eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrocza › Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Kozia Góra wraz z budową nawierzchni drogi Kosowo - Kozia Góra ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanym przez Gminę przez okres 10 lat.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-22

Mrocza: Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Kozia Góra wraz z budową nawierzchni drogi Kosowo - Kozia Góra ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanym przez Gminę przez okres 10 lat.
Numer ogłoszenia: 248916 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98374 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Mrocza, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867410, 3867420, faks 052 3856241.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Kozia Góra wraz z budową nawierzchni drogi Kosowo - Kozia Góra ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanym przez Gminę przez okres 10 lat..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. Budowę kanalizacji sanitarnej we wsi Kozia Góra wraz z budową nawierzchni drogi Kosowo - Kozia Góra zgodnie z poniższym opisem: Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie nawierzchni drogi gminnej na długości 818 mb, tj. odcinek łączący drogę wojewódzkę nr 241 Tuchola - Nakło z drogą gminną nr 090122 Kozia Góra - Drążonek. Utwardzona powierzchnia to 3.813 m2 - jezdnia o szer. 4,5 m z obustronnymi poboczami o szer. 0,75 m. 2) wykonanie kanalizacji sanitarnej dla wsi Kozia Góra Wrz z sieciową przepompownią ścieków. Dokładny zakres robót zawiera projekt budowlany oraz przedmiar robót - do wglądu Zamawiającego. 2. Usługa pośrednictwa finansowego. Polega na dokonaniu wykupu wierzytelności, jaką będzie wartość wykonanych robót budowlanych wraz z należnym podatkiem VAT. Wykonawca, jako Zbywca zapewni, że: 1) wykup wierzytelności będzie dokonany wyłącznie przez Bank działający na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997r Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2002r Nr 72 poz. 665 ) w terminie nieprzekraczalnym 30 dni od odbioru wykonanych robót i złożenia u Zamawiającego zatwierdzonej do rozliczenia przez Inspektora Nadzoru faktury za wykonane roboty - zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym wykonania robót, 2) po stronie wykonawcy robót oraz Banku nie powstanie roszczenie o zapłatę odsetek ustawowych, o których mowa w ustawie o terminach zapłaty w transakcjach handlowych, 3) Bank udzieli karencji w spłacie rat kapitałowych przez okres 12 miesięcy po zakończeniu i odbiorze robót budowlanych bez usterek, 4) rozpoczęcie spłaty kapitału nastąpi od dnia pierwszego następnego miesiąca po upływie okresu karencji, odsetki w okresie karencji płatne po upływie miesiąca od zakończenia i odbioru robót, 5) spłata wykupionej przez Bank wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego przez okres 10 lat w ratach miesięcznych, 6) odsetki pobierane przez Bank w okresie karencji i spłaty będą naliczane wyłącznie od niespłaconego kapitału wg stawki referencyjnej WIBOR 3M powiększonej o stałą i niezmienną marżę podaną w ofercie wykonawcy, 7) zmiana harmonogramu spłaty nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji przez Bank, 8) Bank nie może zbyć wykupionej wierzytelności innemu Bankowi lub innej osobie. 9) Bank nie będzie żądał innych informacji jak te, które wynikają z aktualnego Rozporządzenia Min. Fin. o sprawozdawczości budżetowej, W postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 20.06.2003r o terminach zapłaty w transakcjach handlowych - cyt. art. 4 ustawy nie stosuje się do: - umów, na podstawie, których są wykonywane czynności bankowe w rozumieniu art. 5 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665, z późn. zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ 3. Wykonanie robót budowlanych. 1) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ, z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego. 2) Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty, w tym dokumentację powykonawczą oraz niezbędne opinie i uzgodnienia w celu złożenia ich do organu nadzoru budowlanego w celu uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie. 3) Wykonywania przedmiotu zamówienia będzie się uważać za zakończone - odbiór ostateczny, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek. 4) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. 5) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz innym określonym w projekcie. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 6) Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące. 7) Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów równoważnych do materiałów wymienionych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom określonym w dokumentacji projektowej. 8) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru. 9) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót musza odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach - cyt.: a) USTAWA z dnia 16 kwietnia 2004 r.o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z dnia 30 kwietnia 2004 r.) Art. 4 Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, to jest ma właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych. Art. 5. 1. Wyrób budowlany nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest: - oznakowany CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo - umieszczony w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, albo - oznakowany, z zastrzeżeniem ust. 4, znakiem budowlanym, którego wzór określa załącznik nr 1 do niniejszej ustawy. 2. Oznakowanie CE wyrobu budowlanego, który nie stwarza szczególnego zagrożenia dla zdrowia lub bezpieczeństwa oraz nie odpowiada lub odpowiada częściowo specyfikacjom technicznym, o których mowa w ust. 1 pkt 1, jest także dopuszczalne, wyłącznie po dokonaniu stosownej oceny zgodności. b) USTAWA z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156 poz. 1118 z 2006 r.) Art. 10. Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi. 1.4 Podwykonawcy. Zamawiający wyraża zgodę na podzlecanie robót budowlanych podwykonawcom. W przypadku zatrudnienia podwykonawców do wykonania innych części zamówienia niż wymienione w ofercie Wykonawca zobowiązany będzie złożyć wniosek na piśmie do Zamawiającego o zaakceptowanie poszczególnych podwykonawców. Wraz z wnioskiem wykonawca przedstawi następujące dokumenty : a) projekt umowy z podwykonawcą uwzględniający postanowienia wynikające z wzoru umowy będącego załącznikiem do SIWZ, b) uprawnienia podwykonawcy, jeżeli powierzone prace wymagać będą posiadanie takich uprawnień, W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo niewyrażenia zgody na danego podwykonawcę. 4. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentacji projektowej. 2) Nie przewiduje się zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 ustawy Pzp. 3) Cena wykonania zdeklarowanej części zamówienia podana przez wykonawcę w ofercie jest ceną ostateczną i nie może podlegać jakimkolwiek podwyżkom. Cena oferty stanowi indywidualne ryzyko wykonawcy. 4) Do rozliczeń za wykonanie przedmiotu umowy mają zastosowanie przepisy art. 632 Kodeksu cywilnego. 5) Wynagrodzenie wykonawcy za wybrane części jest ceną ryczałtową i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu nie ma znaczenia na poprawność obliczenia ceny oferty. 6) Kwota wynagrodzenia ryczałtowego stanowić będzie maksymalną wartość zobowiązania za zakres przyjęty do umowy. 7) Zamawiający nie dopuszcza rozliczenia za wykonane części robót. 8) Rozliczenie z wykonawcą nastąpi poprzez wykup wierzytelności przez Bank wskazany przez wykonawcę w ofercie. Podstawą do wystawienia faktury i wykupu wierzytelności będzie protokół wykonania i odbioru robót (świadectwo końcowe). 9) Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia będzie odebrany bez usterek i spełniał będzie warunki jego przeznaczenia. 10) Postawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty) będzie kosztorys ofertowy opracowany przez wykonawcę metodą uproszczoną na podstawie dokumentacji projektowej, wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wniosków wynikłych po dokonanej wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót budowlanych. 11) Zamawiający przewiduje rozliczenia i spłaty wykonanych robót w następujący sposób: a) fakturowania wykonawca będzie mógł dokonać po zakończeniu i odbiorze robót, b) protokół wykonania robót ( świadectwo końcowe ) podlegać będzie zatwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru i upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, c) rozpoczęcie spłaty kapitału nastąpi od dnia pierwszego następnego miesiąca po upływie okresu karencji, d) spłata wykupionej przez Bank wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego przez okres 10 lat w ratach miesięcznych, z uwzględnieniem okresu karencji, e) odsetki pobierane przez Bank w okresie karencji i spłaty będą naliczane wyłącznie od niespłaconego kapitału wg stawki referencyjnej WIBOR 3M powiększonej o stałą i niezmienną marżę podaną w ofercie wykonawcy, f) w przypadku opóźnienia w zapłacie, w pierwszej kolejności na poczet spłaty zaliczane będą należne odsetki od zadłużenia przeterminowanego, a następnie zaległe i bieżąca rata kapitału, g) Zamawiający będzie miał możliwość dokonania wcześniejszej spłaty części lub całej kwoty zadłużenia przed terminem ostatecznej spłaty, a odsetki będą pobrane wyłącznie od faktycznego stanu zadłużenia w dniu spłaty, h) skrócenie spłaty inwestycji nie spowoduje naliczania dodatkowych opłat lub prowizji przez Bank, i) oprocentowanie, według którego naliczane będą odsetki, obliczane będzie w oparciu o zmienną stawkę referencyjną WIBOR 1M z 20 - go dnia ostatniego miesiąca każdego kwartału kalendarzowego lub ostatniego dnia roboczego przed tą datą, jeżeli w danym dniu nie ma notowania i mająca zastosowanie do wyznaczenia ceny nabycia wierzytelności począwszy od 25-go dnia tego miesiąca, powiększoną o stałą marżę = .... % w skali roku, j) jeżeli termin spłaty odsetek lub kapitału przypadać będzie na dzień ustawowo wolny od pracy, to termin spłaty ulegnie przesunięciu na następny dzień roboczy. k) Zamawiający będzie miał możliwość przesunięcia części spłaty zadłużenia po wcześniejszym pisemnym uzgodnieniu z Bankiem bez dodatkowych opłat bankowych. 12) Zamawiający wyraża zgodę na wykup wierzytelności przez Bank finansujący wykonawcę. Zabezpieczeniem finansowym będzie weksel własny in blanco wystawiony przez Zamawiającego. 13) Zamawiający zastrzega sobie nienaruszalność poniższych zasad spłaty wierzytelności przez cały okres spłaty: a) Bank nie może żądać od Zamawiającego spłaty zobowiązania przed umówionym okresem spłaty, b) spłata zobowiązania przez cały okres spłaty będzie realizowana na warunkach określonych w ofercie wykonawcy, c) wprowadzenie jakiejkolwiek zmiany systemu spłaty przez Bank finansujący wykonawcę, bez zgody Zamawiającego nie będzie obowiązujące, d) wykonawca lub Bank finansujący wykonawcę, nie może bez zgody Zamawiającego przekazać wierzytelności innemu Bankowi lub osobie trzeciej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 838892.09 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SOLO Tomasz Koczyński, ul. Transportowa 12, 89-500 Tuchola, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 838892.09
  • Oferta z najniższą ceną: 838892.09 oferta z najwyższą ceną: 838892.09
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.