eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ziębice › Wykonanie usług edukacyjnych obejmujących przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów biorących udział w projekcie Uczeń z klasą -wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach w klasach IV - VI Szkoły Podstawowej nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-27

Ziębice: Wykonanie usług edukacyjnych obejmujących przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów biorących udział w projekcie Uczeń z klasą -wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach w klasach IV - VI Szkoły Podstawowej nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach
Numer ogłoszenia: 248946 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ziębice , ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8163870, faks 074 8191212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług edukacyjnych obejmujących przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów biorących udział w projekcie Uczeń z klasą -wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach w klasach IV - VI Szkoły Podstawowej nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa nadana zamówieniu: Wykonanie usług edukacyjnych obejmujących przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów biorących udział w projekcie Uczeń z klasą - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach w klasach IV - VI Szkoły Podstawowej nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów biorących udział w projekcie Uczeń z klasą - wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach w klasach IV - VI Szkoły Podstawowej nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiotowy projekt jest realizowany przez Gminę Ziębice. Miejsce realizacji zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach adres Plac Wolności 1, 57-220 Ziębice (Zamawiający udostępnia miejsce prowadzenia zajęć) Zajęcia odbywać się będą w roku szkolnym (z wyłączeniem zimowej przerwy świątecznej, ferii zimowych oraz wiosennej przerwy świątecznej) w godzinach: od 13:30 do 17:30 od poniedziałku do piątku w Szkole Podstawowej nr 2 w Ziębicach. Zajęcia prowadzone w poszczególnych grupach nie mogą pokrywać się z godzinami lekcyjnymi uczniów danej grupy. Terminy świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem będą dostosowane do planów zajęć beneficjentów, a Wykonawca będzie gotowy do pracy we wskazanym przez Zamawiającego czasie. Wykonawcy zobowiązują się do świadczenia usług edukacyjnych według harmonogramów uzgodnionych i zatwierdzonych przez Zamawiającego (który będzie działał w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem projektu), dostosowując czas przeprowadzenia zajęć do szkolnych planów lekcji i możliwości organizacyjnych szkoły. Wykonawca musi w pełni dostosować się do harmonogramu zajęć, co wymagać będzie dyspozycyjności Wykonawcy. Powyższe podyktowane jest m.in. koniecznością dostosowania harmonogramu zajęć do szkolnych planów lekcji, możliwości organizacyjnych szkoły. Godzina zajęć rozwijających uzdolnienia w ramach kół i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych rozwijających umiejętności kluczowe trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych (korekcyjno - kompensacyjnych, zajęć o charakterze terapeutycznym) - 60 minut. Wskazana liczba godzin w danej części stanowi maksymalną ilość godzin lekcyjnych możliwą do realizacji w ramach niniejszego zamówienia. Liczba ta może ulec zmniejszeniu ze względu na planowaną rekrutację uczestników projektu na rok szkolny 2013/2014 oraz ze względu na inne zdarzenia losowe, których zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. W takim przypadku wynagrodzenie zostanie wpłacone adekwatnie do liczby przeprowadzonych godzin. Wskazana powyżej liczebność grup po przeprowadzeniu rekrutacji może ulec zwiększeniu, lub zmniejszeniu nie wpłynie to jednak na zmianę liczby godzin zajęć, ani zwiększenie wynagrodzenia. Podana liczba dzieci w poszczególnych częściach zamówienia jak i w poszczególnych grupach jest liczbą szacunkową, która może zostać zwiększona lub zmniejszona co również nie ma wpływu na wynagrodzenie Wykonawcy. Poszczególne grupy zostały zaplanowane do projektu zgodnie z rozporządzeniem z dnia 30 kwietnia 2013 roku Ministra Edukacji Narodowej w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. 2013 poz. 532), gdzie grupy na poszczególnych zajęciach mogą liczyć ilość dzieci nie większą niż wskazaną w rozporządzeniu. Zamówienie podzielone jest na 12 części, Każda część stanowi odrębne zamówienie. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedno lub więcej części. Oferta składana jest na każdą część odrębnie. Część nr 1. Prowadzenie zajęć z koła matematycznego I grupa - 12 godz + 3 godz. zajęć e-learningowych (8 godz. + 2 godz. zajęć e-learningowych XI-XII 2013, 4 godz. + 1 godz. zajęć e-learningowych I 2014) - 7 uczniów II grupa - 12 godz. + 3 godz. zajęć e-learningowych (II - IV 2014) - 7 uczniów III grupa - 12 godz. + 3 godz. zajęć e-learningowych (III - V 2014) - 8 uczniów Razem liczba godzin - 45 Część nr 2. Prowadzenie zajęć z koła plastycznego I grupa - 12 godz. (5 godz. XI-XII 2013 i 7 godz. I - II 2014) - 6 uczniów II grupa - 12 godz. (III - V 2014) - 6 uczniów Razem liczba godzin - 24 Część nr 3. Prowadzenie zajęć z koła informatycznego I grupa - 12 godz. + 3 godz. zajęć e-learningowych (4 godz. + 1 godz. zajęć e-learningowych XI-XII 2013 i 8 godz. + 2 godz. zajęć e-learningowych I - III 2014) - 8 uczniów II grupa - 12 godz. + 3 godz. lekcyjne zajęć e-learningowych (III - V 2014) - 8 uczniów Razem liczba godzin - 30 Część nr 4. Prowadzenie zajęć z koła przyrodniczego I grupa - 12 godz. + 3 godz. zajęć e-learningowych (8 godz.+ 2 godz. zajęć e-learningowych XI-XII 2013 i 4 godz. + 1 godz. zajęć e-learningowych I - II 2014) - 5 uczniów II grupa - 12 godz. + 3 godz. zajęć e-learningowych (III - V 2014) - 5 uczniów Razem liczba godzin - 30 Część nr 5. Prowadzenie zajęć z koła czytelniczo - medialnego I grupa - 12 godz. (6 godz. XI-XII 2013 i 6 godz. I - II 2014) - 7 uczniów II grupa - 12 godz. (III - V 2014) - 6 uczniów Razem liczba godzin - 24 Część nr 6. Prowadzenie zajęć z koła sportowego I grupa - piłka ręczna - 10 godz. (5 godz. XI-XII 2013 i 5 godz. I - II 2014) - 8 uczniów II grupa - koszykówka - 10 godz. (II - IV 2014) - 7 uczniów III grupa - piłka nożna - 10 godz. (III - V 2014) - 7 uczniów Razem liczba godzin - 30 Część nr 7. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego I grupa - 12 godz. + 3 godz. zajęć e-learningowych (4 godz. + 1 godz. zajęć e-learningowych XI-XII 2013 i 8 godz. + 2 godz. zajęć e-learningowych I - III 2014) - 8 uczniów II grupa - 12 godz. + 3 godz. zajęć e-learningowych (III - V 2014) - 8 uczniów Razem liczba godzin - 30 Część nr 8. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego I grupa - 12 godz. + 3 godz. zajęć e-learningowych (8 godz. + 2 godz. zajęć e-learningowych XI-XII 2013 i 4 godz. + 1 godz. zajęć e-learningowych I - II 2014) - 6 uczniów II grupa - 12 godz. + 3 godz. zajęć e-learningowych (I - III 2014) - 6 uczniów III grupa - 12 godz. + 3 godz. zajęć e-learningowych (III - V 2014) - 8 uczniów Razem liczba godzin - 45 Część nr 9. Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki I grupa - 12 godz. + 3 godz. zajęć e-learningowych (4 godz. + 1 godz. zajęć e-learningowych XI-XII 2013 i 8 godz. + 2 godz. zajęć e-learningowych I - III 2014) - 8 uczniów II grupa - 12 godz. + 3 godz. zajęć e-learningowych (III - V 2014) - 8 uczniów Razem liczba godzin - 30 Część nr 10. Prowadzenie zajęć korekcyjno - kompensacyjnych I grupa - 7 godz. XI - XII 2013 - 4 uczniów II grupa - 7 godz. XI - XII 2013 - 5 uczniów III grupa - 7 godz. I - II 2014 - 5 uczniów IV grupa - 7 godz. I - II 2014 - 4 uczniów V grupa - 7 godz. III - IV 2014 - 4 uczniów VI grupa - 7 godz. III - IV 2014 - 5 uczniów VII grupa - 7 godz. IV - V 2014 5 uczniów VIII grupa - 7 godz. IV - V 2014 - 5 uczniów Razem liczba godzin - 56 Część nr 11. Prowadzenie zajęć z dysleksji I grupa - 10 godz. (5 godz. XI-XII 2013, 5 godz. I - II 2014) - 5 uczniów II grupa - 10 godz. (III - V 2014) - 6 uczniów Razem liczba godzin - 20 Część nr 12. Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych dla uczniów z orzeczeniem kształcenia specjalnego 15 godz. (4 godz. XI - XII 2013, 11 godz. I - V 2014) - 4 uczniów Razem liczba godzin - 15 Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje odpowiadające przedmiotowi zamówienia dla odpowiedniej części, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz. U.2009, Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. (zamawiający zamieści niniejsze rozporządzenie jako załącznik do SIWZ) oraz doświadczenia co najmniej w wymiarze 1 roku pracy (roku szkolnego) na stanowisku nauczyciela (przez nauczyciela należy rozumieć nauczycieli wychowawców i innych pracowników pedagogicznych wymienionych w art. 1 ust 1 pkt 1,2 i 4 oraz ust 2 pkt 1a i 2 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 roku - Karta Nauczyciela (Dz.U. 2006 nr 97, poz 674 z późn. zm) - złoży oświadczenie że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający zaleca aby wykonawca dołączył dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe tj. Dyplomy ukończenia szkół, zaświadczenia, itp. oraz referencje, oraz świadectwa pracy potwierdzające min 1 rok stażu pracy na stanowisku nauczyciela. Powyższe dokumenty będą pomocne przy sprawdzeniu czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Nie dołączenie powyższych dokumentów nie będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy czy odrzuceniem oferty. Wykonawca musi zapewnić osoby zdolne do wykonania zamówienia w ten sposób, że jedna osoba zdolna do wykonania zamówienia może wykonywać zamówienie nie więcej niż w jednej części co oznacza, że Wykonawca, który będzie składał ofertę na kilka części musi zapewnić odpowiednią ilość osób zdolnych do wykonania zamówienia. Uwaga: Zamawiający określając wymóg w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , dopuszcza osoby które posiadają kwalifikacje wydane na podstawie ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394), Potencjalni Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą spełnić ten warunek posiadając równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty do oferty: 1) Pełnomocnictwo w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik, 2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem na zał. 7 do SIWZ Zamawiający wymaga aby Wykonawca, który powołuje się na potencjał osób zdolnych do wykonania zamówienia, wykazał obowiązkowy udział tych osób w wykonaniu zamówienia Odwoływanie się do potencjału podmiotów trzecich jest uprawnieniem wykonawcy. Jeżeli z niego korzysta, zobowiązany jest zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykazać, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Wykonawca musi po pierwsze: wskazać zasoby którymi będzie dysponował a zamawiający oceni, czy są one wystarczające do należytego wykonania zamówienia, po drugie: wykonawca zobowiązany jest wykazać dostępność tych zasobów, a więc określić m.in. stosunek łączący go z podmiotem trzecim. Jeżeli w ocenie zamawiającego informacje będą niewystarczające, tj. zamawiający uzna, iż wykonawca w niewystarczający sposób udowodnił dysponowanie niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia zasobami podmiotów trzecich, może żądać właściwych dowodów, a w szczególności zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy a) działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, które wystąpią po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których ich skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty, b) Zmiana terminu spowodowana wprowadzeniem zmian w projekcie a zmiana projektu została pozytywnie zaopiniowana przez Instytucję Pośredniczącą. 2) Zmiana osób zdolnych do wykonania zamówienia Zmiana może nastąpić pod warunkiem wskazania osoby która spełnia warunek określony w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wskazany przez Zamawiającego w SIWZ. 3) Zamawiający nie przewiduje zmian do umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT (jeśli usługa jest objęta podatkiem VAT) 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Zamiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziebice.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ziębicach, ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice pokój nr 20b II piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ziębicach, ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice pokój nr 10 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie w ramach projektu Uczeń z klasą -wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z SP nr 2 w Ziębicach w klasach IV - VI Szkoły Podstawowej nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 1. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ 2. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH 3. ROZLICZENIA BĘDĄ PROWADZONE W WALUCIE PLN 4. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE AUKCJI ELEKTRONICZNEJ 5. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WYMAGAŃ, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 4 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 6. INFORMACJA DOTYCZĄCA UDZIAŁU PODWYKONAWCÓW W PRZEDMIOCIE ZAMÓWIENIA 1) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia. 2) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. 3) Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, winno nastąpić poprzez określenie jej rodzaju i zakresu. 4) Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu umowę zawartą z podwykonawcą ze wskazaniem tej części zamówienia, którą zamierza powierzyć mu do wykonania. OTWARCIE OFERT NASTĄPI W DNIU 05.07.2013 ROKU O GODZ. 10:30 W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO TJ. W URZĘDZIE MIEJSKIM W ZIĘBICACH UL. PRZEMYSŁOWA 10, 57-220 ZIĘBICE POKÓJ NR 2 SALA NARAD.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć z koła matematycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I grupa - 12 godz + 3 godz. zajęć e-learningowych (8 godz. + 2 godz. zajęć e-learningowych XI-XII 2013, 4 godz. + 1 godz. zajęć e-learningowych I 2014) - 7 uczniów II grupa - 12 godz. + 3 godz. zajęć e-learningowych (II - IV 2014) - 7 uczniów III grupa - 12 godz. + 3 godz. zajęć e-learningowych (III - V 2014) - 8 uczniów Razem liczba godzin - 45.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć z koła plastycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I grupa - 12 godz. (5 godz. XI-XII 2013 i 7 godz. I - II 2014) - 6 uczniów II grupa - 12 godz. (III - V 2014) - 6 uczniów Razem liczba godzin - 24.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie zajęć z koła informatycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I grupa - 12 godz. + 3 godz. zajęć e-learningowych (4 godz. + 1 godz. zajęć e-learningowych XI-XII 2013 i 8 godz. + 2 godz. zajęć e-learningowych I - III 2014) - 8 uczniów II grupa - 12 godz. + 3 godz. lekcyjne zajęć e-learningowych (III - V 2014) - 8 uczniów Razem liczba godzin - 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie zajęć z koła przyrodniczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I grupa - 12 godz. + 3 godz. zajęć e-learningowych (8 godz.+ 2 godz. zajęć e-learningowych XI-XII 2013 i 4 godz. + 1 godz. zajęć e-learningowych I - II 2014) - 5 uczniów II grupa - 12 godz. + 3 godz. zajęć e-learningowych (III - V 2014) - 5 uczniów Razem liczba godzin - 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie zajęć z koła czytelniczo - medialnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I grupa - 12 godz. (6 godz. XI-XII 2013 i 6 godz. I - II 2014) - 7 uczniów II grupa - 12 godz. (III - V 2014) - 6 uczniów Razem liczba godzin - 24.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prowadzenie zajęć z koła sportowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I grupa - piłka ręczna - 10 godz. (5 godz. XI-XII 2013 i 5 godz. I - II 2014) - 8 uczniów II grupa - koszykówka - 10 godz. (II - IV 2014) - 7 uczniów III grupa - piłka nożna - 10 godz. (III - V 2014) - 7 uczniów Razem liczba godzin - 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka angielskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I grupa - 12 godz. + 3 godz. zajęć e-learningowych (4 godz. + 1 godz. zajęć e-learningowych XI-XII 2013 i 8 godz. + 2 godz. zajęć e-learningowych I - III 2014) - 8 uczniów II grupa - 12 godz. + 3 godz. zajęć e-learningowych (III - V 2014) - 8 uczniów Razem liczba godzin - 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Prowadzenie zajęć wyrównawczych z języka polskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I grupa - 12 godz. + 3 godz. zajęć e-learningowych (8 godz. + 2 godz. zajęć e-learningowych XI-XII 2013 i 4 godz. + 1 godz. zajęć e-learningowych I - II 2014) - 6 uczniów II grupa - 12 godz. + 3 godz. zajęć e-learningowych (I - III 2014) - 6 uczniów III grupa - 12 godz. + 3 godz. zajęć e-learningowych (III - V 2014) - 8 uczniów Razem liczba godzin - 45.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Prowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I grupa - 12 godz. + 3 godz. zajęć e-learningowych (4 godz. + 1 godz. zajęć e-learningowych XI-XII 2013 i 8 godz. + 2 godz. zajęć e-learningowych I - III 2014) - 8 uczniów II grupa - 12 godz. + 3 godz. zajęć e-learningowych (III - V 2014) - 8 uczniów Razem liczba godzin - 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Prowadzenie zajęć korekcyjno - kompensacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I grupa - 7 godz. XI - XII 2013 - 4 uczniów II grupa - 7 godz. XI - XII 2013 - 5 uczniów III grupa - 7 godz. I - II 2014 - 5 uczniów IV grupa - 7 godz. I - II 2014 - 4 uczniów V grupa - 7 godz. III - IV 2014 - 4 uczniów VI grupa - 7 godz. III - IV 2014 - 5 uczniów VII grupa - 7 godz. IV - V 2014 5 uczniów VIII grupa - 7 godz. IV - V 2014 - 5 uczniów Razem liczba godzin - 56.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Prowadzenie zajęć z dysleksji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I grupa - 10 godz. (5 godz. XI-XII 2013, 5 godz. I - II 2014) - 5 uczniów II grupa - 10 godz. (III - V 2014) - 6 uczniów Razem liczba godzin - 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych dla uczniów z orzeczeniem kształcenia specjalnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 15 godz. (4 godz. XI - XII 2013, 11 godz. I - V 2014) - 4 uczniów Razem liczba godzin - 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.