eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłża › Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie gminy i miasta Iłża

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-11

Iłża: Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie gminy i miasta Iłża
Numer ogłoszenia: 24890 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , Rynek 11, 27-100 Iłża, tel. 048 3412210, faks 048 6163300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilza.ornet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont dróg gminnych na terenie gminy i miasta Iłża.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowę i remont dróg na terenie gminy i miasta Iłża na zadaniach: 1. Jedlanka Stara - Florencja -1260 mb 2. Płudnica -1000 mb 3. Prędocin Kolonia -510 mb 4. Małomierzyce Górne -697 mb 5. Chwałowice Górne -700 mb 6. Pakosław - Płudnica -500 mb 7. Pakosław Glinice -163 mb 8. Białka Nowa -300 mb 9. Białka Stara -130 mb 10. Jasieniec Górny -200 mb 11. Koszary -650 mb 12. Krzyżanowice - Malenie -1100 mb 13. Iłża, ul. Powstania Styczniowego -397 mb 14. Iłża, ul. Wójtowska -750 mb 15. Iłża, ul. Zawady -580 mb 16.Michałów Pakosławski -300 mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 2000 zł Zadanie nr 2 - 2000 zł Zadanie nr 3 - 1000 zł Zadanie nr 4 - 2000 zł Zadanie nr 5 - 2000 zł Zadanie nr 6 - 1000 zł Zadanie nr 7 - 1000 zł Zadanie nr 8 - 1000 zł Zadanie nr 9 - 1000 zł Zadanie nr 10 - 1000 zł Zadanie nr 11 - 1000 zł Zadanie nr 12 - 2000 zł Zadanie nr 13 - 1000 zł Zadanie nr 14 - 2000 zł Zadanie nr 15 - 1000 zł Zadanie nr 16 - 1000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia w obrocie mogą ubiegać się oferenci mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniającym niżej podane warunki: 1.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.2. Sytuacja finansowa umożliwia wykonanie robót, 1.3.Posiadają doświadczenie w wykonywaniu robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oferent złoży następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. Wypełniony formularz oferty (na załączonym druku - zał. nr 1). 2.2. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartościowymi i wartością robót stanowiącym cenę zamówienia (zał. nr 2). 2.3. Dowód wniesienia wadium. 2.4. Dokument potwierdzający status prawny firmy, tj. wypis z rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. 2.5. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (zał. nr 3). 2.6. Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 i art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 4). 2.7. Wykaz robót zrealizowanych w przeciągu ostatnich 2 lat o podobnym charakterze (zał. nr 5). 2.8. Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające o wykonaniu zamówienia (zał. nr 6)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilza.ornet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Iłży ul. Rynek 11 27-100 Iłża pok. nr 35.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Iłży ul. Rynek 11 27-100 Iłża pok. nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.