eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (nadzoru inwestorskiego) dla inwestycji pn. Budowa drogi gminnej, przecznicy ul. Kusocińskiego dla obsługi Oddziału Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-22

Kielce: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (nadzoru inwestorskiego) dla inwestycji pn. Budowa drogi gminnej, przecznicy ul. Kusocińskiego dla obsługi Oddziału Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
Numer ogłoszenia: 248810 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg w Kielcach , ul. Prendowskiej 7, 25-384 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3621569 (70) wew. 802, 822, faks 041 3621680.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (nadzoru inwestorskiego) dla inwestycji pn. Budowa drogi gminnej, przecznicy ul. Kusocińskiego dla obsługi Oddziału Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (nadzoru inwestorskiego) dla inwestycji pn. Budowa drogi gminnej, przecznicy ul. Kusocińskiego dla obsługi Oddziału Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1 950.00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1. Spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy; 2. Nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; - którzy wykażą: 3. Wykonanie (zakończone) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: - co najmniej 2 usług polegających na nadzorowaniu zadań o zakresie porównywalnym do zakresu robót objętych Kontraktem, tj. nadzoru budowy lub przebudowy dróg lub ulic wraz z budową lub przebudową urządzeń infrastruktury technicznej j, o wartości brutto Kontraktu (zadania) co najmniej 3 000 000,00 PLN każdy, w tym co najmniej jeden współfinansowany ze środków Unii Europejskiej. 4. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. posiadających takie doświadczenie i kwalifikacje zawodowe - co najmniej: a) Inżynier Rezydent z doświadczeniem przy kierowaniu zespołem nadzoru na co najmniej 2 zadaniach obejmujących budowę lub przebudowę dróg lub ulic wraz z budową lub przebudową urządzeń infrastruktury technicznej, o wartości brutto co najmniej 1 000 000,00 PLN, w tym, co najmniej jeden współfinansowany ze środków Unii Europejskiej. b) Inspektor nadzoru robót drogowych - posiadający uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności drogowej z doświadczeniem przy pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót drogowych na co najmniej jednym zadaniu związanym z budową lub przebudową dróg lub ulic o wartości brutto co najmniej 1 000 000,00 PLN. Uwaga! Dopuszcza się łączenie funkcji Inżyniera Rezydenta z funkcją Inspektora nadzoru robót drogowych, przy spełnieniu warunku opisanego w pkt. a). c) Inspektor nadzoru robót w zakresie sieci: kanalizacyjnych - posiadający uprawnienie budowlane do nadzorowania robót w zakresie sieci: kanalizacyjnych z doświadczeniem przy pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót na co najmniej dwóch zadaniach związanych z budową lub przebudową w/w sieci. d) Inspektor nadzoru robót w zakresie sieci: elektrycznych i elektroenergetycznych - posiadający uprawnienie budowlane do nadzorowania robót w zakresie sieci: elektrycznych i elektroenergetycznych z doświadczeniem przy pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót na co najmniej jednym zadaniu związanym z budową lub przebudową oświetlenia ulicznego i jednym zadaniu związanym z budową i przebudową linii kablowych. e) Specjalista d/s zieleni - posiadający doświadczenie w co najmniej w dwóch nadzorach nad realizacją projektu zieleni f) Specjalista d/s rozliczeń - posiadający doświadczenie w rozliczaniu co najmniej dwóch zadań inwestycyjnych, w tym co najmniej jeden współfinansowany ze środków Unii Europejskiej. g) Geodeta - posiadający uprawnienia w zakresie: 1) geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, 2) rozgraniczanie o podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych z doświadczeniem na co najmniej dwóch zadaniach przy realizacji inwestycji drogowych, w tym na jednym zadaniu wraz z budową lub przebudową infrastruktury technicznej. Osoby wymienione powyżej powinny posiadać uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w zakresie wymienionym powyżej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 5. Średnioroczne przychody ( na podstawie pozycji z rachunku zysków i strat-Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi lub Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów) z ostatnich 2 lat obrotowych tj. z lat 2007 i 2008( osobno dla każdego roku), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości co najmniej 200 000,00 PLN. Zamawiający oceni spełnienie warunków: spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach jakie mają załączyć Wykonawcy. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. II. Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Zgodnie z art. 141 Pzp składający wspólną ofertę ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie - zgodnie z art. 23 Pzp, Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także musi spełniać wymogi o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp (w zakresie pkt. I ppkt. 3-5 - łącznie).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oświadczenia i dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodnoć z oryginałem przez Wykonawcę - zgodnie z wymaganiami SIWZ i w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą. II. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Pzp - wypełniony formularz . 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - wypełniony formularz 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych usług (nadzorów) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów - wypełniony formularz wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu i SIWZ. 6. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - wypełniony formularz wraz z załączeniem kopii uprawnień budowlanych dla występujących robót oraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu i SIWZ. 7. Część sprawozdania finansowego: bilans i rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie dwa lata obrotowe tj. z lat 2007 i 2008 (osobno dla każdego roku), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu i SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu i SIWZ. III. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa powyżej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni złożyć oświadczenia i dokumenty w sposób następujący: a/ pkt. II. ppkt. 1-4 - mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oświadczenia i dokumenty winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W zakresie oświadczeń mogą być podpisane przez każdego Wykonawcę na jednych formularzach. W przypadku wspólników spółek cywilnych należy załączyć aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników), b/ pkt. II. ppkt. 5-7 - potwierdzające łączne spełnienie warunków (dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunków). IV. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. Dokumenty o których mowa w pkt. 1. lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty o których mowa w pkt. 1. lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania...

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, 25-384 Kielce, ul. Prendowskiej 7. Opłata 5,00 PLN. Odbiór po dokonaniu opłaty w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym (+koszty przesyłki).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach, 25-384 Kielce, ul. Prendowskiej 7, lok. nr 26. Otwarcie ofert: lok. nr 1 (sala konferencyjna) - godz. 10:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt p.n. Budowa drogi gminnej, przecznicy ul. Kusocińskiego dla obsługi Oddziału Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach realizowany będzie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.