eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Zakup i dostawa sprzętu laparoskopowego jednorazowego i wielorazowego użytku dla SPZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-12

Chorzów: Zakup i dostawa sprzętu laparoskopowego jednorazowego i wielorazowego użytku dla SPZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 248757 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie, ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499115, fax 032 2413952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu laparoskopowego jednorazowego i wielorazowego użytku dla SPZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu laparoskopowego jednorazowego i wielorazowego użytku dla SPZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na zadania. Zadanie nr 1 - Sprzęt laparoskopowy jednorazowy dla Sali operacyjnej Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej, Zadanie nr 2 - Sprzęt laparoskopowy jednorazowy dla Sali operacyjnej Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej, Zadanie nr 3 - Sprzęt laparoskopowy wielorazowy dla Sali operacyjnej Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej, Zadanie nr 4 - Sprzęt laparoskopowy jednorazowy dla Sali operacyjnej Oddziału Chirurgicznego, Zadanie nr 5 - Sprzęt laparoskopowy wielorazowy dla Sali operacyjnej Oddziału Chirurgicznego i Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej, Zadanie nr 6 - Sprzęt laparoskopowy wielorazowy dla Sali operacyjnej Oddziału Chirurgicznego, Zadanie nr 7 - Staplery i ładunki do staplerów dla Sali operacyjnej Oddziału Chirurgicznego, Zadanie nr 8 - Sprzęt laparoskopowy wielorazowy dla Sali operacyjnej Oddziału Ginekologicznego, Zadanie nr 9 - Klipsy tytanowe dla Sali operacyjnej Oddziału Ginekologicznego, Zadanie nr 10 - Elektrody jednorazowe do diametrii dla Sali operacyjnej Oddziału Ginekologicznego, Zadanie nr 11 - Sprzęt laparoskopowy dla Sali operacyjnej Oddziału Ginekologicznego, Zadanie nr 12 - Żarówka do kamery dla Sali operacyjnej Oddziału Ginekologicznego, Zadanie nr 13 - Adapter do elektrod dla Sali operacyjnej Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej. Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych równowartości kwoty 137 000 euro

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. złożą w terminie wyznaczonym przez zamawiającego ofertę zgodną z wymaganiami SIWZ; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale V SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu składa: 1. Oświadczenie, że spełnia warunki art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4-8 i pkt 9 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4.Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacanie podatków w Urzędzie Skarbowym oraz składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, zamawiający żąda przedstawienia wykazu wykonanych dostaw w okresie, co najmniej ostatniego roku przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (dokładna data) i odbiorców wraz z danymi adresowym 6.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie przetargowej aktualnych rejestrów, atestów i certyfikatów wydawanych przez upoważnione do tego jednostki badawcze poświadczających dopuszczenie oferowanych wyrobów do stosowania w lecznictwie zamkniętym na terenie Unii Europejskiej. 7.Zamawiający żąda przedstawienia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia na każde żądanie Zmawiającego, aktualnych dokumentów, o których mowa w pkt 3 i 4 w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty należy złożyć zgodnie z przesłankami zawartymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zsm.com.pl - bezpłatnie. SIWZ w formie drukowanej dostępna jest odpłatnie (5 zł) w Dziale Zamówień Publicznych.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - Sekretariat Zespołu Szpitali Miejskich.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Sprzęt laparoskopowy jednorazowy dla Sali operacyjnej Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Sprzęt laparoskopowy jednorazowy dla Sali operacyjnej Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Sprzęt laparoskopowy jednorazowy dla Sali operacyjnej Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Sprzęt laparoskopowy jednorazowy dla Sali operacyjnej Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Sprzęt laparoskopowy wielorazowy dla Sali operacyjnej Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Sprzęt laparoskopowy wielorazowy dla Sali operacyjnej Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Sprzęt laparoskopowy jednorazowy dla Sali operacyjnej Oddziału Chirurgicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Sprzęt laparoskopowy jednorazowy dla Sali operacyjnej Oddziału Chirurgicznego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.80.16.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Sprzęt laparoskopowy wielorazowy dla Sali operacyjnej Oddziału Chirurgicznego i Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Sprzęt laparoskopowy wielorazowy dla Sali operacyjnej Oddziału Chirurgicznego i Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Sprzęt laparoskopowy wielorazowy dla Sali operacyjnej Oddziału Chirurgicznego,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Sprzęt laparoskopowy wielorazowy dla Sali operacyjnej Oddziału Chirurgicznego,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Staplery i ładunki do staplerów dla Sali operacyjnej Oddziału Chirurgicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - Staplery i ładunki do staplerów dla Sali operacyjnej Oddziału Chirurgicznego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Sprzęt laparoskopowy wielorazowy dla Sali operacyjnej Oddziału Ginekologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - Sprzęt laparoskopowy wielorazowy dla Sali operacyjnej Oddziału Ginekologicznego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Klipsy tytanowe dla Sali operacyjnej Oddziału Ginekologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - Klipsy tytanowe dla Sali operacyjnej Oddziału Ginekologicznego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Elektrody jednorazowe do diametrii dla Sali operacyjnej Oddziału Ginekologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 - Elektrody jednorazowe do diametrii dla Sali operacyjnej Oddziału Ginekologicznego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - Sprzęt laparoskopowy dla Sali operacyjnej Oddziału Ginekologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 - Sprzęt laparoskopowy dla Sali operacyjnej Oddziału Ginekologicznego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - Żarówka do kamery dla Sali operacyjnej Oddziału Ginekologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12 - Żarówka do kamery dla Sali operacyjnej Oddziału Ginekologicznego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - Adapter do elektrod dla Sali operacyjnej Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 13 - Adapter do elektrod dla Sali operacyjnej Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.