eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › dostawa sprzętu jednorazowego użytku do znieczuleń ogólnych oraz intensywnej terapii na okres 1 roku. Nr sprawy EO-2722/ IV/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-30

POZYCJA 24882

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: dostawa sprzętu jednorazowego użytku do znieczuleń ogólnych oraz intensywnej terapii na okres 1 roku. Nr sprawy EO-2722/ IV/07 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie, do kontaktów: Marlena Koziej, ul. Stanisława Staszica 16, 20-081 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5323935, 5325043, 5328330, fax 081 5329486, e-mail: dz_zaop@spsk1.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spsk1.lublin.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.spsk1.oz.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): http://www.spsk1.oz.pl/ Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu jednorazowego użytku do znieczuleń ogólnych oraz intensywnej terapii na okres 1 roku. Nr sprawy EO-2722/ IV/07. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 , 20-081 Lublin Ul. Staszica 16, Magazyn Medyczny. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawy sprzętu jednorazowego użytku do znieczuleń ogólnych oraz intensywnej terapii podzielona na 15 zadań (ofert częściowych) na okres 1 roku. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Do oferty należy dołączyć dokładne opisy zaoferowanego sprzętu ze zdjęciami, folderami itp. 2. Do oferty należy dołączyć próbki sprzętu - dotyczy zadań 1, 2, 3, 4, 5. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 354.300,00 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 16 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 50 2. jakość 50 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spsk1.oz.pl/ lub ftp://212.182.93.232/Dostawy/Pow_60.000/EO-2722-IV-07/. Opłata: 61 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie SPSK1 lub za zaliczeniem pocztowy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.05.2007, godzina 11:30, Sala Konferencyjna SPSK Nr 1 w Lublinie ul. St. Staszica 11.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie 1. 1) Krótki opis: 1) KRÓTKI OPIS 1. Rurka intubacyjna do intubacji tchawicy (ustna / nosowa), Nr 6 - 134 szt. 2. Rurka intubacyjna do intubacji tchawicy (ustna / nosowa), Nr 6,5 - 120 szt. 3. Rurka intubacyjna do intubacji tchawicy (ustna / nosowa), nr 7 - 1.355 szt. 4. Rurka intubacyjna do intubacji tchawicy (ustna / nosowa), Nr 7,5 - 410 szt. 5. Rurka intubacyjna do intubacji tchawicy (ustna / nosowa), Nr 8 - 2.880szt. 6. Rurka intubacyjna do intubacji tchawicy (ustna / nosowa), Nr 8,5 - 360 szt. 7. Rurka intubacyjna do intubacji tchawicy (ustna / nosowa), Nr 9 - 1.605 szt. 8. Rurka intubacyjna do intubacji tchawicy (ustna / nosowa), Nr 9,5 - 200 szt. 9. Rurka intubacyjna do intubacji tchawicy (ustna / nosowa), Nr 10 - 160 szt. 10. Rurka intubacyjna bez mankietu polarna - południowa, (ustna), Nr 3 - 10 szt. 11. Rurka intubacyjna bez mankietu polarna - południowa, (ustna), Nr 3,5 - 10 szt. 12. Rurka intubacyjna bez mankietu polarna - południowa, (ustna), Nr 4 - 10 szt. 13. Rurka intubacyjna bez mankietu polarna - południowa, (ustna), Nr 4,5 - 10 szt. 14. Rurka intubacyjna bez mankietu polarna - południowa, (ustna), Nr 5 - 10 szt. 15. Rurka intubacyjna bez mankietu polarna - południowa, (ustna), Nr 5,5 - 30 szt. 16. Rurka intubacyjna bez mankietu polarna - południowa, (ustna), Nr 6 - 30 szt. 17. Rurka intubacyjna bez mankietu polarna - południowa, (ustna), Nr 6,5 - 10 szt. 18. Rurka intubacyjna bez mankietu polarna - południowa, (ustna), Nr 7 - 10 szt. 19. Rurka intubacyjna bez mankietu polarna - południowa, (ustna), Nr 7,5 - 10 szt. 20. Rurka intubacyjna z mankietem polarna - południowa, (ustna), Nr 5 - 100 szt. 21. Rurka intubacyjna z mankietem polarna - południowa, (ustna), Nr 5,5 - 100 szt. 22. Rurka intubacyjna z mankietem polarna - południowa, (ustna), Nr 6 - 100 szt. 23. Rurka intubacyjna z mankietem polarna - południowa, (ustna), Nr 6,5 - 100 szt. 24. Rurka intubacyjna z mankietem polarna - południowa, (ustna), Nr 7 - 100 szt. 25. Rurka intubacyjna z mankietem polarna - południowa, (ustna), Nr 7,5 - 100 szt. 26. Rurka intubacyjna z mankietem polarna - południowa, (ustna), Nr 8 - 150 szt. 27. Rurka intubacyjna z mankietem polarna - południowa, (ustna), Nr 8,5 - 100 szt. 28. Rurka intubacyjna, nosowa, polarna - północna (do góry), z mankietem nr 5,0 - 10 szt. 29. Rurka intubacyjna, nosowa, polarna - północna (do góry), z mankietem nr 5,5 - 10 szt. 30. Rurka intubacyjna, nosowa, polarna - północna (do góry), z mankietem nr 6,0 - 100 szt. 31. Rurka intubacyjna, nosowa, polarna - północna (do góry), z mankietem nr 6,5 - 100 szt. 32. Rurka intubacyjna, nosowa, polarna - północna (do góry), z mankietem nr 7,0 - 200 szt. 33. Rurka intubacyjna, nosowa, polarna - północna (do góry), z mankietem nr 7,5 - 200 szt. 34. Rurka intubacyjna, nosowa, polarna - północna (do góry), z mankietem nr 8 - 80 szt. 35. Rurka intubacyjna dooskrzelowa typu Robert - Shaw prawa nr 35 - 10 szt. 36. Rurka intubacyjna, zbrojona, Nr 7 - 15 szt. 37. Rurka intubacyjna, zbrojona, Nr 8 - 20 szt. 38. Rurka intubacyjna, zbrojona, Nr 9 - 5 szt. 39. Rurka ustno-gardłowa typ Guedel, rozm. 2 - 3.345 szt. 40. Rurka ustno-gardłowa typ Guedel, rozm. 3 - 1.535 szt. 41. Rurka ustno-gardłowa typ Guedel, rozm. 4 - 505 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 41 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 50 2. jakość 50 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie 2. 1) Krótki opis: 1. Maska anestetyczna twarzowa jednorazowego użytku, mała dla dzieci Nr 3 - 250 szt. 2. Maska anestetyczna twarzowa, jednorazowego użytku średnia dla dorosłych Nr 4 - 4.000 szt. 3. Maska anestetyczna twarzowa, jednorazowego użytku duża dla dorosłych Nr 5 - 2.020 szt. 4. Maska anestetyczna twarzowa, wielorazowegu użytku, duża dla dorosłych Nr 5 - 30 szt. 5. Maska anestetyczna twarzowa, wielorazowegu użytku średnia dla dorosłych Nr 4 - 50 szt. 6. Maska anestetyczna twarzowa, wielorazowegu użytku średnia dla dzieci Nr 3 - 20 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 6 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 50 2. jakość 50 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie 3. 1) Krótki opis: 1. Rurka tracheostomijna, Nr 7, silikonowana z podwójnym mankietem uszczelniającym, niskociśnieniowym - 10 szt. 2. Rurka tracheostomijna, Nr 8 silikonowana z podwójnym mankietem uszczelniającym, niskociśnieniowym - 30 szt. 3. Rurka tracheostomijna, Nr 9 silikonowana z podwójnym mankietem uszczelniającym, niskociśnieniowym - 30 szt. 4. Rurka tracheostomijna Nr 7, z możliwością odsysania wydzieliny z przestrzeni podgłośniowej, wykonana z termoplastycznego PCV z niskociśnieniowym mankietem uszczelniającym, - 35 szt. 5. Rurka tracheostomijna Nr 8, z możliwością odsysania wydzieliny z przestrzeni podgłośniowej, wykonana z termoplastycznego PCV z niskociśnieniowym mankietem uszczelniającym, - 193 szt. 6. Rurka tracheostomijna Nr 9, z możliwością odsysania wydzieliny z przestrzeni podgłośniowej, wykonana z termoplastycznego PCV z niskociśnieniowym mankietem uszczelniającym, - 193 szt. 7. Rurka tracheostomijna Nr 10, z możliwością odsysania wydzieliny z przestrzeni podgłośniowej, wykonana z termoplastycznego PCV z niskociśnieniowym mankietem uszczelniającym, - 20 szt. 8. Rurka tracheostomijna foniatryczna Nr 7, z mandrynem bez mankietu uszczelniającego, - 10 szt. 9. Rurka tracheostomijna foniatryczna Nr 8, z mandrynem bez mankietu uszczelniającego - 35 szt. 10. Rurka tracheostomijna foniatryczna Nr 9, z mandrynem bez mankietu uszczelniającego, - 35 szt. 11. Rurka tracheostomijna foniatryczna Nr 10, z mandrynem bez mankietu uszczelniającego - 15 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 11 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 50 2. jakość 50 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Zadanie 4. 1) Krótki opis: 1. Filtr bakteryjno - wirusowy, mechaniczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci do użytku 24 godzinnego. - 3.555 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 50 2. jakość 50 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Zadanie 5. 1) Krótki opis: 1. Podkładka pod rurkę tracheostomijną - 1.950 szt. 2. Elastyczna, miękka opaska do mocowania rurki tracheostomijnej - 1.400 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 2 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 50 2. jakość 50 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Zadanie 6. 1) Krótki opis: 1. Rurka intubacyjna do intubacji tchawicy z możliwością odsysania wydzieliny z okolicy podgłośniowej Nr 8 - 40 szt. 2. Rurka intubacyjna do intubacji tchawicy z możliwością odsysania wydzieliny z okolicy podgłośniowej Nr 9 - 40 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 2 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Zadanie 7. 1) Krótki opis: 1. Maska krtaniowa wielorazowego użytku, rozm. 3 - 10 szt. 2. Maska krtaniowa wielorazowego użytku rozm, 4 - 50 szt. 3. Maska krtaniowa wielorazowego użytku, rozm. 5 - 5 szt. 4. Maska krtaniowa wielorazowego użytku do trudnych intubacji rozm, 4 z możliwością wprowadzenia rurki intubacyjnej, - 1 szt. 5. Maska krtaniowa wielorazowego użytku do trudnych intubacji rozm, 5 z możliwością wprowadzenia rurki intubacyjnej, - 1 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 5 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Zadanie 8. 1) Krótki opis: 1. Prowadnica wielorazowego użytku \typ Bougie\- 10 szt. 2. Prowadnica intubacyjna jednorazowego użytku - 20 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 2 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Zadanie 9. 1) Krótki opis: 1. Łącznik Y zgięty - 1.000 szt. 2. Worki oddechowe - 10 szt. 3. Worki lateksowe - 200 szt. 4. Dren - przewód do ssaka - 1.000 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 4 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Zadanie 10. 1) Krótki opis: 1. Manometr do pomiaru ciśnienia - 2 szt. 2. Przewód manometryczny - 10 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 2 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Zadanie 11. 1) Krótki opis: 1. Łącznik obrotowy jednorazowego użytku - 350 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Zadanie 12. 1) Krótki opis: 1. Łącznik obrotowy wielorazowego użytku - 20 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: Zadanie 13. 1) Krótki opis: 1. Zamknięty system do odsysania do rurki intubacyjnej, o długości cewnika min. 54 cm - 70 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: Zadanie 14. 1) Krótki opis: 1. Zamknięty system do odsysania do rurki tracheostomijnej, o długości cewnika min. 30,5 cm-100 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: Zadanie 15. 1) Krótki opis: 1. Opaska stabilizująca rurkę intubacyjną - 100 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.