eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trąbki Wielkie › Dostawa fabrycznie nowego sprzętu do rehabilitacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-12

Trąbki Wielkie: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu do rehabilitacji
Numer ogłoszenia: 248811 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Zdrowia, ul. Pasteura 1, 83-034 Trąbki Wielkie, woj. pomorskie, tel. 058 6837018, fax 058 6837252.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu do rehabilitacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem dostawy jest sprzęt rehabilitacyjny. Niniejsze zestawienie obejmuje wyszczególnienie poszczególnych elementów objętych dostawą: 1. Tablica do ćwiczeń manualnych z oporem - 1 szt. 2. Aparat do krioterapii - 1 szt. 3. Lampa sollux - 1 szt. 4. Stół do masażu - 1 szt. 5. Aparat do terapii uciskowej -1 szt. 6. Poręcze do nauki chodu -1 szt. 7. Rower rehabilitacyjny - 1 szt. 8. Bieżnia rehabilitacyjna - 1 szt. 9. Laser biostymulacyjny - 1 szt. 10. Zestaw do ćwiczeń w podwieszeniu - 1 szt. 11. Leżanka do fizykoterapii - 7szt. 12. Rotor do ćwiczeń kończyny górnej - 1 szt. 13. Przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego - 1 szt. 14. Sprzęt do ćwiczeń - 1 szt. 15. Aparat do fizjoterapii (Elektroterapia) - 1 szt. 16. Aparat do fizjoterapii (terapia ultradźwiękowa) - 1 szt. 17. Aparat do fizjoterapii (LASER) - 1 szt. 18. Aparat do magnetoterapii - 1 szt. 19. Aparat do fizjoterapii (Masaż podciśnieniowy) - 1 szt. Sprzęt musi spełniać wymagania zawarte w obowiązujących przepisach oraz posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty, dopuszczające go do użytkowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 4.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy. 4.5. Na dostarczony sprzęt udzielą gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy. Okres gwarancji winien być jednakowy dla wszystkich elementów dostawy jeżeli wykonawca wystawi okres dłuższy niż 72 miesiące, to do oceny ofert zostanie wzięty pod uwagę okres 72 miesiące. 4.6. Wyrażą zgodę na realizację faktur w terminie do 14 dni od daty dostarczenia faktury zamawiającemu, bez możliwości naliczania do tego czasu odsetek za nieterminową realizację faktur. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu 5.1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.2 SIWZ wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6.1. 5.2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.3 i ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6.2. 5.3. W zakresie warunków wskazanych w punkcie 4.1 i 4.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 6.3. 5.4. W zakresie warunków wskazanych w punkcie 4.5, 4.6 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 6.4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 6.1 Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.1 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - oświadczenie wykonawcy-oferenta, że oferowane produkty będące przedmiotem dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia są wolne od wad fizycznych i prawnych - podpisane przez osobę/by upoważnioną/ne do reprezentowania wykonawcy - oferenta zgodnie z jego dokumentami statutowymi (podpis i pieczątka imienna) oraz zawierać pieczątkę firmową wykonawcy - oferenta a także miejsce i datę jego wystawienia aktualną na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości (certyfikaty, aprobaty techniczne) potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom i wymaganiom; 6.2 Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. 6.3 Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.3 SIWZ - do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ; 6.4 Warunki szczegółowe określone w punkcie 5.4 SIWZ - każdy z Wykonawców powinien wypełnić odpowiednie pola w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Termin gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trabkiw.ug.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINNY OŚRODEK ZDROWIA ul. Pasteura 1, 83-034 Trąbki Wielkie Powiat Gdański, Województwo Pomorskie Tel; 058 682-83-10, Fax: 058 683-72-52.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 08:45, miejsce: Biuro Gminnego Ośrodka Zdrowia ul. Pasteura 1, 83-034 Trąbki Wielkie Powiat Gdański, Województwo Pomorskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt do rehabilitacji ujęty w opisie przedmiotu zamówienia od p-ktu 1 - do 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tablica do ćwiczeń manualnych z oporem - szt. 1 2. Aparat do krioterapii - szt. 1 3. Lampa sollux - szt. 1 4. Stół do masażu - szt. 1 5. Aparat do terapii uciskowej - szt. 1 6. Poręcze do nauki chodu - szt. 1 7. Rower rehabilitacyjny - szt. 1 8. Bieżnia rehabilitacyjna - szt. 1 9. Laser biostymulacyjny - szt. 1 10. Zestaw do ćwiczeń w podwieszeniu - szt. 1 11. Leżanka do fizykoterapii - szt. 7 12. Rotor do ćwiczeń kończyny górnej - szt. 1 13. Przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego - szt. 1 14. Sprzęt do ćwiczeń - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt do rehabilitacji wyszczególniony w opisie przedmiotu zamówienia od pk-tu 15 - do 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 15. Aparat do fizjoterapii (Elektroterapia) - szt. 1 16. Aparat do fizjoterapii (terapia ultradźwiękowa) - szt. 1 17. Aparat do fizjoterapii (LASER) -szt. 1 18. Aparat do magnetoterapii - - szt. 1 19. Aparat do fizjoterapii (Masaż podciśnieniowy) - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.