eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › 122/U/PN/2014 - Zakup usługi serwisowania i konserwacji instalacji wentylacyjnych dla Wrocławskiego Centrum Badań EIT+

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-01

Wrocław: 122/U/PN/2014 - Zakup usługi serwisowania i konserwacji instalacji wentylacyjnych dla Wrocławskiego Centrum Badań EIT+
Numer ogłoszenia: 248967 - 2014; data zamieszczenia: 01.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o. , ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 720 16 28, faks +48 71 720 16 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eitplus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 122/U/PN/2014 - Zakup usługi serwisowania i konserwacji instalacji wentylacyjnych dla Wrocławskiego Centrum Badań EIT+.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania i konserwacji instalacji wentylacyjnych w budynkach Wrocławskiego Centrum Badań EIT+. 2. Wykonawca musi posiadać autoryzacje na serwisowanie następujących producentów: VTS, Nordmann, Venture Industries. Zamawiający uzna wymóg za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że posiada autoryzacje (podpisując zał. nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy). Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających autoryzacje przed podpisaniem umowy. 3. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi następujące rodzaje dokumentów potwierdzających kwalifikacje: SEP E1, E2, D1, D2.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas przywrócenia prawidłowej pracy przy naprawach - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zgodnie z art. 144 cytowanej ustawy z dnia 29 stycznia 2004r . - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków: a) zmiana terminu wykonania Umowy w wyniku dokonanych pomiędzy Stronami uzgodnień dotyczących skrócenia terminu wykonania przedmiotu Umowy, b) zmiana nazwy, siedziby Stron, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, c) zmniejszenie zakresu prac i wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, w szczególności z powodu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części lub całości przedmiotu Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, d) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy, e) zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy w wyniku zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację Umowy, f) zmiana stawki podatku VAT, g) zmiana listy osób, którymi Wykonawca będzie posługiwać się przy realizacji Umowy, stanowiącej Załącznik nr 4 do Umowy, dokonana zgodnie z § 2 ust. 10 - 12 Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eitplus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Sp. z o. o. ul. Stabłowicka 147 54-066 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Sp. z o. o. ul. Stabłowicka 147 54-066 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie realizowane w ramach projektów: 1. Wykorzystanie nanotechnologii w nowoczesnych materiałach, realizowanego zgodnie z umową nr POIG.0101.02-02-002/08-00 w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Badania i rozwój nowoczesnych technologii . Wsparcie badań naukowych dla budowy gospodarki opartej na wiedzy. Strategiczne programy badań naukowych i prac rozwojowych. 2. Biotechnologie i zaawansowane technologie medyczne, realizowanego zgodnie z umową nr POIG.01.01.02-02-02-003/08-00 w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Badania i rozwój nowoczesnych technologii . Wsparcie badań naukowych dla budowy gospodarki opartej na wiedzy. Strategiczne programy badań naukowych i prac rozwojowych. 3. Dolnośląskie Centrum Materiałów i Biomateriałów, Wrocławskie Centrum Badań EIT+, realizowanego zgodnie z umową nr POIG.02.02.00-02.001/09-00 w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Infrastruktura sfery B+R. Wsparcie tworzenia wspólnej infrastruktury badawczej jednostek naukowych. 4. AKCELERATOR EIT+ spółek innowacyjnych o hybrydowym profilu branżowym, realizowanego zgodnie z Decyzją Zarządu z dnia 7 marca 2013. 5. Action to Support Photonic Innovation Clusters in Europe, realizowanego zgodnie z umową nr 287637 w ramach 7 Programu Ramowego Unii Europejskiej. Działanie koordynacyjne i wspierające (Coordination and suport actions). 6. The theoretical, empirical and policy foundations for building social innovation in Europe, realizowanego zgodnie z umową nr 290771 w ramach 7 Programu Ramowego Unii Europejskiej. Program Współpraca (Collaborative projects). 7. Międzynarodowa ochrona wynalazków w obszarze biotechnologii, wspierających wzrost konkurencyjności polskich przedsiębiorstw, realizowanego zgodnie z umową nr UDA-POING.01.03.02-02-139/11-00 w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Badania i rozwój nowoczesnych technologii. Wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorstw realizowanych przez jednostki naukowe. Wsparcie ochrony własności przemysłowej tworzonej w jednostkach naukowych w wyniku prac B+R. 8. Elastyczne polimerowe ogniwa słoneczne z ulepszoną długookresową stabilnością, realizowanego zgodnie z umową nr LIDER/09/129/L-3/11/NCBR/2012 w ramach Programu Lider III Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. 9. Developing New technology for sensitive gas sensing and its application to methane monitoring, realizowanego zgodnie z umową nr HOMING PLUS/2012-6/8 w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Badania i rozwój nowoczesnych technologii. Wzmocnienie potencjału kadrowego nauki. Program Homing Plus realizowany przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej. 10. BBMRI - Large Prospective Cohorts, realizowanego zgodnie z umową nr 313040 w ramach 7 Programu Ramowego Unii Europejskiej. Działanie koordynacyjne i wspierające (Coordination and suport actions). 11. Nowe polimerowe ogniwa fotowoltaiczne: Badanie wpływu budowy polimeru, architektury ognowa oraz rodzaju domieszki na sprawność polimerowych ogniw słonecznych opartych na poliazometinach i politiofenach, realizowanego zgodnie z umową nr PBS1/A5/27/2012 w ramach Programu Badań Stosowanych Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. 12. ML System, realizowanego zgodnie z umową nr 1.4/2013/02 (WCB/2/03/2013/DRB) w ramach Projektu komercyjnego. 13. Partner Grant Agreement (PGA) 2014, realizowanego w ramach programu PGA2014. 14. RIC M&C 2014 w ramach programu PGA2014. 15. PIP M&C 2014 w ramach programu PGA2014. 16. Outreach 2014 w ramach programu PGA2014. 17. Innovation & Pathfinder 2014 w ramach programu PGA2014. 18. Pioneer Cities 2014 (MTH) w ramach programu PGA2014. 19. Co - Mentoring 2014 w ramach programu PGA2014. 20. Education 2014 w ramach programu PGA2014. 21. Green Infra M&C 2014 w ramach programu PGA2014. 22. GreenhouseGasses 2014 w ramach programu PGA2014. 23. PPIA 2014 w ramach programu PGA2014. 24. ATLA 2014 realizowanego zgodnie z umową nr APF0023_2014-4.4-283_P021-09 w ramach programu PGA2014..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.