eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa- przyrządów do żywienia dojelitowego; - niesterylnych rękawic z kauczuku butadienowo - nitrylowego; - rurek tracheostomijnych i intubacyjnych; - cewników do odsysania w systemie zamkniętym; - rurek dotchawicznych, nosowo-gardłowych, rurek do intubacji przez usta i nos; - rękawic operacyjnych, ortopedycznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-12

Toruń: Dostawa: - przyrządów do żywienia dojelitowego; - niesterylnych rękawic z kauczuku butadienowo - nitrylowego; - rurek tracheostomijnych i intubacyjnych; - cewników do odsysania w systemie zamkniętym; - rurek dotchawicznych, nosowo-gardłowych, rurek do intubacji przez usta i nos; - rękawic operacyjnych, ortopedycznych.
Numer ogłoszenia: 248590 - 2010; data zamieszczenia: 12.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: - przyrządów do żywienia dojelitowego; - niesterylnych rękawic z kauczuku butadienowo - nitrylowego; - rurek tracheostomijnych i intubacyjnych; - cewników do odsysania w systemie zamkniętym; - rurek dotchawicznych, nosowo-gardłowych, rurek do intubacji przez usta i nos; - rękawic operacyjnych, ortopedycznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - przyrządów do żywienia dojelitowego;
1. Przyrząd do żywienia dojelitowego w wersji grawitacyjnej PACK G/P. - 500 szt. 2.Przyrząd do żywienia dojelitowego w wersji pomp PACK P/P. - 800 szt. 3. Przyrząd do żywienia dojelitowego w wersji grawitacyjnej butelki G/B. - 500 szt. 4.Przyrząd do żywienia dojelitowego w wersji do pomp butelki P/B. - 800 szt. 5.Przyrząd do żywienia dojelitowego - zestaw do worków typu PACK (wersja do zastosowań mobilnych). - 500 szt. 6.Worek na dietę z zestawem w wersji grawitacyjnej. - 100 szt. 7. Worek na dietę z zestawem w wersji do pompy. - 200 szt. 8. Zgłębnik do żywienia dożołądkowego lub dojelitowego z poliuretanu, rozmiar: od 10 do 12; długość: od 110 cm do 130 cm - 400 szt.
Zadanie Nr 2 - dostawa niesterylnych rękawic z kauczuku butadienowo - nitrylowego;
Niesterylne rękawice wykonane z kauczuku butadienowo - nitrylowego (bezpudrowe i nie zawierające protein naturalnego lateksu), teksturowane końce palców, o kształcie płaskim z rolowanym brzegiem o grubości ściany min. 0,16 mm, szerokości AQL 1,5 i wytrzymałości na rozrywanie 9N
rozmiar S - 17 500 par
rozmiar M - 50 000 par
rozmiar L - 40 000 par
rozmiar XL - 12 500 par
Zadanie Nr 3 - dostawa rurek tracheostomijnych i intubacyjnych;
1. Rurka tracheostomijna z mankietem - standardowa; rozmiar od 4 do10 - 100 szt. 2. Rurka tracheostomijna z mankietem i otworem fenestracyjnym ; rozmiar od 4 do10 szt. 100 3. Standardowa rurka tracheostomijna z ruchomą ramką i mankietem; rozmiar od 5 do10 szt. 100 4. Zbrojona rurka tracheostomijna z ruchomą ramką, mankietem do automatycznego dostosowania ciśnienia w mankiecie; rozmiar od 6 do11 - 100 szt. 5. Rurka tracheostomijna z mankietem do automatycznego dostosowania ciśnienia w mankiecie oraz z dodatkowym światłem do odsysania wydzielin z przestrzeni podgłośniowej; rozmiar od 6 do10 - 100 szt. 6. Rurka tracheostomijna z mankietem z czystego silikonu; rozmiar od 5 do 9,5 - 100 szt. 7. Rurka intubacyjna z mankietem w kształcie stożka do przedłużonej intubacji wyposażona w system drenażu przestrzeni podgłośniowej. min. dwa oznaczenia rozmiaru na korpusie rurki, półtransparentny łącznik 15mm, mankiet niskociśnieniowy, w swej górnej części o średnicy większej niż średnica tchawicy, zwężający się stopniowo ku dołowi (stożek), posiadający dzięki swej konstrukcji strefę całkowitego uszczelnienia tchawicy. grubość mankietu ok.50 mikronów; rozmiar od 7 do 9 - 50 szt. 8. Rurka intubacyjna z mankietem w kształcie stożka do przedłużonej intubacji , min. dwa oznaczenia rozmiaru na korpusie rurki,półtransparentny łącznik 15mm, mankiet niskociśnieniowy, w swej górnej części o średnicy większej niż średnica tchawicy, zwężający się stopniowo ku dołowi (stożek), posiadający dzięki swej konstrukcji strefę całkowitego uszczelnienia tchawicy, grubość mankietu ok.50 mikronów.; rozmiar od 7 do 9 - 200 szt. Zadanie Nr 4 - dostawa cewników do odsysania w systemie zamkniętym;
1. Cewnik do odsysania w systemie zamkniętym na 72 godz. do rurek intubacyjnych o długości nie mniejszej niż 54 cm, do rurek tracheostomijnych o dł. nie mniejszej niż 34 cm z wejściem do bronchofiberoskopu z jednym otworem centralnym i dwoma bocznymi z komorą płuczącą i z samouszczelniającą się zastawką; rozmiar od 10 do 16 Fr - 500 szt. 2. Cewnik do odsysania w systemie zamkniętym na 72 godz. do rurek intubacyjnych o długości nie mniejszej niż 54 cm, do rurek tracheostomijnych o dł. nie mniejszej niż 34 cm z adapterem kątowym 45st. do dróg oddechowych z jednym otworem centralnym i dwoma bocznymi z komorą płuczącą z samouszczelniającą się zastawką rozmiar od 10 do 16 Fr - 500 szt.
Zadanie Nr 5 - dostawa rurek dotchawicznych, nosowo-gardłowych, rurek do intubacji przez usta i nos;
1. Rurka dotchawicza bez mankietu uszczelniającego (do intubacji przez usta i nos); rozmiar od 3,5 do 9 - 500 szt. 2. Rurka intubacyjna do intubacji przez usta z mankietem niskociśnieniowym; rozmiar od 3,5 do 9 - 6000 szt. 3. Rurka intubacyjna do intubacji przez nos z mankietem niskociśnieniowym; rozmiar od 3,5 do 9 - 1000 szt. 4. Rurka intubacyjna przeznaczona do długotrwałej wentylacji z niskociśnieniowym mankietem; rozmiar od 5 do 9 - 500 szt. 5. Rurka dotchawicza zbrojona z mankietem niskociśnieniowym (dwa oznaczenia głębokości nad mankietem, wyposażona w metalową spiralę wzmacniającą; rozmiar od 4,5 do 9,5 - 1000 szt. 6. Rurka dotchawicza do mikrochirurgii krtani (do intubacji przez usta jak i przez nos) od 4 do6 szt. - 50 szt. 7. Rurka dotchawicza do krótkotrwałej wentylacji i intubacji w sytuacji nagłej; rozmiar od 6 do 9 - 50 szt. 8. Rurka uformowana do stosowania podczas operacji krtani lub tchawicy; rozmiar od 7 do 8 - 50 szt. 9. Kształtowana rurka intubacyjna do zastosowania podczas zabiegów w obrębie głowy i szyi doustna z mankietem; rozmiar od 5 do 7 - 500 szt. 10. Kształtowana rurka intubacyjna do zastosowania podczas zabiegów w obrębie głowy i szyi do nosowa z mankietem; rozmiar od 5 do 7 - 500 szt. 11. Rurka nosowo - gardłowa; rozmiar od 7 do 8,5 - 100 szt. 12. Rurki ustno gardłowe sterylne jednorazowe; rozmiar od 2 do 6 - 10 000 szt.
Zadanie Nr 6 - dostawa rękawic operacyjnych, ortopedycznych.
Rękawice operacyjne ortopedyczne, lateksowe, chlorowane, bezpudrowe, pokryte obustronnie silikonem i warstwą poliuretanu od wewnątrz, kolor brązowy, mankiet rolowany, kształt anatomiczny, zróżnicowany na prawą i lewą dłoń. Grubość pojedynczej ścianki na palcu min. 0,33 - 0,34 mm. Rękawice pakowane w podwójne opakowanie: zewnętrzne nie przepuszczające wilgoci i wewnętrzne papierowe z oznaczeniem prawej i lewej rękawicy, z listkiem ułatwiającym otwieranie powyżej 5 mm. Na opakowaniu wyraźne oznaczenia: nazwy producenta, kraju pochodzenia, rozmiaru, nr serii, daty sterylizacji, daty ważności, metody sterylizacji, znaku CE, poziomu AQL. Rozmiary: 7,0; 7,5; 8,0; 8,5; 9,0; 8000 par.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.12.00-2, 33.14.14.20-0, 33.17.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych min. 3 dostaw sprzętu medycznego o wartości min. dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 15.850,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 4.077,00 zł, - Zadanie Nr 3 - 14.062,00 zł - Zadanie Nr 4 - 19.000,00 zł - Zadanie Nr 5 - 24.230,00 zł - Zadanie Nr 6 - 5.750,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 3 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; Wykonawca składający ofertę np. na Zadanie Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi 3 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, tj. 19.927,00 zł każda dostawa. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 12.680,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 3.261,60 zł, - Zadanie Nr 3 - 11.250,00 zł - Zadanie Nr 4 - 15.200,00 zł - Zadanie Nr 5 - 19.390,00 zł - Zadanie Nr 6 - 4.600,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a/ wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub deklarację zgodności CE potwierdzającą, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.); b/ dokumenty potwierdzające zgodność z normą EN: 455: 1,2,3 - dotyczy zadania Nr 6; c/ próbki oferowanego przedmiotu zamówienia - min po 1 opakowaniu z każdego asortymentu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ. b) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym oraz aneksowania ceny brutto w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpital-bielany.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych- pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2010 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa przyrządów do żywienia dojelitowego - Zadanie Nr 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - przyrządów do żywienia dojelitowego;
    1. Przyrząd do żywienia dojelitowego w wersji grawitacyjnej PACK G/P. - 500 szt. 2.Przyrząd do żywienia dojelitowego w wersji pomp PACK P/P. - 800 szt. 3. Przyrząd do żywienia dojelitowego w wersji grawitacyjnej butelki G/B. - 500 szt. 4.Przyrząd do żywienia dojelitowego w wersji do pomp butelki P/B. - 800 szt. 5.Przyrząd do żywienia dojelitowego - zestaw do worków typu PACK (wersja do zastosowań mobilnych). - 500 szt. 6.Worek na dietę z zestawem w wersji grawitacyjnej. - 100 szt. 7. Worek na dietę z zestawem w wersji do pompy. - 200 szt. 8. Zgłębnik do żywienia dożołądkowego lub dojelitowego z poliuretanu, rozmiar: od 10 do 12; długość: od 110 cm do 130 cm - 400 szt.
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa niesterylnych rękawic z kauczuku butadienowo - nitrylowego - Zadanie Nr 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 - dostawa niesterylnych rękawic z kauczuku butadienowo - nitrylowego;
    Niesterylne rękawice wykonane z kauczuku butadienowo - nitrylowego (bezpudrowe i nie zawierające protein naturalnego lateksu), teksturowane końce palców, o kształcie płaskim z rolowanym brzegiem o grubości ściany min. 0,16 mm, szerokości AQL 1,5 i wytrzymałości na rozrywanie 9N
    rozmiar S - 17 500 par
    rozmiar M - 50 000 par
    rozmiar L - 40 000 par
    rozmiar XL - 12 500 par
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa rurek tracheostomijnych i intubacyjnych - Zadanie Nr 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3 - dostawa rurek tracheostomijnych i intubacyjnych;
    1. Rurka tracheostomijna z mankietem - standardowa; rozmiar od 4 do10 - 100 szt. 2. Rurka tracheostomijna z mankietem i otworem fenestracyjnym ; rozmiar od 4 do10 szt. 100 3. Standardowa rurka tracheostomijna z ruchomą ramką i mankietem; rozmiar od 5 do10 szt. 100 4. Zbrojona rurka tracheostomijna z ruchomą ramką, mankietem do automatycznego dostosowania ciśnienia w mankiecie; rozmiar od 6 do11 - 100 szt. 5. Rurka tracheostomijna z mankietem do automatycznego dostosowania ciśnienia w mankiecie oraz z dodatkowym światłem do odsysania wydzielin z przestrzeni podgłośniowej; rozmiar od 6 do10 - 100 szt. 6. Rurka tracheostomijna z mankietem z czystego silikonu; rozmiar od 5 do 9,5 - 100 szt. 7. Rurka intubacyjna z mankietem w kształcie stożka do przedłużonej intubacji wyposażona w system drenażu przestrzeni podgłośniowej. min. dwa oznaczenia rozmiaru na korpusie rurki, półtransparentny łącznik 15mm, mankiet niskociśnieniowy, w swej górnej części o średnicy większej niż średnica tchawicy, zwężający się stopniowo ku dołowi (stożek), posiadający dzięki swej konstrukcji strefę całkowitego uszczelnienia tchawicy. grubość mankietu ok.50 mikronów; rozmiar od 7 do 9 - 50 szt. 8. Rurka intubacyjna z mankietem w kształcie stożka do przedłużonej intubacji , min. dwa oznaczenia rozmiaru na korpusie rurki,półtransparentny łącznik 15mm, mankiet niskociśnieniowy, w swej górnej części o średnicy większej niż średnica tchawicy, zwężający się stopniowo ku dołowi (stożek), posiadający dzięki swej konstrukcji strefę całkowitego uszczelnienia tchawicy, grubość mankietu ok.50 mikronów.; rozmiar od 7 do 9 - 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa cewników do odsysania w systemie zamkniętym - Zadanie Nr 4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 4 - dostawa cewników do odsysania w systemie zamkniętym;
    1. Cewnik do odsysania w systemie zamkniętym na 72 godz. do rurek intubacyjnych o długości nie mniejszej niż 54 cm, do rurek tracheostomijnych o dł. nie mniejszej niż 34 cm z wejściem do bronchofiberoskopu z jednym otworem centralnym i dwoma bocznymi z komorą płuczącą i z samouszczelniającą się zastawką; rozmiar od 10 do 16 Fr - 500 szt. 2. Cewnik do odsysania w systemie zamkniętym na 72 godz. do rurek intubacyjnych o długości nie mniejszej niż 54 cm, do rurek tracheostomijnych o dł. nie mniejszej niż 34 cm z adapterem kątowym 45st. do dróg oddechowych z jednym otworem centralnym i dwoma bocznymi z komorą płuczącą z samouszczelniającą się zastawką rozmiar od 10 do 16 Fr - 500 szt.
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa rurek dotchawicznych, nosowo-gardłowych, rurek do intubacji przez usta i nos - Zadanie Nr 5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 5 - dostawa rurek dotchawicznych, nosowo-gardłowych, rurek do intubacji przez usta i nos;
    1. Rurka dotchawicza bez mankietu uszczelniającego (do intubacji przez usta i nos); rozmiar od 3,5 do 9 - 500 szt. 2. Rurka intubacyjna do intubacji przez usta z mankietem niskociśnieniowym; rozmiar od 3,5 do 9 - 6000 szt. 3. Rurka intubacyjna do intubacji przez nos z mankietem niskociśnieniowym; rozmiar od 3,5 do 9 - 1000 szt. 4. Rurka intubacyjna przeznaczona do długotrwałej wentylacji z niskociśnieniowym mankietem; rozmiar od 5 do 9 - 500 szt. 5. Rurka dotchawicza zbrojona z mankietem niskociśnieniowym (dwa oznaczenia głębokości nad mankietem, wyposażona w metalową spiralę wzmacniającą; rozmiar od 4,5 do 9,5 - 1000 szt. 6. Rurka dotchawicza do mikrochirurgii krtani (do intubacji przez usta jak i przez nos) od 4 do6 szt. - 50 szt. 7. Rurka dotchawicza do krótkotrwałej wentylacji i intubacji w sytuacji nagłej; rozmiar od 6 do 9 - 50 szt. 8. Rurka uformowana do stosowania podczas operacji krtani lub tchawicy; rozmiar od 7 do 8 - 50 szt. 9. Kształtowana rurka intubacyjna do zastosowania podczas zabiegów w obrębie głowy i szyi doustna z mankietem; rozmiar od 5 do 7 - 500 szt. 10. Kształtowana rurka intubacyjna do zastosowania podczas zabiegów w obrębie głowy i szyi do nosowa z mankietem; rozmiar od 5 do 7 - 500 szt. 11. Rurka nosowo - gardłowa; rozmiar od 7 do 8,5 - 100 szt. 12. Rurki ustno gardłowe sterylne jednorazowe; rozmiar od 2 do 6 - 10 000 szt.
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa rękawic operacyjnych, ortopedycznych - Zadanie NR 6..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 6 - dostawa rękawic operacyjnych, ortopedycznych.
    Rękawice operacyjne ortopedyczne, lateksowe, chlorowane, bezpudrowe, pokryte obustronnie silikonem i warstwą poliuretanu od wewnątrz, kolor brązowy, mankiet rolowany, kształt anatomiczny, zróżnicowany na prawą i lewą dłoń. Grubość pojedynczej ścianki na palcu min. 0,33 - 0,34 mm. Rękawice pakowane w podwójne opakowanie: zewnętrzne nie przepuszczające wilgoci i wewnętrzne papierowe z oznaczeniem prawej i lewej rękawicy, z listkiem ułatwiającym otwieranie powyżej 5 mm. Na opakowaniu wyraźne oznaczenia: nazwy producenta, kraju pochodzenia, rozmiaru, nr serii, daty sterylizacji, daty ważności, metody sterylizacji, znaku CE, poziomu AQL. Rozmiary: 7,0; 7,5; 8,0; 8,5; 9,0; 8000 par.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.