eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › ocieplenie elewacji wraz z wymianą stolarki w budynku strażnicy JRG Nr 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-03

Bielsko-Biała: ocieplenie elewacji wraz z wymianą stolarki w budynku strażnicy JRG Nr 3
Numer ogłoszenia: 248869 - 2008; data zamieszczenia: 03.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej , pl. Ratuszowy 9, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8166413, 8166414 w. 132, fax. 033 8122064.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ocieplenie elewacji wraz z wymianą stolarki w budynku strażnicy JRG Nr 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Nr 3 Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku - Białej przy ul. Wapienickiej 12 polegających na: a)wymianie stolarki okiennej w ścianie południowej i zachodniej budynku, b) ociepleniu elewacji, c) remoncie balkonu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem. Ocena spełnienia warunku - na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów opisanych w Części VI pkt 2 SIWZ. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,tj: a)wykonali w ciągu 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - roboty budowlane polegające na ociepleniu budynków o łącznej powierzchni co najmniej 1000 m2 , w tym 1 budynku o powierzchni powyżej 400 m2 b)wykonali w ciągu 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - roboty budowlane polegające na montażu co najmniej 100 szt lub 200 m2 okien (sumarycznie wszystkie roboty) oraz posiadają autoryzację producenta okien zaproponowanych w ofercie. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie każdy z wykonawców (członków konsorcjum) musi spełnić co najmniej jeden z w/w warunków ( a), b) ). Ocena spełnienia warunku:- na podstawie dokumentów, o których mowa w części VI pkt.3, 4 i 5 3.Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym, do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku - na podstawie oświadczenia wykonawcy , o którym mowa w cz.VI pkt.13 SIWZ 4.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń, należącym do izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i posiadającym aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia warunku - na podstawie dostarczonych dokumentów opisanych w części VI pkt 6, 7, 8, 9, 10 SIWZ oraz złożonego oświadczenia. 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 10% wartości brutto składanej oferty. Ocena spełnienia warunku - na podstawie dostarczonego dokumentu, opisanego w części VI pkt.11 SIWZ. 6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp) - w przypadku wykonawców występujących wspólnie dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. Ocena spełnienie warunku - na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w części VI pkt. 12 SIWZ . 7.Ustanowią, w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Umocowanie to powinno wynikać z treści umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie lub z odrębnego dokumentu. 8.Akceptują warunki zawarte w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Ocena spełnienia warunku - złożenie oświadczenia opisanego w części VI pkt.13. 9.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienie warunku- złożenie kopii polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o której mowa w części VI pkt. 17 SIWZ Ocena spełnienia powyższych warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności, poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oryginał oferty przetargowej sporządzonej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) 3.Wykaz wykonanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem zakresu robót, wartości oraz daty i miejsca wykonania wg załącznika nr 8: a)robót budowlanych polegających na ociepleniu budynków o łącznej powierzchni co najmniej 1000 m2 , w tym 1 budynku o powierzchni powyżej 400 m2 b)robót budowlanych polegających na montażu co najmniej 100 szt. lub 200 m2 okien (sumarycznie wszystkie roboty) 4.Dokumenty potwierdzające, że roboty ujęte w powyższym wykazie zostały wykonane należycie (referencje zamawiających , kopie protokółów odbioru robót). 5.Dokumenty potwierdzające autoryzację producenta okien zaproponowanych w ofercie. 6.Wykaz osób (kadry technicznej), które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 9 do SIWZ) . 7.Dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień budowlanych przez osoby wskazane przez wykonawcę do kierowania robotami, tj. kserokopie odpowiednich do zakresu robót uprawnień budowlanych osób wymienionych w pkt. 6 8.Kserokopie odpowiednich do zakresu robót uprawnień budowlanych kierownika budowy. 9.Aktualne zaświadczenia o przynależności do izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej osób wymienionych w pkt. 6. 10.Oświadczenie o gotowości kierownika budowy do pełnienia tej funkcji w okresie realizacji niniejszego zamówienia lub oświadczenie wykonawcy, że kierownik budowy jest jego pracownikiem etatowym (załącznik nr 3 do SIWZ). 11.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - z informacji tej winna wynikać konkretna kwota, co najmniej na poziomie 10 % wartości ceny brutto własnej oferty - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 SIWZ. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 13.Oświadczenie wykonawcy na formularzu Oferta przetargowa - załącznik nr 1 SIWZ a)o dokonaniu wizji terenu budowy i uzyskaniu informacji koniecznych do sporządzenia oferty, b)o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w SIWZ wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń, c)o zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy - załącznik nr 4 SIWZ. 14.Wykaz robót ( części zamówienia ) których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 15.Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o projekt, przedmiar robót, STWiOR, obejmujący wycenę poszczególnych elementów zamówienia z cenami jednostkowymi i wyszczególnieniem składników ceny (w szczególności rg, kp, kz, zysk itp.), zestawieniem materiałów, sprzętu wraz z ceną jednostkową i ceną oferty. 16.Wykaz materiałów - w przypadku zastosowania przez wykonawcę materiałów innych niż zaproponowane przez zamawiającego - z wyszczególnieniem danych i dokumentów określonych w Części III pkt. 3 lit. a i b (inne uwarunkowania) niniejszej SIWZ ( podać symbol i producenta ). 17.Kopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, obowiązującej przez cały okres wykonywania umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.bielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Sekretariacie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej,Plac Ratuszowy 9, 43-300 Bielsko-Biała..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 10:00, miejsce: w Sekretariacie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej,Plac Ratuszowy 9, 43-300 Bielsko-Biała.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Około 50% wartości przedmiotu zamówienia należy wykonać w terminie do dnia 15 grudnia 2008 r., w tym cały zakres określony w sekcji II pkt. 1.3 lit.a).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.