 18 cm, d) kruszywo naturalne (pospółka) gr. 10 cm, 4) wykonanie odwodnienia placu, 5) odbudowanie nawierzchni jedni po robotach kanalizacyjnych, 6) wykonanie oświetlenia placu. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.24-4, 45.23.31.00-0, 45.31.10.00-0, 45.23.32.50-6, 45.23.32.90-8, 45.23.24.50-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont chodnika wraz z wymianą krawężnika przy ul. Trzcińskiej od. od ul. Kopernika do ul. Cichej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegać będą między innymi na wykonaniu remontu chodników i krawężników: 1) konstrukcja nawierzchni chodników: - kostka betonowa gr. 6 cm szara, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31.5 gr. 15 cm, - warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm, 2) krawężniki betonowe 15x30 cm na ławie z betonu C12/15 z oporem o przekroju ławy 0,075 m2, 3) obrzeża betonowe 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej o Rm=5MPa gr. 5 cm i szer. 13 cm, 4) regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych zlokalizowanych w obrębie prowadzonych prac. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.24-4, 45.23.31.00-0, 45.31.10.00-0, 45.23.32.50-6, 45.23.32.90-8, 45.23.24.50-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Budowa chodnika w ul. Chabrowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegać będą między innymi na: 1. rozebraniu istniejących nawierzchni z kostki betonowej, krawężników i obrzeży, 2. wykonaniu nawierzchni chodnika z: a) kostki betonowej grub. 8 cm , b) podsypki cem.piask. O 1:4 gr. 3 cm, c) podbudowy z kruszywa łamanego stab.mech 0/31.5, d) warstwy odcinającej z piasku gr. 10 cm 3. wykonaniu nawierzchni zjazdów z: a) kostki betonowej grub. 8 cm , b) podsypki cem.piask. O 1:4 gr. 3 cm, c) podbudowy z kruszywa łamanego stab.mech 0/3 2.0, d) warstwa z piasku średniego gr. 10 cm. 4. regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych zlokalizowanych w obrębie prowadzonych prac. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.24-4, 45.23.31.00-0, 45.31.10.00-0, 45.23.32.50-6, 45.23.32.90-8, 45.23.24.50-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.