eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bukowno › Przebudowa kąpieliska miejskiego z przebudową budynku zaplecza MOSiR w Bukownie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-18

Bukowno: Przebudowa kąpieliska miejskiego z przebudową budynku zaplecza MOSiR w Bukownie
Numer ogłoszenia: 248667 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bukownie , ul. Spacerowa 1, 32-332 Bukowno, woj. małopolskie, tel. 0-32 6421-104, faks 0-32 6421-104.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa kąpieliska miejskiego z przebudową budynku zaplecza MOSiR w Bukownie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kąpieliska miejskiego z przebudową budynku zaplecza MOSiR w Bukownie. W zakres robót wchodzi: 1) przebudowa i rozbudowa budynku zaplecza - kubatura = 1.815,95 m3 2) budowa budynku stacji transformatorowej - kubatura ok. 43 m3 3) budowa zewnętrznej sieci wod-kan, 4) budowa budynku technicznego SUW - kubatura ok. 1.550 m3 5) budowa ściany oporowej, 6) budowa niecki basenu rekreacyjnego (stal nierdzewna) - pow. lustra wody - 997,2 m2 7) budowa niecki basenu dla dzieci - brodzik stal nierdzewna - pow. lustra wody - 140,4 m2, 8) budowa zjeżdżalni wodnej otwartej rodzinnej, 9) budowa zjeżdżalni wodnej otwartej typu Anaconda, 10) budowa zasilania nn i oświetlenia terenu, 11) montaż technologii uzdatniania wody basenu rekreacyjnego i brodzika, 12) zagospodarowanie terenu zielenią i małą architekturą, 13) budowa ujęcia wody. UWAGA: 1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać ze strony internetowej: www.bukowno.pl lub w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 4. Cena SIWZ - 720 zł. 2. Dokumentacja projektowa do wglądu w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 4..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 250.000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w atr. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2007 Nr 42, poz. 275) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Nr: 17 1240 2294 1111 0010 2191 0466

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie VI. ust. 1 i 2 niniejszej specyfikacji. 2) udzielą gwarancji na wykonane prace - minimum 5 lat od dnia odbioru. 3) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat, a w sytuacji gdy okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy - to w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych w tym: a) jedną robotą budowlaną polegającą na wykonaniu przebudowy lub budowy nowych obiektów użyteczności publicznej (kubaturowych) o łącznej kubaturze nie mniejszej niż 3.000 m3 w jednym zadaniu inwestycyjnym, b) budową lub przebudową basenów odkrytych ze stali nierdzewnej o łącznej powierzchni lustra wody nie mniejszej niż 1.000 m2 w jednym zadaniu inwestycyjnym, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) średnie roczne obroty Wykonawcy w robotach budowlanych w ostatnich 2 latach (2007 i 2008 r.) powinny wynosić co najmniej 10.000.000 zł. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1.000.000 zł. lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 4.000.000 zł. 2. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie wskazanych w pkt 6 dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY, JAKIE MUSZĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY 1. Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w niniejszej specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Spółkę Cywilną, oprócz dokumentów dotyczących Spółki powyższe dokumenty wymagane będą od wszystkich wspólników spółki. 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a w sytuacji gdy okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy - to w tym okresie, robót budowlanych: - obiektów kubaturowych o łącznej kubaturze większej niż 3.000 m3 w jednym zadaniu inwestycyjnym (zał. nr 3) - basenów odkrytych ze stali nierdzewnej o łącznej powierzchni lustra wody większej niż 1.000 m2 w jednym zadaniu inwestycyjnym (zał. nr 3), 4) referencje wykonawcy potwierdzające należyte wykonanie robót wyszczególnionych w wykazie j.w. z podaniem okresu realizacji i zakresu ilościowego robót, 5) wykaz osób dozoru (specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, elektrycznej oraz instalacji i sieci sanitarnych), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (zał. nr 4), 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie (zał. nr 4) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 7) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (zał. nr 6), 8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 9) wykaz podmiotów (podwykonawców) które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 5) 10) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 11) sprawozdanie finansowe, albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 2 lat obrotowych (2007 i 2008 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1) wypełniony druk Oferta (załącznik nr 1 do specyfikacji), 2) kosztorys ofertowy w wersji szczegółowej z podaniem cen jednostkowych każdej pozycji, 3) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 233, poz. 1655 z późn. zm.), 4) umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej, 5) w przypadku składania ofert przez konsorcjum, pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 6) w przypadku zatrudnienia podwykonawców przy realizacji zamówienia, pisemne oświadczenie podwykonawcy o gotowości współpracy z oferentem w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu rzeczowego prac, które będzie wykonywał, 7) podpisany przez osobę/y upoważnione wzór umowy (zał. nr 2), 8) dowód wpłaty wadium. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 pkt 2, 3, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24.05.2006 r. z późn.zm.) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w pkt. VI.1. niniejszej specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) uprawnioną(-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie VI.1. niniejszej specyfikacji, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bukowno.pl/m_gl.php?action=n&id=127&szbl=2&id_poz=3162.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 4. Cena SIWZ - 720 zł. 2. Dokumentacja projektowa do wglądu w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 4..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2010 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać w pokoju nr 4 MOSiR ul. Spacerowa 1; 32-332 Bukowno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.