eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa preparatów myjących i dezynfekcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-18

Bydgoszcz: Dostawa preparatów myjących i dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 248718 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy , ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3256735, 3256609, faks 052 3256606.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-pluc.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów myjących i dezynfekcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów myjących i dezynfekcyjnych podzielonych na 20 pakietów tj. Pakiet I: Preparat do dezynfekcji skóry, Pakiet II: Preparat do chirurgicznej dezynfekcji rąk, Pakiet III: Preparat do higienicznej dezynfekcji rąk, Pakiet IV: Preparat do higienicznej dezynfekcji rąk, Pakiet V: Preparat do pielęgnacji ran i dezynfekcji błon śluzowych, Pakiet VI: Preparat do mycia ciała, Pakiet VII: Preparaty do nawilżania narzędzi i sprzętu medycznego, Pakiet VIII: Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu medycznego i aptecznego, Pakiet IX: Preparat do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego, Pakiet X: Preparat do dezynfekcji powierzchni i sprzętu, Pakiet XI: Preparat do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego zanieczyszczonego substancją organiczną, Pakiet XII: Preparat do mycia ultradźwiękowego i wstępnego mycia endoskopów elastycznych, Pakiet XIII: Preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów elastycznych firmy OLYMPUS i PENTAX, Pakiet XIV: Preparaty do mycia i dezynfekcji maszynowej narzędzi i sprzętu medycznego, Pakiet XV: Preparat do mycia w płuczkach dezynfektorach, Pakiet XVI: Preparat do dezynfekcji i mycia pianowego, Pakiet XVII: Preparaty stosowane w Dziale Żywienia w szpitalnych zmywarkach gastronomicznych, Pakiet XVIII: Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni, Pakiet XIX: Preparat do mycia powierzchni mających kontakt z żywnością, Pakiet XX: Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni mających kontakt z żywnością w obszarze medycznym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 pkt. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b/ zezwolenie/ koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej - art. 72 Prawo Farmaceutyczne - Dz. U. Nr 53 poz. 533 z 2004r. z późn. zm. - dotyczy Pakietu I i V, a w przypadku Pakietu II, III i IV - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1 Kserokopia dokumentu - w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. ( Dz. U. Nr 107 poz. 679), wymaganego dla wyrobów podlegających tej regulacji prawnej, w formie deklaracji zgodności CE - dotyczy Pakietów: VII, VIII, IX, X, XII, XIII, XIV, XV, XVI a w przypadku Pakietu XI - jeżeli ustawy nakazują obowiązek posiadania. 2 Kserokopia dokumentu dopuszczającego do obrotu preparaty biobójcze, wydanego przez Ministra Zdrowia, w myśl ustawy o produktach biobójczych ( Dz. U. Nr 175 z 21.10.2002r.) - dotyczy Pakietów: XI, XX a w przypadku Pakietów: II, III i IV - jeżeli ustawy nakazują obowiązek posiadania. 3 Celem potwierdzenia bójczego działania preparatów dezynfekcyjnych należy załączyć wyniki badań wykonane przez akredytowane laboratoria z krajów UE ( posiadające notyfikację, certyfikat jakości ISO), zgodnie z Normami Europejskimi lub Normami Polskimi - normy, co najmniej II fazy dotyczące obszaru medycznego. W przypadku preparatów do dezynfekcji narzędzi wymagane badania przeprowadzone w warunkach zanieczyszczeń organicznych. W przypadku braku stosownych dokumentów potwierdzających, iż oferowany preparat spełnia w/w normy dopuszcza się alternatywne metody badań zaakceptowane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - dotyczy Pakietów: VII, VIII, IX, X, XI, XIII pkt 2 ,XIV- pkt 2, XVI, XVIII, XX. 4 Świadectwo rejestracji wydane przez Ministra Zdrowia lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia ( dotyczy Pakietu I i V, w przypadków Pakietu: II, III, IV jeżeli ustawy nakazują obowiązek posiadania). 5 Charakterystyka produktu leczniczego ( dotyczy Pakietu I i V, a w przypadków Pakietów: II, III, IV jeżeli ustawy nakazują obowiązek posiadania, jeżeli nie dotyczy oświadczenie o braku podstaw do posiadania). 6 Zgłoszenie do Krajowego Systemu Informowania o kosmetykach prowadzonego przez Instytut Medycyny Pracy lub inny dokument dopuszczenia do obrotu właściwy dla oferowanego produktu - dotyczy Pakietu VI. 7 Dokumenty wskazane w Formularzu cenowym / Przedmiot zamówienia - dotyczy Pakietu XVI. 8 Ulotki informacyjne i etykiety w języku polskim ( oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 9 Karty charakterystyki preparatów stosowanych do powierzchni i sprzętu mającego kontakt z żywnością - dotyczy Pakietów: XVII, XVIII, XIX, XXI. 10 Ulotki, etykiety lub oświadczenia producenta - właściwe dokumenty spełniające wymaganie określone w pkt 3.2 SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Wypełniony i podpisany Formularz cenowy/ Przedmiot zamówienia 2 Wypełniony i podpisany formularz Oferty 3 Oświadczenie Wykonawcy wskazujące na tę część zamówienia, której wykonanie zamierza ewentualnie powierzyć podwykonawcom ( zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp) - załączyć w przypadku udziału podwykonawców. 4 Umowę spółki cywilnej - jeżeli dotyczy. 5 Oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( wyznaczenie lidera), w myśl art. 23 ustawy Pzp - jeżeli dotyczy. 6 Pełnomocnictwo: oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie - jeżeli dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy: 1) nastąpi obniżenie ceny; 2) nastąpi zmiana stawki podatku VAT - dopuszczalna jest zmiana od dnia wejścia w życie ceny netto towaru odpowiednio do zmiany podatku VAT, cena brutto pozostaje bez zmian; 3) nastąpią zmiany osób wskazanych przez strony do realizacji umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pluc.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz. Dział Zamówień Publicznych (wejście F, parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego ul. Seminaryjna 1 w Bydgoszczy ( wejście A - I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.