eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego Program aktywizacji społecznej w powiecie sanockim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-24

Sanok: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego Program aktywizacji społecznej w powiecie sanockim
Numer ogłoszenia: 248830 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Jezierskiego 21, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 13 464 3593;4646570; 4646580, faks 13 4643593.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-sanok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego Program aktywizacji społecznej w powiecie sanockim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego Program aktywizacji społecznej w powiecie sanockim.Projekt realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sanoku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, skierowany jest do 46 uczestników projektu tj. 40 osób niepełnosprawnych, oraz 6 wychowanków rodzin zastępczych, pochodzących z terenu powiatu sanockiego, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej, zagrożonych wykluczeniem społecznym, pozostających bez zatrudnienia lub zatrudnionych. Zakres zamówienia obejmuje: 1.Kurs: Grafika komputerowa i tworzenie stron www 2.Kurs: ECDL z certyfikatem 3.Kurs: Prawa Jazdy kat. C 4.Kurs: Obsługa i programowanie obrabiarek CNC 5.Kurs: Księgowość od podstaw do samodzielnego księgowego 6.Kurs: AutoCAD 2D i 3D trzy stopnie zaawansowania 7.Kurs: Wizaż i makijaż, oraz stylizacja paznokci 8.Kurs: Operator koparko-ładowarki kl. III-wszystkie typy 9.Kurs: Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej osób i mienia 10.Kurs: Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych 11.Kurs: Obsługa kas fiskalnych z fakturowaniem, gospodarka magazynowa 12.Kurs: Kucharz - ciastkarz z elementami carvingu 13.Kurs: Florystyka i bukieciarstwo.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ oraz Oświadczenie o posiadaniu wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy - załącznik nr 4 do SIWZ lub Oświadczenie o posiadaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy - załącznik nr 4a do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej trzech usług (kursów/szkoleń) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (przynajmniej jedno szkolenie dla klientów ośrodków pomocy społecznej lub powiatowych centrów pomocy rodzinie), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Spełnienie warunku w tym zakresie nastąpi poprzez przedstawienie Wykazu wykonanych podobnych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie usług głównie polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/szkoleń zawodowych tożsamych rodzajowo ze szkoleniami wymienionymi w poszczególnych częściach zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ- Doświadczenie Wykonawcy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ Deklaracja współpracy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ Deklaracja współpracy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. kursów zawodowych: grafika komputerowa i tworzenia stron www; ECDL z certyfikatem; prawa jazdy kat C; obsługa i programowanie obrabiarek CNC; księgowość od podstaw do samodzielnego księgowego; AutoCAD 2D i 3D trzy stopnie zaawansowania; wizaż i makijaż, oraz stylizacja paznokci; operatora koparko-ładowarki kl. III wszystkie typy; kwalifikowany pracownik fizycznej ochrony fizycznej osób i mienia; opiekun osób starszych i niepełnosprawnych; obsługa kas fiskalnych z fakturowaniem, gospodarka magazynowa; kucharz-ciastkarz z elementami carvingu, florystyka i bukieciarstwo, posiadającymi wymagane uprawnienia (jeżeli ustawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), odpowiednie kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy, oraz przeprowadzenie co najmniej dwóch szkoleń zawodowych Warunek będzie uznany za spełniony po przedstawieniu - załącznik nr 7 do SIWZ. Wiedza i doświadczenie personelu przewidzianego do przeprowadzenia zamówienia Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ Deklaracja współpracy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ustawy - w tym celu zobowiązaniu są wypełnić załącznik nr 3 do SIWZ Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ Deklaracja współpracy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o posiadaniu wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4 do SIWZ lub Oświadczenie o posiadaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy - załącznik nr 4a do SIWZ (podmiot ubiegający się o zamówienie musi na czas składania ofert posiadać status instytucji szkoleniowej).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące zmiany: 1. zmiana liczby uczestników kursów co może być spowodowane przypadkami losowymi w szczególności chorobą osoby, która zadeklarowała udział w kursie, lub w przypadku wydania orzeczenia lekarskiego o przeciwskazaniu do odbycia kursu. W przypadku osób zatwierdzonych do uczestnictwa, a nieobecnych Wykonawca nie ponosi strat wynikających z tej nieobecności, 2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników szkolenia także z powodu zdarzeń losowych, których nie można było wcześniej przewidzieć lub w przypadku uzasadnionej rezygnacji uczestnika i braku możliwości jego zastąpienia innym uczestnikiem. W takim wypadku, Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie za faktycznie przeszkoloną liczbę osób i nie będzie on zgłaszać z tego tytułu żadnych roszczeń do Zamawiającego. 3.W przypadku śmierci uczestnika projektu, który rozpoczął kurs, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sanoku zobowiązuje się pokryć koszty proporcjonalnie w stosunku do odbytych godzin kursu. 4.rezygnacja uczestników kursu z przeprowadzenia kursu z powodu braku zainteresowania tematyką i brakiem zgłoszeń. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy nie przysługuje, o ile Zamawiający poinformuje Wykonawcę o tym fakcie co najmniej 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia kursu, 5.zmiana lub modyfikacja zakresu oraz zmiana formy odbywania się kursu - określonych w załączniku nr 5 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym integralną część niniejszej umowy - co może być spowodowane koniecznością dostosowania zakresu i formy kursu do wymogów rynkowych lub oczekiwań uczestników, 6.zmianę terminu wykonania poszczególnych kursów ze względów organizacyjnych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy także w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, d) wynikną z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, e) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa oraz zmienią odpowiednio wynagrodzenie Wykonawcy, przy czym stała będzie kwota netto wynagrodzenia, f) nastąpi zmiana przedmiotu umowy w szczególności dot. względów organizacyjnych, technicznych, osobowych Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy, lecz nieprowadzące do zmiany ceny umownej Zamawiający podczas realizacji umowy dopuszcza zmiany podmiotów trzecich na zasobach, których opierał się Wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy wskazany w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpr-sanok.pl/?p=299
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://pcpr-sanok.pl/?p=299.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2014 godzina 08:30, miejsce: Powiatowe Cenrum Pomocy Rodzinie w Sanoku ul. Jezierskiego 21 38-500 Sanok Biuro projektu POKL.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grafika komputerowa i tworzenie stron www.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Grafika komputerowa i tworzenie stron www dla 5 osób w tym jednej osoby głuchoniemej. Ilość godzin kursu: 120.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ECDL z certyfikatem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs ECDL z certyfikatem dla 9 osób, Ilość godzin kursu: 132.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prawo jazdy kat. C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Prawa jazdy kat. C dla 1 osoby. Liczba godzin kursu 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obsługa i oprogramowanie obrabiarek CNC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Obsługa i oprogramowanie obrabiarek CNC dla 1 osoby. Liczba godzin kursu 156.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Księgowość od podstaw do samodzielnego księgowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Księgowość od podstaw do samodzielnego księgowego dla 3 osób. Liczba godzin kursu 120..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: AutoCAD 2D i 3D trzy stopnie zaawansowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs AutoCAD 2D i 3D trzy stopnie zaawansowania dla 3 osób. Liczba godzin kursu 100..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wizaż i makijaż, oraz stylizacja paznokci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Wizaż i makijaż, oraz stylizacja paznokci dla 2 osób. Liczba godzin kursu 120.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Operator koparko-ładowarki kl. III-wszystkie typy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Operator koparko-ładowarki kl. III-wszystkie typy dla 3 osób. Liczba godzin kursu 180..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej osób i mienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej osób i mienia dla 5 osób. Liczba godzin kursu 245..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych dla 3 osób. Liczba godzin kursu 120..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Obsługa kas fiskalnych z fakturowaniem, gospodarka magazynowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Obsługa kas fiskalnych z fakturowaniem, gospodarka magazynowa dla 2 osób. Liczba godzin kursu 120..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Kucharz - ciastkarz z elemaentami carwingu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Kucharz - ciastkarz z elemaentami carwingu dla 7 osób. Liczba godzin kursu 120.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Florystyka i bukieciarstwo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Florystyka i bukieciarstwo dla 2 osób. Liczba godzin kursu 80.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.