To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-26
Gliwice: wykonywanie usług bankowych dla Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach w okresie od 01.01.2012r. do dnia 31.12.2016r.
Numer ogłoszenia: 24886 - 2012; data zamieszczenia: 26.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 417234 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o, ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3392900, faks 032 3392962.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie usług bankowych dla Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach w okresie od 01.01.2012r. do dnia 31.12.2016r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług bankowych dla Zarządu Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach w okresie od 01.01.2012r. do dnia 31.12.2016r. 2.Szczegółowe wymagania w stosunku do Wykonawców: a) posiadanie na terenie miasta Gliwice; min. 4 oddziałów czynnych co najmniej od. 09:00 do 17:00; ponadto Wykonawca winien zagwarantować wykonywanie wszelkich czynności związanych z obsługą bankową zamawiającego na terenie Gliwic. b) posiadanie w swojej ofercie systemu bankowości elektronicznej spełniającego następujące wymagania: -dostęp w czasie rzeczywistym do informacji o środkach zgromadzonych na rachunku, -możliwość pracy jednocześnie na kilku stanowiskach, -dostęp do danych historycznych co najmniej od 6 miesięcy, -możliwość obsługi w jednym systemie rachunków Zamawiającego oraz Wspólnot Mieszkaniowych, -możliwość eksportu wyciągów z wszystkich rachunków w jednym pliku, a także import oraz wysyłanie przelewów z wszystkich rachunków w jednym pliku, -możliwość importowania przelewów w formacie ELIXIR-0, -możliwość eksportowania wyciągów w formacie MT-940 oraz w postaci pliku formatu PDF identycznego z wyciągiem papierowym, -hasło do autoryzacji przelewów dla poszczególnych użytkowników winno być stałe bez konieczności jego zmiany, -możliwość tworzenia raportów-zestawień z wykorzystaniem filtra, -możliwość przesyłania raportów z systemu identyfikacji masowych płatności oraz raportów z polecenia zapłaty, c) posiadanie w swojej ofercie systemu identyfikującego płatności masowe (oparte na rachunkach wirtualnych), wykorzystywanego do bezpośredniej obsługi Klientów Zamawiającego oraz obsługi Klientów Wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga także aby: -wykonawca udostępnił Zamawiającemu co najmniej 12 cyfr z rachunku wirtualnego z możliwości zakodowania w nim poszczególnych płatności, -środki finansowe wpłacane na rachunki wirtualne były księgowane bezpośrednio (online) na rachunku docelowym (bieżącym zamawiającego lub wspólnoty) jako pojedyncze operacje, -raporty dot. masowych płatności były dostarczane do Zamawiającego najpóźniej do godz. 9:00 następnego dnia po dokonaniu wpłaty na rachunek wirtualny, -pliki raportów dot. masowych płatności były generowane w formacie MT-940. d) posiadanie przynajmniej jednego oświadczenia (rekomendacji) o zgodności systemu identyfikacji płatności masowych z programem posiadanym przez Zamawiającego o nazwie DOM 5 firmy SACER S.C., w oparciu o druk stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. Oświadczenie takie powinno zostać wydane przez firmę -instytucję korzystającą z DOM-5oraz z usługi masowych płatności Wykonawcy. e) posiadanie rekomendacji o zgodności systemu identyfikacji płatności masowych z programem posiadanym przez Zamawiającego o nazwie DOM 5 firmy SACER S.C. w oparciu o druk stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. Oświadczenie takie powinno zostać wydane przez producenta przedmiotowego oprogramowania. f) poinformowanie pisemnie i dostarczenie listem poleconym informacji dla wszystkich Klientów Zamawiającego o zmianie numeru rachunku wirtualnego na który obecnie klient dokonuje wpłat , w terminie 3 dni od daty udostępnienia przez Zamawiającego danych osobowych. Dane osobowe zostaną udostępnione Wykonawcy po przekazaniu listy rachunków. Listę rachunków Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od daty podpisania umowy. g) posiadanie w swojej ofercie polecenia zapłaty wykorzystywanego do bezpośredniej obsługi Klientów Zamawiającego oraz obsługi Klientów Wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby: -środki z polecenia zapłaty wpłynęły na rachunek bieżący Zamawiającego lub Wspólnoty mieszkaniowej najpóźniej następnego dnia roboczego jeżeli polecenie zostanie wysłane do godz. 18:00, -system bankowości elektronicznej umożliwiał wczytanie pliku zleceń w formacie ELIXIR-0. h) posiadanie w swojej ofercie systemu umożliwiającego automatyczną konsolidację sald tak aby na koniec dnia roboczego na wybrany rachunek automatycznie wpłynęły środki ze wskazanych rachunków zamawiającego po czym następnego dnia roboczego najpóźniej o godz. 7:00 powinno nastąpić przeksięgowanie powrotne środków na rachunki z których środki wpłynęły. i) zapewnienie możliwości korzystania z lokaty nocnej (over night) od kwoty 100 000 PLN, której najniższe oprocentowanie będzie następujące WIBID ON X 0,6 pomniejszony o stopę rezerwy obowiązkowej (obecnie 0,035). Przykład: 4,09 X 0,965 X 0,6 = 2,37 % 4,09 %- WIBID ON z dnia 28.11.2011r j) posiadanie w swojej ofercie rachunku zastrzeżonego/powierniczego, niezbędnego do zabezpieczenia transakcji kupna-sprzedaży lokalu mieszkalnego. (rozwiązanie wykorzystywane przez deweloperów). k) posiadanie w swojej ofercie programu/kalkulatora pozwalającego na wyliczenie odsetek od złożonych depozytów. Na każdy dzień odsetki winny być naliczane indywidualnie - osobno na każdy dzień depozytu za podany okres do 10 lat wstecz w oparciu o stawkę Wibid ON. l) Wszystkie produkty wymienione w niniejszej specyfikacji winny zostać uruchomione w pełnej funkcjonalności na dzień 2 stycznia 2012 roku . m) Po zakończeniu okresu trwania umowy na obsługę bankową rachunki bankowe zamawiającego będą funkcjonowały przez okres dodatkowych 3 miesięcy na zaproponowanych w ofercie warunkach cenowych (zamówienie uzupełniające uwzględnione w wycenie inwestorskiej). Po upływie tego okresu bank jest zobowiązany do zamknięcia wszystkich rachunków bankowych. n) Wykonawca winien legitymować się aktualną oceną jednej z agencji ratingowych na minimalnym poziomie - ocena długoterminowa: a. Rating agencji Moodys A2 b. Rating agencji FitchIBCA A..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ING BANK ŚLĄSKI S A O/ GLIWICE
jakie przetargi wygrała firma
ING BANK ŚLĄSKI S A O/ GLIWICE
- ING BANK ŚLĄSKI S.A. Oddział w Gliwicach, Zwycięstwa 28, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 405000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 237964,00
Oferta z najniższą ceną: 237964,00 / Oferta z najwyższą ceną: 237964,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie dokumentacji projektowych na potrzeby MZUK Gliwice - inwentaryzacja i zaprojektowanie pomieszczeń w pawilonach schroniska dla zwierząt w Gliwicach przy ul. Wschodniej.
- 96-P-24 Materiały eksploatacyjne do sterylizacji
- 4WOG-1200.2712.32.2024 Remont sanitariatów bud. 1 z dokumentacją projektową Bytom
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół im. M. Konopnickiej w Pyskowicach
- 4WOG-1200.2712.31.2024 Dostosowanie do obowiązujących przepisów ppoż. obiektów plebanii i kościołów garnizonowych w Gliwicach i Katowicach z podziałem na 3 części
- [4WOG-1200.2712.28.2024 ] Badania i pomiary instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w kompleksach administrowanych przez 4 WOG, w podziale na 6 części.
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.