To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-12-12
Opole: Dostawa kserokopiarek dla Opolskiego Oddziału Regionalnego i jednostek terenowych terenowych ARiMR w województwie opolskim.
Numer ogłoszenia: 248843 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 224693 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny, ul. Wrocławska, 45-836 Opole, woj. opolskie, tel. 0 77 401 84 32, fax 0 77 457 45 23.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kserokopiarek dla Opolskiego Oddziału Regionalnego i jednostek terenowych terenowych ARiMR w województwie opolskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 12 kserokopiarek oraz 1 kolorowej kserokopiarki na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim, do miejsc lokalizacji dostaw i w ilościach wymienionych w Załączniku Nr 5 do Umowy (Załącznik Nr 4 do SIWZ). Zamówienie obejmuje oprócz dostawy kserokopiarek, również: - ich wniesienie do pomieszczeń wskazanych w dniu dostawy (w miejscach lokalizacji dostaw), montaż, uruchomienie i przetestowanie, - przeszkolenie w zakresie obsługi sprzętu wytypowanych przez Zamawiającego pracowników w miejscach lokalizacji dostaw, - dostarczanie do każdej kserokopiarki materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ, przy czym w dniu dostawy Wykonawca, wraz z kserokopiarkami winien dostarczyć do każdego urządzenia toner w ilości umożliwiającej wydruk min. 60 000 kopii przy 5% zaczernieniu strony, a w przypadku kolorowej kserokopiarki również tonery kolorowe na min. 25 000 kopii. Pozostałe materiały eksploatacyjne i części zamienne będą dostarczane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego w okresie gwarancji. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe i nie mogą być regenerowane. Za fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne należy uznawać artykuły, do produkcji których zostały wykorzystane w 100% nowe, niepochodzące z recyklingu, nie refabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.11.00 - Urządzenia fotokopiujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 142231,56 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa 12 kserokopiarek dla Opolskiego Oddziału Regionalnego i 11 Biur Powiatowych ARiMR.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Elektroniki "ELTROPOL" Piotr Rybajczyk
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Elektroniki "ELTROPOL" Piotr Rybajczyk
- ELTROPOL Zakład Elektroniki - Piotr Rybajczyk, pl. Piłsudskiego 15-17 c, 45-706 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 126600.00
- Oferta z najniższą ceną: 126600.00 / oferta z najwyższą ceną: 214740.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa 1 kolorowej kserokopiarki dla Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
- Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 15631.56
- Oferta z najniższą ceną: 15631.56 / oferta z najwyższą ceną: 33685.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- WIW.DA.272.8.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Serologii WIW w Opolu
- Dostawa generatorów elektrochirurgicznych kompatybilnych z posiadanym przez Zamawiającego systemem zamykania naczyń dla SP ZOZ OCO w Opolu
- Ubezpieczenie floty pojazdów Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Opolu na lata 2024 - 2026
- Zakup subskrypcji na posiadane oprogramowanie systemowe VMware
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Opolskiej (WM, KR, WWFiF)
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 416 w m. Nowy Dwór Prudnicki" - z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.