eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, SERWERA WRAZ Z INSTALACJĄ, OPROGRAMOWANIEM ORAZ NIEZBĘDNYM OSPRZĘTEM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-21

Kielce: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, SERWERA WRAZ Z INSTALACJĄ, OPROGRAMOWANIEM ORAZ NIEZBĘDNYM OSPRZĘTEM
Numer ogłoszenia: 248846 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Biuro Rozwoju Regionalnego , ul. Targowa 18, 25-520 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3301077, faks 041 3438674.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sbrr.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, SERWERA WRAZ Z INSTALACJĄ, OPROGRAMOWANIEM ORAZ NIEZBĘDNYM OSPRZĘTEM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Infrastruktura blade - 1 sztuka 2. Serwer typu blade (TYP 1) - 1 sztuka 3. Serwer typu blade (TYP 2) - 1 sztuka 4. Napęd taśmowy do infrastruktury blade - 1 sztuka 5. Macierz dyskowa do infrastruktury blade - 1 sztuka 6. Przełącznik sieciowy 50 portowy - 3 sztuki 7. Przełącznik sieciowy 24 portowy - 1 sztuka 8. Fortigate Analyzer (FAnalyzer-100B) - 2 sztuki 9. Zasilacz awaryjny TYP 1 - 2 sztuki 10. Zasilacz awaryjny TYP 2 - 2 sztuki 11. Moduł dystrybucji zasilania - 1 sztuka 12. Szafa serwerowa - 1 sztuka 13. Szafa telekomunikacyjna - 1 sztuka 14. Microsoft Windows Server 2008 CAL, MOLP, Government - 85 sztuk 15. Komputer stacjonarny TYP 1 - 5 sztuk 16. Komputer stacjonarny TYP 2 - 11 sztuk 17. Monitor LCD TYP 1 - 7 sztuk 18. Monitor LCD TYP 2 - 11 sztuk 19. UPS TYP 1 - 5 sztuk 20. UPS TYP 2 - 11 sztuk 21. Laptop TYP 1 -1 sztuka 22. Laptop TYP 2 -1 sztuka 23. Laptop TYP 3 -1 sztuka 24. Drukarka laserowa sieciowa kolor A3 -1 sztuka 25. Drukarka laserowa sieciowa A4 - 1 sztuka 26. Urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka 27. Drukarka A4 laser mono sieciowa - 7 sztuk 28. Drukarka A4 laser kolor sieciowa - 2 sztuki 29. Projektor multimedialny - 1 sztuka 30. Pendrive - 7 sztuk 31. Klawiatura - 2 sztuki 32. Pamięć RAM - 40 sztuk 33. Zamek elektromagnetyczny i czujnik otwarcia obudowy do komputera HP dc7800CMT - 4 sztuki 34. Pakiet graficzny - CorelDRAW Graphics Suite X4 PL Upgrade - 5 sztuk 35. Pakiet graficzny - CorelDRAW Graphics Suite 12 PL SE - 5 sztuk 36. Program antywirusowy - McAfee Active VirusScan GL - 10 sztuk 37. Pakiet biurowy - Microsoft Office 2007 PRO OEM -18 sztuk 38. Program do kompresji plików - WinRar 3.80 - 35 sztuk 39. Moduł druku dwustronnego do drukarki OKI C5550 MFP kod produktu 43347502 - 1 sztuka 40. Moduł druku dwustronnego do drukarki OKI C5600 kod produktu 43347502 - 1 sztuka 41. Program Adobe Acrobat 9.0 Pro PL BOX - 1 sztuka 42. Print Server do drukarki HP 1320 - 1 sztuka 43. Dysk do komputera - 1 sztuka 44. Biblioteka taśmowa - 1 sztuka.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne 30.21.15.00 - Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 30.23.31.60 - Jednostki pamięci taśmowej 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.46.00 - Pamięć flash 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 48.42.20.00 - Zestawy pakietów oprogramowania 48.32.10.00 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta zostanie uznana za spełniającą warunki, jeżeli będzie: a) zgodna w kwestii sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami niniejszej SIWZ, b) złożona w wyznaczonym terminie składania ofert. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; na potwierdzenie należy załączyć. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. na potwierdzenie należy załączyć. - Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; Należy określić parametry techniczne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia oraz nazwa i typ oferowanego przedmiotu zamówienia w układzie tabeli (wg kolejności określonej w załączniku nr 1). - informacja jest niezbędna w celu zidentyfikowania oferowanego przedmiotu zamówienia 2. Wzory kart gwarancyjnych; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Umowę spółki cywilnej, jeśli działalność jest prowadzona w ramach umowy spółki cywilnej. Umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 5. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik Nr 3 do SIWZ.). 6. Aktualny odpis zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sejmik.kielce.pl/index.php?go=22&id_k=277.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Biuro Rozwoju Regionalnego w Kielcach ul. Targowa 18 25-520 Kielce sekretariat pokój 316, III piętro www.sbrr.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyskie Biuro Rozwoju Regionalnego w Kielcach ul. Targowa 18 25-520 Kielce sekretariat pokój 316, III piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.