eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej/sprzętu medycznego do wyposażenia Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Specjalistycznego im. S.Żeromskiego w Krakowie wraz ze szkoleniem personelu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-23

Kraków: Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej/sprzętu medycznego do wyposażenia Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Specjalistycznego im. S.Żeromskiego w Krakowie wraz ze szkoleniem personelu.
Numer ogłoszenia: 248910 - 2015; data zamieszczenia: 23.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72156 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej/sprzętu medycznego do wyposażenia Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Specjalistycznego im. S.Żeromskiego w Krakowie wraz ze szkoleniem personelu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup nowej aparatury medycznej oraz sprzętu medycznego rok produkcji 2014/2015, ich dostawa, montaż i uruchomienie wraz ze szkoleniem personelu w Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków w podziale na 6 grup: Grupa 1 - ssak elektryczny - 4 szt, Grupa 2: poz. 1 - wideolaryngoskop - laryngoskop do trudnej intubacji dorosłych - 1 szt, resuscytator dla dorosłych i dzieci - 12 szt., zestaw laryngoskopów - 2 szt, poz. 2 - bronchoskop intubacyjny optyczny - 1 szt, Grupa 3 - regulator do próżni - 12 szt, Grupa 4 - wózkowanna do transportu i mycia pacjenta - 1 szt, Grupa 5 - podnośnik pacjenta- 1 szt, Grupa 6: poz. 1 - łóżko anestezjologiczne z materacem przeciwodleżynowym - 10 szt, poz. 2 - łóżko anestezjologiczne z przechyłami bocznymi - 2 szt, 2. Sprzęt medyczny powinien być kompletny i po zainstalowaniu gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Dostawa i uruchomienie urządzeń medycznych nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Wykonawca przeszkoli w siedzibie Zamawiającego ok. 55 pielęgniarek w zakresie obsługi urządzeń medycznych, 2 techników w zakresie obsługi i wstępnego serwisowania ( diagnostyki ) dostarczonych urządzeń potwierdzonego certyfikatem. 4. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt medyczny na okres min. 24 m-cy od daty podpisania protokołu odbioru. 5. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do: - wykonania min. 1 przeglądu okresowego w ciągu 12 miesięcy. Po przeglądzie wydanie świadectwa sprawności i dokonanie odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym urządzenia z wyjątkiem sprzętu który nie posiada takiego dokumentu. Po zakończonym okresie gwarancji Wykonawca dodatkowo może zobowiązać się do wykonania min. 1 przeglądu okresowego w cenie oferty. Szczegółowe zapisy dotyczące wykonania min. 1 przeglądu okresowego w cenie oferty oraz udzielenia dodatkowego okresu gwarancji zawiera pkt. XV/3. SIWZ. 6. Wymagania dotyczące serwisu: a) czas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa) - 24 h od momentu zgłoszenia, b) maksymalny czas naprawy nie może przekroczyć: - 48 godzin od chwili zgłoszenia. Naprawa sprzętu medycznego przedłuża gwarancję o czas naprawy. c) możliwość zgłoszeń 24 godz/dobę, 365 dni/rok d) serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski e) instrukcja obsługi w języku polskim - w wersji papierowej i elektronicznej (wraz z dostawą urządzenia). 7. WYMAGANIA DODATKOWE Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zgodnie z art. 90 ust. 4 i 5 ustawy o wyrobach medycznych ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 ze zm. ). 8. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna przedmiot o parametrach nie gorszych niż parametry opisane w niniejszej w specyfikacji. 9. Zaoferowany sprzęt medyczny (z wyjątkiem grup: 4 i 5 ) musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 ze zm)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 33.17.22.00 - Urządzenia do resuscytacji 33.17.12.00 - Przyrządy do resuscytacji 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne 33.19.30.00 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Grupa 2: poz. 1 - wideolaryngoskop - laryngoskop do trudnej intubacji dorosłych - 1 szt, resuscytator dla dorosłych i dzieci - 12 szt., zestaw laryngoskopów - 2 szt, poz. 2 - bronchoskop intubacyjny optyczny - 1 szt,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Klastmed Grzegorz Żuchnik, ul. Pogodna 50 A, 20-337 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 182973,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100491,30

  • Oferta z najniższą ceną: 100491,30 / Oferta z najwyższą ceną: 100491,30

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: grupa 3- regulator do próżni - 12 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drager Polska Sp. z o.o.,, ul. Sułkowskiego 18 a, 85-655 Bydgoszcz, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59799,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57282,16

  • Oferta z najniższą ceną: 38455,92 / Oferta z najwyższą ceną: 57282,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: grupa 4 -wózkowanna do transportu i mycia pacjenta - 1 szt,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Veromed Michał Stebnicki, ul. Żółkiewskiego 14 A/3, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15120,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15120,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: grupa 5 - podnośnik pacjenta- 1 szt,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Veromed Michał Stebnicki, ul. Żółkiewskiego 14 A/3, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2700,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: grupa - 6 poz. 1 - łóżko anestezjologiczne z materacem przeciwodleżynowym - 10 szt, poz. 2 - łóżko anestezjologiczne z przechyłami bocznymi - 2 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROMED S.A,, ul. Krajewskiego 1 b, 01-520 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 482760,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 448599,60

  • Oferta z najniższą ceną: 448599,60 / Oferta z najwyższą ceną: 448599,60

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.