eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązownica › Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Wiązownica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-27

Wiązownica: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Wiązownica
Numer ogłoszenia: 248626 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93191 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Wiązownica, Wiązownica 208, 37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie, tel. 016 622-36-31, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Wiązownica.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Wiązownica . Obsługa obejmuje: 1) otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych, rachunków funduszy specjalnych i celowych (w tym rachunków związanych z rozliczanie środków otrzymanych z funduszy krajowych lub UE), rachunku sum depozytowych, 2) oprocentowanie środków znajdujących się na wszystkich rachunkach Zamawiającego, 3) przyjmowanie wpłat i realizowanie wypłat gotówkowych na terenie miejscowości Wiązownica, we wszystkie dni robocze roku, w godzinach 8:00 - 15:00, 4) realizowanie wypłat gotówkowych świadczeń rodzinnych, pielęgnacyjnych, z funduszu alimentacyjnego dla osób fizycznych na podstawie zatwierdzonych przez Wójta Gminy i Skarbnika Gminy lub w zastępstwie przez osoby upoważnione, wskazane w karcie wzorów podpisów, list wypłat, 5) lokowanie wolnych środków na lokatach terminowych, 6) automatyczne przeksięgowanie, po zamknięciu dnia operacyjnego salda środków pieniężnych z rachunku bieżącego Gminy oraz z rachunków bieżących jej jednostek organizacyjnych na rachunek lokaty typu overnight (O/N), 7) realizację poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku) w czasie rzeczywistym bez opłat, 8) realizację wszystkich poleceń przelewów do innych banków w systemie ELIXIR lub SORBNET, 9) realizację poleceń przelewów we wszystkie dni robocze roku, 10) objęcie systemem bankowości elektronicznej gminy i jednostek organizacyjnych, bez opłat za instalację i użytkowanie. System bankowości elektronicznej powinien umożliwić dostęp do rachunku na dowolnym komputerze Zamawiającego spełniającym wymogi techniczne, poprzez dostęp za pośrednictwem przeglądarki internetowej. W przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej realizacja przelewów w formie dokumentu papierowego, przy czym opłata za przelew papierowy nie może być wyższa niż za przelew elektroniczny. 11) wydawanie blankietów czeków gotówkowych, 12) wydawanie opinii bankowej o prowadzonych rachunkach oraz innych opinii i zaświadczeń, Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca zobowiązany jest do posiadania oddziału, filii lub punktu kasowego na terenie miejscowości Wiązownica, zapewniający obsługę gotówkową od poniedziałku do piątku w godzinach min od 800 do 1500. W przypadku nieposiadania oddziału, filii lub punktu kasowego Wykonawca zobowiązany jest w terminie 1 miesiąca od podpisania umowy do utworzenia oddziału, filii lub punktu kasowego. Do momentu utworzenia placówki Wykonawca zagwarantuje możliwość prowadzenia wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Jarosławiu, ul. Słowackiego 7, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 185871,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120658,75

  • Oferta z najniższą ceną: 120658,75 / Oferta z najwyższą ceną: 120658,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.