eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Realizacja projektu pn. Modernizacja Poradni Kardiologicznej Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu, EO/16PN/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-22

Zabrze: Realizacja projektu pn. Modernizacja Poradni Kardiologicznej Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu, EO/16PN/2009
Numer ogłoszenia: 248968 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu , ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3732308, 3732346, faks 032 3732308, 3732346.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja projektu pn. Modernizacja Poradni Kardiologicznej Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu, EO/16PN/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej w zakresie: 1. Modernizacja pomieszczeń - zoptymalizowanie układu funkcjonalnego w ramach których przewiduje się wymianę części elementów budowlanych, wykończeniowych, wyposażenia wnętrz w pomieszczeniu nr 007 - pokój pielęgniarek 2. Roboty instalacyjne w zakresie wymiany: - instalacji wodno-kanalizacyjne, c.o, - kanalizacji zewnętrznej-częściowo - instalacji wentylacji, klimatyzacji - instalacji elektrycznych wewnętrznych, - instalacji słaboprądowych: telefonicznych, komputerowych, przeciw pożarowych, gazów medycznych tlenu i próżni Załączniki: I. Projekt budowlano wykonawczy w tym: - Architektura - Konstrukcje - Instalacje sanitarne - wodno-kanalizacyjne, c.o. gazy medyczne, wentylacja mechaniczna i klimatyzacja - Instalacje elektryczne - Instalacje słaboprądowe II. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: - Roboty budowlane, instalacyjne: wodno-kanalizacyjne, c.o., wentylacja mechaniczna, klimatyzacja, instalacja tlenu i próżni, instalacje elektryczne wewnętrzne, instalacje słaboprądowe III. Przedmiary robót: -branża budowlana -branża elektryczna wewnętrzna -instalacja słaboprądowa -instalacja wentylacji, klimatyzacji, gazów medycznych -instalacja wewnętrzna wodno-kanalizacyjne i c.o. -kanalizacja zewnętrzna -wyposażenie wnętrz - pokój pielęgniarek (007) -aneks do przedmiaru robót budowlano-instalacyjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 14 719,26 zł (słownie: czternaścietysięcysiedemsetdziewiętnaściezłoty 26/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to znaczy wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną w obiektach służby zdrowia obejmującą budowę budynku, rozbudowę budynku lub remont budynku o wartości brutto nie niższej niż 550 000,00 a także zapewnią osoby pełniące stanowiska kierownicze o poniższych uprawnieniach, wymaganych ustawą Prawo budowlane: Kierownik robót - doświadczenie zawodowe przynajmniej 3 lata od uzyskania uprawnień budowlanych w branży konstrukcyjno-budowlanej, zrzeszenie w Izbie Inżynieryjnej Budownictwa (aktualna opłata), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to znaczy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł., d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, e) wniosą wadium na warunkach określonych w części XVIII niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. w celu potwierdzenia warunku określonego w cz. XII pkt 1 ppkt b) SIWZ należy dostarczyć: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej w obiektach służby zdrowia obejmującej budowę budynku, rozbudowę budynku lub remont budynku, o wartości brutto nie niższej niż 550 000,00, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi mogą być np. referencje, rekomendacje, listy polecające, opinie itp. Z treści w/w dokumentów winno jednoznacznie wynikać, iż dotyczą one przedstawionych w wykazie robót. b) wykaz osób pełniących stanowiska kierownicze o poniższych uprawnieniach, wymaganych ustawą Prawo budowlane: Kierownik robót - doświadczenie zawodowe przynajmniej 3 lata od uzyskania uprawnień budowlanych w branży konstrukcyjno-budowlanej, zrzeszenie w Izbie Inżynieryjnej Budownictwa (aktualna opłata) oraz dokumenty potwierdzające, że osoba na powyższym stanowisku posiada ww. uprawnienia, c) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia, d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w cz. XIII pkt 1 ppkt 3c), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4. w celu potwierdzenia warunku określonego w cz. XII pkt 1 ppkt c) SIWZ należy dostarczyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. 5. oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 6. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z art. 24 ustawy- załącznik nr 4 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klinika-zabrze.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu ul. M. Skłodowskiej-Curie 10 41-800 Zabrze.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu ul. M. Skłodowskiej-Curie 10 41-800 Zabrze Sekretariat Dyrekcji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: Warunki dodatkowe: - zaoferują minimalny okres gwarancji 36 miesięcy - termin płatności do 30 dni od momentu otrzymania faktury 2. Dokumenty przedmiotowe dodatkowo wymagane: a) Formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ; b) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie Przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, c) Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia d) Harmonogram rzeczowo-finansowy e) Wykonawca, który przy realizacji zamówienia zamierza korzystać z pomocy podwykonawców zobowiązany jest wyraźnie wskazać w swojej ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - wypełnić załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5% ceny całkowitej oferty. Zabezpieczenie należy wnieść przed podpisaniem umowy. 4. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.