Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-18
Siedlce: Budowa chodników, zjazdów i zatoki autobusowej w miejscowości Ujrzanów
Numer ogłoszenia: 248814 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlce , ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 633 25 40 wew. 56, faks 025 6323630.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodników, zjazdów i zatoki autobusowej w miejscowości Ujrzanów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa chodników, zajazdów i zatoki autobusowej przy drodze krajowej nr 63 od km 274+213 do km 274+565 w m. Ujrzanów gmina Siedlce Elementy składowe przedmiotu zamówienia: 1.Chodnik o powierzchni 960 m2 wykonany z kostki betonowej kol. czerwony gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm oraz podbudowie z kruszywa naturalnego gr. 10 cm w obramowaniu obrzeżem betonowym 8x30 w kolorze kostki. 2.Zatoka autobusowa o powierzchni 109 m2 wykonana z kostki betonowej kol szary gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm oraz podbudowie z betonu B-7,5 gr. 20 cm ułożonej na warstwie piasku gr. 15 cm w obramowaniu z obrzeży betonowych 30x8 oraz krawężników 20x30. 3.Pas chodnika przy zatoce autobusowej o pow. 76 m2 z kostki betonowej kol. czerwony gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm oraz podbudowie z kruszywa naturalnego gr. 10 cm w obramowaniu obrzeżem betonowym 8x30 w kolorze kostki. 4.Zjazdy o łącznej pow. 715 m2 wykonane z kostki betonowej kol. szary gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm oraz podbudowie z betonu B-7,5 gr. 16 cm i warstwie odsączającej z piasku gr. 10 cm w obramowaniu krawężnikiem 15x30 wtopionym, posadowionym na ławie betonowej B-10 z oporem oraz obrzeża betonowe 8x30 5.Roboty pozostałe i towarzyszące: a.wykonanie przepustów pod zjazdami z rur z tworzywa O 400 o łącznej długości 128 m, b.wykonanie obustronnego przepustu ramowego betonowego 300x50 na istniejącym cieku wodnym, c.wykonanie elementów odwodnienia, d.wycięcie kolidujących drzew oraz frezowanie pni, e.wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, f.pozostałe roboty ujęte w projekcie budowlanym oraz przedmiarze robót. Szczegółowy zakres zamówienia zgodny z: 1.projektem budowlanym, 2.szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 3.przedmiarem robót opisującym przedmiot zamówienia, 4.projektem stałej organizacji ruchu, stanowiącymi załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót: 1.roboty objęte umową winny być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi normami technicznymi. 2.całość zamówienia wykonawca wykona z materiałów własnych 3.wykonawca realizował będzie roboty po nadzorem uprawnionego kierownika budowy, który zobowiązany jest również do prowadzenia dokumentacji budowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł(słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w formach wymienionych w ar. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Termin wniesienia wadium upływa dnia 05.09.2011 r. o godz. 9:30
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz wykonanych min. 3 robót budowlanych po 500.000,00zł każda związana z przedmiotem zamówienia czyli robotami w zakresie budowy dróg a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca ma rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na minimum 300.000,00 zł , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku gdy: - nastąpiło wycofanie produktu z rynku lub zastosowano nowe rozwiązania technologiczne w ramach ustalonego wynagrodzenia; - wystąpiła zmiana podwykonawcy; - w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotowego nastąpi zmiana wynagrodzenia; - wystąpienie robót dodatkowych (możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia); Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić ze względu na: - potrzebę realizacji robót dodatkowych; - ograniczenie zakresu umowy; - wystąpienie siły wyższej;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasiedlce.pl www.siedlcegw.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w kwocie 10 zł w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Siedlce, ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania Modernizacja obiektu - I/Mińsk Mazowiecki"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji projektu pn Zajrzyj w głąb siebie
- Dostawa mebli laboratoryjnych do Instytutu Nauk Chemicznych
- Dostawa zestawów diagnostycznych do wykrywania wirusa grypy ptaków dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do aparatów firmy Bentley dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa kolumienek SPE dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Studzianki
- Rozbudowa drogi gminnej relacji Strzegowo - Budy Strzegowskie - Augustowo - Konotopa
- Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 108057E ul. Lipowa w Chechle Drugim i innych dróg gminnych
- Budowa budynku administracyjnego - podwójnej kancelarii leśniczego dla Leśnictw Knieja i Głuszec wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
- "Przebudowa drogi gminnej nr 117054E w m. Krzyworzeka-Majorat, gm. Mokrsko"
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.